Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Google analytics 4 – jakie zalety niesie wdrożenie tych narzędzi

Internet jest obecnie ogromnie popularny w zakresie prowadzenia biznesu, dotyczy to w szczególności coraz bardziej popularnego handlu. Lecz zaplanowanie w odpowiedni sposób działań wcale łatwe nie jest w obliczu dużej konkurencji, z takich też powodów bardzo się w tym przydają dokładne dane. A te najlepiej uzyskać z rozmaitych narzędzi analitycznych, w wśród których od wielu lat najbardziej popularne jest google analytics. W ostatnim czasie została udostępniona zupełnie nowa wersja tego narzędzia, opierająca się na całkiem nowym podejściu i dająca zupełnie nowe możliwości.

Osoby przyzwyczajone do wcześniejszej wersji z pewnością mogą być zaskoczone już po zobaczeniu panelu do administracji, jaki został gruntownie przebudowany. Sporo dotychczasowych raportów zostało usuniętych lub zmieniło miejsce, a w zamian pojawiły się nowe. Ale znacznie więcej zmian jest jeżeli chodzi o podejście do analizowanych danych. Google analytics 4 w miejsce dotychczasowych odsłon używa zdarzeń, co zapewnia dużo większą niezależność, a jednocześnie umożliwia śledzenie na wielu urządzeniach i platformach. Co ważne, dotyczyć do będzie zarówno klasycznych internetowych stron, jak też aplikacji, które coraz powszechniej są stosowane. Dzięki temu każdy użytkownik może być analizowany całościowo bez względu na to, w jakim miejscy się loguje i z jakiego urządzenia, co daje znacznie większe możliwości dla osób zajmujących się promocją i marketingiem.

Dużą pomocą dla wielu posiadaczy sklepów jest również prognozowanie zachowań odwiedzających, można oszacować przykładowo prawdopodobieństwa zakupu i odejścia, i w nawiązaniu do tego grupować klientów. Ponieważ to narzędzie jest zupełnie nowe i działające niezależnie od dotychczasowego, to konieczne będzie jego uruchomienie i wdrożenie. Jeżeli kogoś interesować będzie google analytics 4 dla sklepu, to jeżeli dysponuje odpowiednią wiedzą, to może zająć się tym sam. Szczególnie że wiadomości w tym temacie nie brakuje, sporo przydatnych znajdzie się na przykład w serwisie https://clickflow.pl/google-analytics-4/.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj komentarz