Jump to content
Sign in to follow this  
Guest house

RT-AC68U a uśpienie dysku na USB

Rate this topic

Recommended Posts

Guest Addeo Uronski

Witajcie,

Czy jest gdzieś jakaś opcja w FW Merlina 376.48.1, gdzie można by ustawić czas, po którym dysk podłączony po USB przejdzie w stan uśpienia?

house

tak jest, a przynajmniej kiedyś była :

5336729529e0a14ce6c26a76b3ff0265.png

Pozdrawiam

[email protected]

Guest Addeo Uronski

I nadal jest ta opcja. Dzięki, nieźle zakamuflowana jest :)

house

Temat zamykam jako rozwiązany.

Pozdrawiam

[email protected]

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• Guest house
      By Guest house
      Podpiąłem pod USB dysk 6TB Seagate Backup Plus do routera Asus DSL AC68u, wszystko (AiCloud, FTP, Samby, mapowanie dysku w Windzie, DLNA na TV i inne gady, sorki nie znam się) działało do czasu kiedy nie użyłem opcji sprawdzenia dysku
      i wyskoczyły błędy na dysku. No to oczywiście format dysku (przez router) i dysk się wykrzaczył. Cały dzień grzebania ponowny format (NTFS, GPT) podpinam i znowu błędy. Odszukałem tablicę kompatybilnych
      dysków z routerem i wychodzi, że obsługuje dyski do 4TB, (przy czym jest dopisek "read only" lub "write only" tzn że samego NTFS nie obsługuje czy co?). Obecnie robię test partycji dysku programem zewnętrznym po podpięciu do lapka, który już 
      leci parę godzin. Zanim znowu coś spier... mam pytania:
      1. Czy podzielić dysk na mniejsze partycje ?
      2. Czy wyświetlane przez router błędy dysku mogą wynikać z braku obsługi, czy faktycznie mam uwalony dysk?

Pozdrawiam serdecznie, jeżeli coś przedstawiam niefachowo to sorki.
      Artur

• Guest house
      By Guest house
      Witam