Skocz do zawartości
zefi

Asus RT-N10U tomato konfiguracja

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

zefi

Witam, jestem kompletnie zielony w temacie. Kupiłem Router Asus RT-N10U z zainstalowanym tomato, ale nie wiem jak teraz mam go skonfigurować u siebie na komputerze.
Próbowałem zainstalować sterowniki z załączonej płytki ale wyskakuje informacja że "Wykryto dwa lub więcej połączeń przewodowych" nie mam pojęcia co mam dalej z tym zrobić.
Będe wdzięczny za każdą pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
house

To zaczynamy :) podłączyłeś komputer kablem do routera w port LAN, tak ? Na początek wejdź przeglądarką na adres

Dodaj odpowiedź w tym temacie, aby wyświetlić ukryty link.
 user i hasło : admin. Następnie w zakładce Administration/ Admin Access zmień hasło na swoje. Potem w zakładce Basic-Network w sekcji Wireless ustawiasz SSID (nazwa sieci Wifi) a poniżej Security - WPA2 Personal, Encryption - AES i Shared Key - własne hasło do sieci bezprzewodowej.  

To taka podstawa na start, napisz co jeszcze chcesz ustawić to ogarniemy :) 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
zefi

Wielkie dzięki, nazwa i hasło już ustawione :) Jeszcze dwie rzeczy mnie interesują, jak podzielić łącze na Wi-Fi i to na port LAN do komputera?
Co musze ustawić żeby do portu USB działała drukarka lub Pendrive tak żeby mógł z nich korzytać ktoś kto sie połączy do Wi-Fi?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
house

jak podzielić łącze na Wi-Fi i to na port LAN do komputera?

masz internet dostarczany bezprzewodowo ?  Możesz przestawić radio na Wireless Client ale tracisz wtedy WiFi dla LAN. Możesz też wgrać fabryczny FW który posiada opcję repeater'a. 

Co musze ustawić żeby do portu USB działała drukarka lub Pendrive tak żeby mógł z nich korzytać ktoś kto sie połączy do Wi-Fi?