Skocz do zawartości
branetre

MikroTik RB2011UiAS 2HnD Problem z modemem E3372

Rekomendowane odpowiedzi

branetre
Zakupiłem kilka dni temu MikroTika uprzednio sprawdzając na innym sprawność działania modemu E3372 
 
Po podłączeniu modemu do MT pojawia się interfejs LTE a po dodaniu DHCP client dla lte i regułki nat w firewall internet działa.
 
Działa tylko że do czasu Wystarczy otworzyć kilka stron czy też spróbować wykonać Speed Test Modem automatycznie zrywa połączenie i dioda miga należy go wypiąć i ponownie wpiąć żeby znowu zatrybił net.
 
Pomyślałem że to wina słabego zasilania USB więc podłączyłem modem przez Aktywnego huba Hub wykryty w usb ale problem ten sam. Myślę sobie hub do d*** więc zrobiłem własny. Zasilacz 2A z ładowarki samsung Przewody 15cm cat6 i lutowanko Na modem puściłem zasilanie + i - a z modemu do MT tylko RX TX i GND tak jak to powiedział pewien pan z MT. Nadal to samo Modem jak zrywał tak zrywa polączenie . Poprosiłem kumpla o pożyczenie swojego modemu E3272 (ten jest na liście wspieranych) Problem niestety nadal się pojawia) Przerobiłem modem z HiLink na non hilink i ponownie reset MT + konfiguracja w PPP client Udało się połączyć Otrzymałem publiczne ip ale zonk modem znowu zdycha przy próbie serfingu www. 
Próbowałem kilka wersji routeros i różne firmware od 6.18 do 6.22 
 
Najśmieszniejsze jest to że jak nie używam neta to może sobie tak trwać i trwać i się sam nie rozłącza (wiem że objawy sprowadzają do zasilania ale to raczej nie to)
 
Zna się ktoś na MT Może jakieś dobre człeki doradzą co robić ? Jak do wtorku się nie uporam z problemem to robię zwrot do nadawcy.
 
Wygenerowałem supout.rif i wysłałem do supportu mt ale to było w piątek więc znając życie Mogą ale nie muszą odpisać do końca następnego tygodnia a czas leci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

komunikacja na porcie 80 zrywa link ? a 443 też ? z tego co widzę to taki tandem działa w trybie NDIS ale opakowany w masę skryptów dookoła. jak dla mnie straszna "rzeźba" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
branetre

Zrobiłem jeszcze jedną próbę na zwykłym modemie 3G i o dziwo wszystko działa Poza prędkościami 3/1 :( Wiem że HiLink ma nasrane w oprogramowaniu ale w trybie PPP Client to samo się dzieje. Dodam że ten mikrotik ma port microUSB z adapterem OTG Próba przełączania w force-mode=usb-host nie pomaga Na 951g jak i na 912g ten modem działał prosto z pudełka. Sam sprawdzałem Tu natomiast dodatkowe zasilanie nie pomaga. Obawiam się że to jakieś niedopracowanie w oprogramowaniu lub w najgorszym przypadku uwalony port. 

 

Druga sprawa jest taka że modem w tym trybie sam po zerwaniu połączenia je odnawia ale tu się tak to nie dzieje jak zdycha to sobie miga i miga 

Edytowane przez lud3ik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Na 951g jak i na 912g ten modem działał prosto z pudełka

właśnie, niegdzie w dyskusjach nie przewija się RB2011UiAS z tym modemem.

Obawiam się że to jakieś niedopracowanie w oprogramowaniu lub w najgorszym przypadku uwalony port.

wymień na inną sztukę lub zmień model.
  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Oznaczyłeś rozwiązanie więc temat zamykam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • jw68
      Przez jw68
      Witam.
      Mój problem polega na tym, że po podłączeniu do routera modemu usb z kartą od orange i uzyskaniu od nich publicznego adresu ip
      nie mogę dostać się z zewnątrz do swojej sieci. Wcześniej RT2600ac był ustawiony z WAN od netii i wszystko śmigało. 
      Myślałem że podepnę modem usb z siecią komórkową i wszystkie konfiguracje przekierowania portów przełączą się na IP z orange.
      Niestety tak to nie zadziałało.
      Nie wiem gdzie mam zmienić jakieś ustawienia. 
      Proszę o pomoc. Z góry dzięki 
    • pike28
      Przez pike28
      Witajcie . Zakupiłem przełącznik ubiquiti i mam pewien problem z dwoma urządzeniami w sieci .
       
      1. Komputer stacjonarny DELL Optiplex 790 z karta sieciową 1Gb/s . Komputer nawiązuje połączenie ale negocjuje prędkość 10/100 Mbit. Zmiana sterowników nie pomogła kable zarobione poprawnie.
       
      2 PS4. Konsola nawiązuje połączenie z pełnym 1Gb/s ale transfer pobierania plików jest w iście żółwim tempie. Zmiany konfiguracji na konsoli :DNS, MTU nie przynoszą żadnych zmian. Inna konsola PS4 (PRO) również pracuje w sieci i działa poprawnie osiągając maksymalne prędkości pobierania.
       
      Czy w ubiquiti istnieje możliwość sprawdzenia logów dotyczących połączeń i pracy portów ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć a dzienniki nic nie pokazują.
       
      Bedę wdzięczny za każdą pomoc.
    • Kojot77
      Przez Kojot77
      Witam wszystkich,
      Posiadam DS216j, 2x WD RED 6 TB, 2 osobne wolumeny, lacze 300/20 Mb/s od Vectry, RT2600ac (zakupiony ostatnio po waszych opiniach ). Komputer po WiFi bez problemu sciaga pliki pelna szerokosia lącza.  Problem polega na tym, ze Transmission nie wykorzystuje lacze na full przy sciaganiu, wysylanie jest ok. Szczytowe osiagi to 120 Mb/s ktore obserwuje na NASie oraz routerze, bo Transmission Remote GUI "dlawi sie" i poki torrent sie nie sciagnie praktycznie nie odpowiada. W trakcie sciagana bez problemu loguje sie z WAN na NAS oraz router. NAS z routerem polaczone gigabitem (nawet wymienilem przewod ostatnio). Jak ogranicze sciaganie w samym transmission do 80-90 Mb/s to RemoteGUI dziala ok. Myslalem ze to moj staruszek Netgear sie nei wyrabial na zakretach, ale niestety na RT2600ac jest to samo. Wiec obstawiam ze to cos z samym transmission jest nie halo tylko nie moge sie dogrzebac co.  Spotkal sie ktos z takim cudem? Jakies podpowiedzi gdzie szukac?
       
      Pozdrawiam

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.