Skocz do zawartości
Bartek Chwiećko

Cisco Air-lap126n-a-k9 - co to jest?

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Bartek Chwiećko

Witam. 

Czy ktoś wie co to dokładnie jest za urządzenie i czy jest dobre? W sieci jest mało informacji a nie znam się tak na sieciach żeby wiedzieć co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
house

http://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/wireless/aironet-1260-series/data_sheet_c78-593663.html

Cisco Aironet 1260 to rodzina punktów dostępowych klasy enterprise przeznaczonych do pracy w trudnych warunkach wewnątrz budynków (środowisko przemysłowe - fabryki, magazyny). Technologie Cisco ClientLink czy Cisco BandSelect zastosowane w tych urządzeniach pozwoliły zwiększyć zasięg i niezawodność sieci zbudowanej w oparciu o punkty dostępowe Cisco Aironet 1260. Szeroki wybór anten zewnętrznych zapewnia optymalne pokrycie dla różnych scenariuszy wdrożeniowych. Cisco Aironet 1260 mogą pracować zarówno jako niezależne punkty dostępowe lub jako urządzenia zarządzane przez kontroler, co pozwala w łatwy sposób dopasować ofertę do aktualnych wymagań klienta.

Najważniejsze cechy:

• Obsługa standardu 802.3af (Power over Ethernet)
  • Rozszerzona temperatura pracy i wytrzymałe elementy zapewniają niezawodną pracę w trudnych warunkach
  • Technologia ClientLink poprawiająca niezawodność i zasięg sieci
  • Technologia BandSelect poprawia 5 GHz połączenia klientów w mieszanych środowiskach klienckich
  • 2x3 MIMO
  • Zewnętrzne anteny

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Bartek Chwiećko

Zgadza się, parametry wiem że takie są, ale podobno to dosyć drogie urządzenie jest, ale co ma to urządzenie że jest drogie? Bo waży swoje, tak jakby to naprawdę solidny sprzęt był. Może ma on zastosowanie biznesowe bardziej? Bo mi to nie jest potrzebne i chciałbym to sprzedać, tylko czy to jest warte konkretnych pieniędzy?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
house

i czy jest dobre?