Skocz do zawartości
austryliew

Problem z menu Aplikacje USB w RMerlin

Rekomendowane odpowiedzi

austryliew    6
austryliew

Czy u Was też po kliknięciu Aplikacje USB aktualizuje listę w nieskończoność ?

Do tych aplikacji mogę dostać się tylko poprzez ikonkę dysku USB 3.0 i tam z kolumny po prawej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
house    1282
house

na początek w konsoli

mtd-erase2 nvram

a następnie ustaw wszystko od nowa. czy zonk występuję przy odłączonym dysku usb ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
austryliew    6
austryliew

Własnie odłączyłem dysk i nadal jest tak samo. Zaraz wrzucę komendę na kosnolę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
house    1282
house

Pamiętaj, że to przywróci ustawienia fabryczne (stracisz dzierżawy static ip, przekierowania portów itp).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
house    1282
house

Temat został zamknięty - jeśli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Moderatorom. Twoje zgłoszenie na pewno zostanie rozpatrzone.

Z poważaniem,

Ekipa Openitforum.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • cyberbob32
      Przez cyberbob32
      Witam wpadł mi dziś w ręce NETGEAR ReadyNAS 516 RN51600 uszkodzony. Urządzenie przestało działać, tj. włącza się, wyłącza kilka razy, później jest 'włączone', ale nie ma dostępu do niego przez sieć, reset do domyślnych ustawień nie pomaga wiatraki cały czas chodzą na pełnych obrotach Mial ktoś taki problem. Wygląda  najprawdopodobniej uszkodzenie firmware/biosu. 
    • OpenITbot
      Przez OpenITbot


      Zobacz plik ASUS RT-AC68U Firmware
      ASUS RT-AC68U Firmware
      Dodający OpenITbot Dodano 14.02.2014 Kategoria ASUS  
    • skies
      Przez skies
      Witam, mam pewien drobny problem z routerem (Asus RT-N12. d1.)
      Mianowicie, routera używam po kablu do komputera, oraz wifi (laptop, smartfon etc.) od swojego dostawcy internetowego mam zapewnione 100mb downloadu i 10mb uploadu i po kablu takie wyniki na komputerze spokojnie są osiągane, oraz wcześniej na wifi również, miałem tam 70-80mb na laptopie, ale po około 3-4 miesiącach wartość na wifi strasznie spadła, sięga ledwo 20mb (na dwóch laptopach i telefonie takie same wyniki.) Po samym kablu z internetu jest ok, więc wykluczony z góry jest problem od dostawcy internetu. Próbowałem już przestawić go w inne miejsce -> ten sam problem. Jak jestem z laptopem przy samym routerze, dosłownie 20cm od niego, to prędkość poprawia się może z 20mb na 30mb, nic więcej. Szperałem z kolegą w ustawieniach routera, próbowaliśmy zmieniać kanały, pasma itp -> zero poprawy. Podłączyłem inny router (jakiś stary Belkin) ale on osiąga jeszcze gorsze wyniki niż ten mój obecny bo po prostu jest stary więc nie mam tutaj porównania za bardzo. Cofałem router do fabrycznych, wgrywałem najnowsze firmware, dalej to samo. Nie wiem dlaczego to sie popsuło, router stał i stoi cały czas w tym samym miejscu w jakim stał gdy wszystko było dobrze. Co mogę w tym wypadku zrobić? oddać go na gwarancje czy co? Kupiony został niecały rok temu. Próbowałem go przeczyścić czy coś już z frustracji ale nic. 

Openitforum

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×