Skocz do zawartości
house

Gwarancja Asus

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

house

O.T.
@Portal @Idanit - wydzieliłem osobny temat - gdyż poprzedni został rozwiązany i zamknięty.

asus w Polsce nie ma serwisu i naprawy sprzętu - przynajmniej sieciowego (gwarancja jest sprzedawcy a nie producenta), każda sztuka jest wymieniana na nową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Portal

tzn kto wymienia ? sklep czy dystrybutor na Polskę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

dystrybutorzy (jest ich kilku)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Portal

aha, czy jak np kupilem router w morele , jak cos siada to co do asusa polska wysyłam ? czy do sklepu niosę ? czy dystrybutor wymienia po sprawdzenie usterki (diagnoza) czy z marszu bo ktos cos zglosil ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

czy do sklepu niosę ?

niesiesz do sklepu bo sprzedawca realizuje gwarancję a nie producent. dystrybutor i tak wymienia z marszu i nie sprawdza. sprzedawcy oglądają do "okoła" aby znaleźć coś co pozwoli im się wymigać :D

odwrotna sytuacja jest z netgear - sprzedawcy odsyłają do niego - jest infolinia gdzie zgłasza się sprzęt do naprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Portal

aha to ciekawe, bo np morele, informuje o gwarancji 36 m producenta, sam sklep daje tylko 24 m gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową

    Dodaj reakcję lub odpowiedz w tym temacie, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idanit

@Portal według polskiego prawa gwarantem jest sprzedawca.
Według tego co piszesz sprzedawca daje gwarancję na ten sprzęt 36M i tyle gwarancji masz. 24M to tzw rękojmia czyli gwarancja bezwzględna, gwarantowana przez Kodeks Cywilny! Oczywiście jeśli powołasz się na niezgodność sprzętu z umową wtedy z automatu skorzystasz z rękojmi i twoja gwarancją będzie trwać 24M
 

sprzedawcy oglądają do "okoła" aby znaleźć coś co pozwoli im się wymigać

robią tak gdyż tak jak napisałem to oni są gwarantem, ale chcą czy nie, muszą (kodeks cywilny) przyjąć sprzęt do naprawy gwarancyjnej, no chyba, że wylałeś na niego słodki lub gorzki napój i próbujesz reklamować... :D
 

czy z marszu bo ktos cos zglosil

tak jak napisał @house sprzęt jest wymieniany na nowy, nikt go nie naprawia i nikt go nie diagnozuje, bo kto i gdzie miałby to robić. No chyba, że coś z niego cieknie albo wyrwałeś antenę...

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Portal

@Idanit tak z ciekawości napisałem do morele, zobaczę co odpiszą, kto obsługuje gwarancje i jaki okres, jak dostane odpowiedz podzielę się na forum.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

kto obsługuje gwarancje i jaki okres,

 

    Dodaj reakcję lub odpowiedz w tym temacie, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

 

ale jest info że dotyczy to tylko :

notebooki, palmtopy, nawigacje, telefony, monitory LCD, komputery DHS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Portal

dostałem info z morele:

Witam serdecznie,
istnieje możliwość serwisowania sprzętu za naszym pośrednictwem, jednakże wszelkie naprawy/wymiany są dokonywane przez serwis producenta.
Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jabol


dostałem info z morele:
Cytat
Witam serdecznie,
istnieje możliwość serwisowania sprzętu za naszym pośrednictwem, jednakże wszelkie naprawy/wymiany są dokonywane przez serwis producenta.
Pozdrawiam,

 

Raczej nic nowego. Morele jest monopolista który ma w dup*** swoich klientów. Asus ma serwis sprzętu sieciowego fakt tyle że w Czechach (sic!) i nie zawsze chcą przyjmować sprzęt z PL. Widać tu podejście wielkiego molocha do klienta. Dodatkowo to że Asus na produktach pisze że ma 3 lata gwarancji nie znaczy że wszystkie sklepy tak mają. Sklep jako taki odpowiada przez 24 miesiące a potem to już jest tylko dobra wola sprzedawcy bo może się wypiąć a ty jaki klient sam nigdzie nie zareklamujesz tego sprzętu. Dlatego warto szukać sprzedawcy który pisze że sprzęt posiada te 3 lata i sprawdzać czy na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia ( każdy sklep powinien wystawić swoją bo nie ma uniwersalnej karty Asusa) jest napisane że sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Dlatego warto szukać sprzedawcy który pisze że sprzęt posiada te 3 lata i sprawdzać czy na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia ( każdy sklep powinien wystawić swoją bo nie ma uniwersalnej karty Asusa) jest napisane że sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji.

:good:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Portal

no morele, daje gwarancje pisemna tzn wydrukowuje sie w ich systemie po odebraniu towaru, jest tam zapis  ze 36 miesięcy i ze to gwarancja producenta

Procedura zgłaszania reklamacji:

DLA PRODUKTÓW OBJETYCH GWARANCJA PRODUCENTA:
reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane 
kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.
termin realizacji gwarancji producenta okreslaja zapisy na karcie gwarancyjnej produktu lub zapisy 
na stronie producenta.
na wyraźne życzenie klienta serwis sklepu moze złozyć reklamacje do serwisu producenta działajac 
w imieniu klienta.
Edytowane przez Portal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jabol

To na tej karcie czy stronie jaki masz podany adres serwisu producenta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Portal

nie ma adresu serwisu tylko nazwa towaru , data zakupu, czas gwarancji, typ gwarancji i objaśnienie - to jest karta gwarancyjna morele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jabol

reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane

kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.

 

nie ma adresu serwisu tylko nazwa towaru , data zakupu, czas gwarancji, typ gwarancji i objaśnienie - to jest karta gwarancyjna morele

 

Więc jak pisałem wcześniej umywają ręce :p

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Hictis1935
      Przez Hictis1935
      Witam,
      posiadam router ASUS RT-AC68U, firmware Merlin 380.68_4 i światłowód 600 Mbit/s.
      Przy podłączeniu kabla WAN bezpośrednio do karty sieciowej uzyskuję gwarantowaną prędkość.
      W momencie poprowadzenie sieci przez router, maksymalne osiągi oscylują w granicach 500 Mbit/s.
      CPU Core 1 osiąga 100%, Core 2 jest prawie nie używany.
      QoS, Bandwitch Monitor, Air Control i inne dodatki są off.  W zakładce info WAN i Lan 1 Gbps.
      Próbowałem różne ustawienia w zakłade Switch Control (Enable Jumbo Frame, Spanning-Tree Protocol, NAT Acceleration ON/OFF) ale to nic nie pomaga.
       
      Udało mi się znaleźć informacje, że niektórzy na tym routerze wyciągają prędkości > 900 Mbit/s.
      Proszę  pomoc, lub sugestie co jeszcze mógł bym sprawdzić aby w pełni wykorzystać możliwości ISP.
    • betelgeza
      Przez betelgeza
      Witajcie Koledzy,
      Stanowisko Supportu Asus Polska na dziś 22.05.2014 jest takie, że aktualne oprogramowanie RT-AC68u nie wspiera żadnego modemu działającego o transmisję LTE.
      Tak się jednak składa, że przynajmniej jeden modem LTE działa i to bardzo sprawnie. Dlatego chciałbym w tym temacie zachęcić użytkowników, którym udało się odpalić LTE na wspomnianym routerze do podzielenia się informacją na temat modelu modemu oraz wersji oprogramowania routera.
      Z pewnością te dane ułatwią poszukującym informacji skompletowanie działającego zestawu.
      Na pierwszy ogień przetestowany przeze mnie oraz użytkownika @The Dino modem Huawei:
      Huawei E3272 HILINK   (wersja firmware routera: 3.0.0.4.374_5656-g8d0a991) Huawei E1820 (3G)   (wersja firmware routera: ?) Huawei E3276 (LTE)   (wersja firmware routera: ?) pozdrawiam b.
    • house
      Przez house
      REGULAMIN KONKURSU
      na forum internetowym Openitforum.pl
      § 1. Konkurs
      Konkurs, o którym mowa w niniejszym regulaminie (zwany dalej „Konkursem”) jest skierowany do osób fizycznych, będących użytkownikami serwisu Openitforum.pl w rozumieniu art. 22 ustawy kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), zwanych dalej „Uczestnikami”. § 2. Organizator Konkursu
      Organizatorem Konkursu jest forum internetowe Openitforum.pl, zwane dalej „Organizatorem”. Fundatorem nagrody w konkursie jest firma ASUS.Polska Przed wzięciem udziału w Konkursie każdy Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem. Udział w Konkursie będzie równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej Organizatora Konkursu pod adresem : LINK § 3. Zasady konkursu
      Konkurs odbywa się na forum OpenITForum.pl (dalej: „Konkurs”). Konkurs skierowany jest do osób fizycznych, które w dniu jego rozpoczęcia ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych. W Konkursie nie mogą brać udziału członkowie grup Administratorzy, Moderatorzy oraz VIP forum Organizatora oraz osoby współpracujące z tym podmiotem w sposób stały, a także członkowie najbliższych rodzin wymienionych grup i Administratora forum, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia. W czasie konkursu uczestnicy wykonują zadanie polegające na przygotowaniu poradnika konfiguracji dowolnie wybranej funkcji routerów firmy ASUS. Projekt powinien przybliżyć czytelnikom sposób wykonania ustawień wybranej funkcjonalności, tak aby można było go traktować jako "poradnik konfiguracji". Praca może zawierać rymowanki, obrazki bądź suchy techniczny język - forma dowolna - najważniejszym jest aby umożliwiła niedoświadczonemu użytkownikowi poprawne jej ustawienie i aktywowanie. Nadsyłając prace konkursowe i akceptując Regulamin Konkursu, Uczestnik Konkursu jednocześnie oświadcza, że: posiada pełnię praw autorskich i pokrewnych do zgłoszonej pracy, oraz że tym samym wyraża zgodę na jej publikację w Internecie i publiczne udostępnienie na forum internetowym Openitforum.pl oraz w specjalnym dziale portalu : ASUS - poradniki; udziela niewyłącznej zgody na użytkowanie pracy przez Organizatora na następujących polach eksploatacji: zwielokrotniania, utrwalania, sporządzania cyfrowego zapisu udostępnionego materiału, wprowadzania materiału do pamięci komputera, wprowadzania materiału do własnych baz danych, bądź w postaci oryginalnej bądź w postaci fragmentów, w zakresie rozpowszechniania materiału w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie materiału w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności za pośrednictwem Internetu lub innych sieci komputerowych, sieci telefonii komórkowych oraz w jakikolwiek inny sposób, w tym przy pomocy przekazu telekomunikacyjnego. Każdy użytkownik może wysłać nieograniczoną ilość zgłoszeń - w przypadku przesłania kilku prac pod uwagę będzie brana ogólna zawartość merytoryczna. Konkurs trwa od 5 listopada 2014 r. do 28 listopada 2014 r. do godziny 23.59. http://openitforum.pl/calendar/event/1167-/
      Zgłoszenie konkursowe odbywa się poprzez przesłanie odpowiedzi na specjalne konto forum @OpenITbot w formie Prywatnej Wiadomości  oznaczając tytuł wiadomości podpisem "[Konkurs]" Nagrodą w konkursie jest dwupasmowy,bezprzewodowy router gigabitowy AC2400 : ASUS RT-AC87U § 4. Rozstrzygnięcie konkursu i zasady przyznawania nagród
      Spośród wszystkich nadesłanych prac Administrator Forum (@house) wybierze jednego zwycięzcę jako autora najciekawszej wiadomości. Ocena dokonywana przez Administratora Forum w kontekście przydzielania nagród będzie całkowicie subiektywna. Wyłonienie laureata przez Administratora Forum nastąpi w dniu 30 listopada 2014 r. do godziny 19.00. Uczestnik, którzy wygra nagrodę zostanie poinformowany przez Administratora Forum poprzez wiadomość @ oraz umieszczenie jednoznacznej informacji w wydarzeniu w kalendarzu związanym z konkursem. http://openitforum.pl/calendar/event/1168-/
      W przypadku, gdy zdobywcą Nagrody będzie jakakolwiek osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie, osoba taka traci prawa do nagrody a wygrana zostanie przyznana kolejnej osobie wybranej przez Administratora Forum. Organizator oświadcza, że nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na zasadzie art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Nagroda w Konkursie nie podlega wymianie na inne nagrody oraz na ekwiwalent pieniężny. Nagroda zostanie przesłana przez Organizatora bezpłatnie. Fundator nagrody zapewnia ochronę gwarancyjną i pełne wsparcie produktu dla laureata (produkt jest NOWY i FABRYCZNIE zapakowany). W konkursie przewidzieliśmy nagrody niespodzianki dla 6 osób wyróżniających się na tle innych uczestników §5. Dane osobowe
      Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z Konkursem, to jest jego organizacją i przeprowadzeniem. Po zakończeniu konkursu wszystkie dane uczestników zostaną ukryte. Podanie przez uczestników konkursu danych osobowych ma charakter dobrowolny. Uczestnikom przysługuje prawo wglądu w ich dane osobowe, prawo ich poprawiania, prawo żądania usunięcia tych danych, a także prawo zgłoszenia sprzeciwu co do ich przetwarzania. §6. Reklamacje
      Wszelkie reklamacje czy uwagi dotyczące sposobu przeprowadzenia konkursu lub jego organizacji Uczestnicy mogą zgłaszać publikując temat w odpowiednim dziale na forum : Propozycje, uwagi, opinie. Wszelkie reklamacje, czy uwagi zgłoszone przez Uczestników w sposób określony w punkcie poprzedzającym będą rozwiązywane i rozstrzygane przez Organizatora w terminie 3 dni od daty ich publikacji. §7. Postanowienia końcowe
      Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy dodawanych przez Uczestników. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w postaci przedłużenia czasu trwania Konkursu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, mające wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Konkursie. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane przez Uczestnika, w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, któremu przyznano nagrodę. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z wadliwości działania łączy internetowych, funkcjonowanie sieci lub systemu Uczestnika Konkursu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie będą miały przepisy prawa polskiego. POWODZENIA !!!

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji zawiera nasza Polityka prywatności