Skocz do zawartości
house

Gwarancja Asus

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

house    1378
house

O.T.
@Portal @Idanit - wydzieliłem osobny temat - gdyż poprzedni został rozwiązany i zamknięty.

asus w Polsce nie ma serwisu i naprawy sprzętu - przynajmniej sieciowego (gwarancja jest sprzedawcy a nie producenta), każda sztuka jest wymieniana na nową

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Portal    81
Portal

tzn kto wymienia ? sklep czy dystrybutor na Polskę ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
house    1378
house

dystrybutorzy (jest ich kilku)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Portal    81
Portal

aha, czy jak np kupilem router w morele , jak cos siada to co do asusa polska wysyłam ? czy do sklepu niosę ? czy dystrybutor wymienia po sprawdzenie usterki (diagnoza) czy z marszu bo ktos cos zglosil ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
house    1378
house

czy do sklepu niosę ?

niesiesz do sklepu bo sprzedawca realizuje gwarancję a nie producent. dystrybutor i tak wymienia z marszu i nie sprawdza. sprzedawcy oglądają do "okoła" aby znaleźć coś co pozwoli im się wymigać :D

odwrotna sytuacja jest z netgear - sprzedawcy odsyłają do niego - jest infolinia gdzie zgłasza się sprzęt do naprawy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Portal    81
Portal

aha to ciekawe, bo np morele, informuje o gwarancji 36 m producenta, sam sklep daje tylko 24 m gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową

    Dodaj reakcję lub odpowiedz w tym temacie, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Idanit    250
Idanit

@Portal według polskiego prawa gwarantem jest sprzedawca.
Według tego co piszesz sprzedawca daje gwarancję na ten sprzęt 36M i tyle gwarancji masz. 24M to tzw rękojmia czyli gwarancja bezwzględna, gwarantowana przez Kodeks Cywilny! Oczywiście jeśli powołasz się na niezgodność sprzętu z umową wtedy z automatu skorzystasz z rękojmi i twoja gwarancją będzie trwać 24M
 

sprzedawcy oglądają do "okoła" aby znaleźć coś co pozwoli im się wymigać

robią tak gdyż tak jak napisałem to oni są gwarantem, ale chcą czy nie, muszą (kodeks cywilny) przyjąć sprzęt do naprawy gwarancyjnej, no chyba, że wylałeś na niego słodki lub gorzki napój i próbujesz reklamować... :D
 

czy z marszu bo ktos cos zglosil

tak jak napisał @house sprzęt jest wymieniany na nowy, nikt go nie naprawia i nikt go nie diagnozuje, bo kto i gdzie miałby to robić. No chyba, że coś z niego cieknie albo wyrwałeś antenę...

  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Portal    81
Portal

@Idanit tak z ciekawości napisałem do morele, zobaczę co odpiszą, kto obsługuje gwarancje i jaki okres, jak dostane odpowiedz podzielę się na forum.

  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
house    1378
house

kto obsługuje gwarancje i jaki okres,

 

    Dodaj reakcję lub odpowiedz w tym temacie, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

 

ale jest info że dotyczy to tylko :

notebooki, palmtopy, nawigacje, telefony, monitory LCD, komputery DHS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Portal    81
Portal

dostałem info z morele:

Witam serdecznie,
istnieje możliwość serwisowania sprzętu za naszym pośrednictwem, jednakże wszelkie naprawy/wymiany są dokonywane przez serwis producenta.
Pozdrawiam,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jabol    60
Jabol


dostałem info z morele:
Cytat
Witam serdecznie,
istnieje możliwość serwisowania sprzętu za naszym pośrednictwem, jednakże wszelkie naprawy/wymiany są dokonywane przez serwis producenta.
Pozdrawiam,

 

Raczej nic nowego. Morele jest monopolista który ma w dup*** swoich klientów. Asus ma serwis sprzętu sieciowego fakt tyle że w Czechach (sic!) i nie zawsze chcą przyjmować sprzęt z PL. Widać tu podejście wielkiego molocha do klienta. Dodatkowo to że Asus na produktach pisze że ma 3 lata gwarancji nie znaczy że wszystkie sklepy tak mają. Sklep jako taki odpowiada przez 24 miesiące a potem to już jest tylko dobra wola sprzedawcy bo może się wypiąć a ty jaki klient sam nigdzie nie zareklamujesz tego sprzętu. Dlatego warto szukać sprzedawcy który pisze że sprzęt posiada te 3 lata i sprawdzać czy na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia ( każdy sklep powinien wystawić swoją bo nie ma uniwersalnej karty Asusa) jest napisane że sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji.

  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
house    1378
house

Dlatego warto szukać sprzedawcy który pisze że sprzęt posiada te 3 lata i sprawdzać czy na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia ( każdy sklep powinien wystawić swoją bo nie ma uniwersalnej karty Asusa) jest napisane że sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji.

:good:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Portal    81
Portal

no morele, daje gwarancje pisemna tzn wydrukowuje sie w ich systemie po odebraniu towaru, jest tam zapis  ze 36 miesięcy i ze to gwarancja producenta

Procedura zgłaszania reklamacji:

DLA PRODUKTÓW OBJETYCH GWARANCJA PRODUCENTA:
reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane 
kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.
termin realizacji gwarancji producenta okreslaja zapisy na karcie gwarancyjnej produktu lub zapisy 
na stronie producenta.
na wyraźne życzenie klienta serwis sklepu moze złozyć reklamacje do serwisu producenta działajac 
w imieniu klienta.
Edytowane przez Portal

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jabol    60
Jabol

To na tej karcie czy stronie jaki masz podany adres serwisu producenta?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Portal    81
Portal

nie ma adresu serwisu tylko nazwa towaru , data zakupu, czas gwarancji, typ gwarancji i objaśnienie - to jest karta gwarancyjna morele

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jabol    60
Jabol

reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane

kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.

 

nie ma adresu serwisu tylko nazwa towaru , data zakupu, czas gwarancji, typ gwarancji i objaśnienie - to jest karta gwarancyjna morele

 

Więc jak pisałem wcześniej umywają ręce :p

  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


Openitforum

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji zawiera nasza Polityka prywatności