Jump to content
house

Gwarancja Asus

Rate this topic

Recommended Posts

house

O.T.
@Portal @Idanit - wydzieliłem osobny temat - gdyż poprzedni został rozwiązany i zamknięty.

asus w Polsce nie ma serwisu i naprawy sprzętu - przynajmniej sieciowego (gwarancja jest sprzedawcy a nie producenta), każda sztuka jest wymieniana na nową

Share this post


Link to post
Share on other sites
Portal

tzn kto wymienia ? sklep czy dystrybutor na Polskę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

dystrybutorzy (jest ich kilku)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Portal

aha, czy jak np kupilem router w morele , jak cos siada to co do asusa polska wysyłam ? czy do sklepu niosę ? czy dystrybutor wymienia po sprawdzenie usterki (diagnoza) czy z marszu bo ktos cos zglosil ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

czy do sklepu niosę ?

niesiesz do sklepu bo sprzedawca realizuje gwarancję a nie producent. dystrybutor i tak wymienia z marszu i nie sprawdza. sprzedawcy oglądają do "okoła" aby znaleźć coś co pozwoli im się wymigać :D

odwrotna sytuacja jest z netgear - sprzedawcy odsyłają do niego - jest infolinia gdzie zgłasza się sprzęt do naprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Portal

aha to ciekawe, bo np morele, informuje o gwarancji 36 m producenta, sam sklep daje tylko 24 m gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową

You do not have the required permissions to view the link content.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idanit

@Portal według polskiego prawa gwarantem jest sprzedawca.
Według tego co piszesz sprzedawca daje gwarancję na ten sprzęt 36M i tyle gwarancji masz. 24M to tzw rękojmia czyli gwarancja bezwzględna, gwarantowana przez Kodeks Cywilny! Oczywiście jeśli powołasz się na niezgodność sprzętu z umową wtedy z automatu skorzystasz z rękojmi i twoja gwarancją będzie trwać 24M
 

sprzedawcy oglądają do "okoła" aby znaleźć coś co pozwoli im się wymigać

robią tak gdyż tak jak napisałem to oni są gwarantem, ale chcą czy nie, muszą (kodeks cywilny) przyjąć sprzęt do naprawy gwarancyjnej, no chyba, że wylałeś na niego słodki lub gorzki napój i próbujesz reklamować... :D
 

czy z marszu bo ktos cos zglosil

tak jak napisał @house sprzęt jest wymieniany na nowy, nikt go nie naprawia i nikt go nie diagnozuje, bo kto i gdzie miałby to robić. No chyba, że coś z niego cieknie albo wyrwałeś antenę...

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Portal

@Idanit tak z ciekawości napisałem do morele, zobaczę co odpiszą, kto obsługuje gwarancje i jaki okres, jak dostane odpowiedz podzielę się na forum.

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

kto obsługuje gwarancje i jaki okres,

 

You do not have the required permissions to view the link content.

 

ale jest info że dotyczy to tylko :

notebooki, palmtopy, nawigacje, telefony, monitory LCD, komputery DHS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Portal

dostałem info z morele:

Witam serdecznie,
istnieje możliwość serwisowania sprzętu za naszym pośrednictwem, jednakże wszelkie naprawy/wymiany są dokonywane przez serwis producenta.
Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jabol


dostałem info z morele:
Cytat
Witam serdecznie,
istnieje możliwość serwisowania sprzętu za naszym pośrednictwem, jednakże wszelkie naprawy/wymiany są dokonywane przez serwis producenta.
Pozdrawiam,

 

Raczej nic nowego. Morele jest monopolista który ma w dup*** swoich klientów. Asus ma serwis sprzętu sieciowego fakt tyle że w Czechach (sic!) i nie zawsze chcą przyjmować sprzęt z PL. Widać tu podejście wielkiego molocha do klienta. Dodatkowo to że Asus na produktach pisze że ma 3 lata gwarancji nie znaczy że wszystkie sklepy tak mają. Sklep jako taki odpowiada przez 24 miesiące a potem to już jest tylko dobra wola sprzedawcy bo może się wypiąć a ty jaki klient sam nigdzie nie zareklamujesz tego sprzętu. Dlatego warto szukać sprzedawcy który pisze że sprzęt posiada te 3 lata i sprawdzać czy na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia ( każdy sklep powinien wystawić swoją bo nie ma uniwersalnej karty Asusa) jest napisane że sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji.

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Dlatego warto szukać sprzedawcy który pisze że sprzęt posiada te 3 lata i sprawdzać czy na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia ( każdy sklep powinien wystawić swoją bo nie ma uniwersalnej karty Asusa) jest napisane że sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji.

:good:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Portal

no morele, daje gwarancje pisemna tzn wydrukowuje sie w ich systemie po odebraniu towaru, jest tam zapis  ze 36 miesięcy i ze to gwarancja producenta

You do not have the required permissions to display the content of the code field.
Edited by Portal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jabol

To na tej karcie czy stronie jaki masz podany adres serwisu producenta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Portal

nie ma adresu serwisu tylko nazwa towaru , data zakupu, czas gwarancji, typ gwarancji i objaśnienie - to jest karta gwarancyjna morele

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jabol

reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane

kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.

 

nie ma adresu serwisu tylko nazwa towaru , data zakupu, czas gwarancji, typ gwarancji i objaśnienie - to jest karta gwarancyjna morele

 

Więc jak pisałem wcześniej umywają ręce :p

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • Pakot
      By Pakot
      Czesc,
      informacja dla potomnych. Problem: router w trybie AP wariuje z wifi, zwlaszcza 2,4ghz. Na tyle to upierdliwe, ze dziala jakies 2-3 min. po restarcie, potem calkowicie przestaje, siec pojawia sie i znika co kilka minut, urzadzenia (rozne) nie moga sie polaczyc albo lacza i rozlaczaja. Co ciekawe, po przestawieniu w tryb router wszystko wraca do normy.
      Problem pojawil sie po uaktualnieniu FW do najnowszego 3.0.0.4.382.51610 , ale pozostaje rozniez po cofnieciu do wczesniejszych dostepnych na stronie Asusa: 3.0.0.4.382.51129 oraz 3.0.0.4.382.50624.
      Rozwiazanie:
      zapodac wczesniejszy FW: 3.0.0.4_382_15525, do znaleznienia w sieci.  
    • H4mm3R
      By H4mm3R
      Witam wszystkich, 
      Od dwóch dni szukam informacji w internecie jak skonfigurować router, kamerę, serwer żeby Surveillance Station wykryło kamery w mojej sieci - niestety bez powodzenia. Może tutaj znajdzie się ktoś kto zna się na rzeczy.
      Posiadam:
      Serwer: Synology DS216+II
      Router: Asus RT-AC5300 + RT-AC86U + BLUE_CAVE (w AiMesh)
      Kamera: HikVision DS-2CD2141G1-IDW1 + EZVIZ CS-CV310
       
      Jak pisałem wyżej mam problem z wykryciem kamery przez SS, dziwne jest to że SS zamiast kamery wykrywa drukarkę Canon. Próbowałem przekierować porty (chyba zrobiłem to dobrze). Sprawdzałem z drugą kamerą i to samo. Podpinałem również kamery pod WAN (wcześniej robiłem to Wireless). Już nie mam pomysłu gdzie i co jeszcze zmienić, sprawdzić. 
      Jest ktoś w stanie mi pomóc?
    • Stefano007
      By Stefano007
      Witam,
      mam kartę sieciową ASUS USB-AC51 i wszystko działało poprawnie, ale nagle coś się zepsuło. Nie mogę podłączyć się do sieci domowej. Inne urządzenia, telefony, tablet, laptopy mogą się podłączyć, ale mój komputer stacjonarny nie. Mogę połączyć się z innymi sieciami np. z hotspotu z telefonu, ale nie z tą jedną moją domową. Co dziwne jak podepnę ją do laptopa to mogę się połączyć z siecią bez problemu. Przeinstalowałem sterowniki, ale nic nie pomogło.
      Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies for purposes related to advertising, social media and statistics. By continuing to browse this site, you agree to our use of cookies. All information required in this matter includes: Privacy Policy, Guidelines and Terms of Use.