Skocz do zawartości
Tomasz Bury

DS 112j DSM 5 (Update 2) problem z aktualizacją

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Tomasz Bury

Witam, mam następujący problem, dotyczące DS112j, wyświetlił się monit z prośbą o aktualizację DSM do wersji 5 Update 2, zatwierdziłem taką aktualizację, serwer się zrestartował i nie chce się uruchomić. Wyświetlił się tylko raz komunikat po restarcie o konieczności ponownej instalacji systemu. W aplikacji Synology Assistant serwer jest wykrywany tylko że w polu Model widnieje pusta wartość, oraz przy próbie instalacji systemu wyświetla mi się komunikat, że nie można sprawdzić modelu sprzętu, i instalacja zostaje przerwana - taki efekt mam na dochodowym dysku. Kiedy próbowałem zainstalować system na innym sformatowanym dysku, dostałem komunikat żeby do instalacji użyć wersji DSM 4458, chociaż taką wersję pliku posiadam i została wskazana do instalacji, ale podejrzewam, że dlatego nie chce się zaktualizować ponieważ serwer wywalił się podczas instalowania Update 2 (4458), a na stronie Synology jest dostępna wersja Update 1(4458). W żaden sposób nie potrafię zaktualizować teraz systemu. Downgrade także chciałem zrobić ale nie potrafię się zalogować przez Telnet, ponieważ odrzucone zostają moje poświadczenia, a na pewno podaje dobrą nazwę użytkownika i hasło, które zawsze działały i nigdy ich nie zmieniałem. Ktoś z was spotkał się z podobnym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

@

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
- dysponujesz dyskiem który wcześniej nie był używany w DSM ?

 

Kiedy próbowałem zainstalować system na innym sformatowanym dysku

gwóźdź programu to użycie czystego dysku bez partycji tak aby DSM mógł sobie je założyć... teoretycznie powinien zaorać istniejące partycje sam.

 

Ktoś z was spotkał się z podobnym problemem?

nic mnie takiego jeszcze z synology nie spotkało, masz gwarancję jeszcze ? Skąd pobierałeś plik do instalacji przez Assistant :
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomasz Bury

Przy czystym dysku (innym niż ten, który był używany w DSM do tej pory) bez partycji wyświetla się komunitat, że wymagana wersja to 4458, lub nowsza a podczas instalacji wzkazuje dokładnie ten plik

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
.

Tak posiadam dysk, który wcześniej był używany ze wszystkimi danymi i uszkodzonym systemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Masz jeszcze wsparcie gwarancyjne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomasz Bury

Tak tak mam gwarancje, napisałem do sprzedawcy i najpierw skierował mnie na to forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Rozumiem. Jeśli procedura recovery przez asistant nie działa na dysku innym niż do tej pory używanym to niestety musisz wysłać sprzęt sprzedawcy na rma. A co z danymi na poprzednim dysku? Masz ich kopię?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomasz Bury

No właśnie dane zostały na dysku oczywiście dysk sprawdziłem nie ma bad sectorów oraz wszystkie dane moge odczytać, ale danych było ponad 800GB i za bardzo nie mam ich gdzie przeżucuć w tej chwili, jeśli to będzie konieczne to dokupię nowy dysk jako kopie zapasową dotychczasowych danych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Temat został zamknięty - jeśli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Moderatorom. Twoje zgłoszenie na pewno zostanie rozpatrzone.

Z poważaniem,

Ekipa Openitforum.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • gozdek
      Przez gozdek
      Cześć,
       
      mam taki oto problem...
      Posiadam dwa DS218j. Jeden z nich (zakupiony niedawno) nie indeksuje plików wideo.
      Wszystko mam skonfigurowane identycznie na obu urządzeniach + najnowszy firmware.
       
      Pliki video nie pojawiają się w aplikacji DS Video ani w Video Station - było tak od pierwszego uruchomienia serwera.
      Gdy dorzucam do folderu z filmami nowy film, serwer nie indeksuje go.
      Poszperałem na necie i znalazłem instrukcję usunięcia bazy danych przez ssh. Po tej operacji serwer pokazuje, że zostało mu zaindeksowania ponad 500 plików wideo
      Mielił to całą noc (nada mieli) - efekt podobny - zero plików w DS Video oraz Video Station.
      Na TV z DLNA filmy sie pokazują.
       
      Jestem na etapie kopiowania danych na dysk USB i będę chciał zaorać serwer, ale może ktoś z Was zna jakieś rozwiązanie tego problemu?
       
      pozdrawiam,
      gozdek
    • emer
      Przez emer
      dzisiaj neta mi zmieniono ... tak szybko i na świeżo:
      po kablu:

      po WiFi:

    • no4fly1
      Przez no4fly1
      Witam,
       
      Mam problem z działaniem Cloud Station Drive - nie synchronizuje danych pomiędzy laptopem a serwerem.
      Zainstalowana ponownie aktualne wersja na laptopie (Windows)
      Katalogi zdefiniowane poprawnie. 
      Jest możliwy "ręczny " dostęp do zmapowanego katalogu na serwerze.
       
      Cloud Station Server nie pokazuje żadnych błędów.
      Na laptopie (a także na innym stacjonarnym kompie) pokazuje się ikona CS Drive ale po kliknięciu prawym opcje (informacje o... oraz wyjście) są niedostępne.
      Tak jakby coś blokowało dostęp.
       
      CS Server pokazuje zdefiniowanych klientów jako niedostępnych.
       
       
      Przestało działać jakiś czas temu (zauważyłem dopiero teraz).
      Po datach kojarzę przywracanie ustawień fabrycznych na routerze (ale nie chcę sugerować).
      Na tym samym laptopie analogiczny  QSync z serwerem w domu (Qnap) działa poprawnie.
       
      Czy macie jakiś pomysł, jak to naprawić ?
      Dodam, że Synology helpdesk od wczoraj milczy.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.