Jump to content
Sign in to follow this  
waldi1888

jak zrobić backup dysków na odległość z różnych miast

Rate this topic

Recommended Posts

waldi1888

Mam pytanie jak zrobić backup dysków na odległość z różnych miast? Chodzi mi o to, że znajomy prowadzi catering i chciałby zgrywać dane z komputerów na razie w jednym mieście, ale już planuje otworzyć filię w innych miastach i chciałby nie utracić  danych z tych komputerów. Jaka aplikacja w synology pozwala na zdalny backup?

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

pytanie - komputery - NAS czy komputery - chmura ? Na pewno za pomocą Hyper Backup zrobi kopię zapasową do chmury C2

You do not have the required permissions to view the link content.
. W pierwszym przypadku lepiej zestawić site-to-site vpn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
waldi1888

chciałem zrobić tak aby był backup komputery - NAS, bo jeżeli miałyby się kopie zapisywać do chmury, to w sumie NAS byłby mi nie potrzebny. W sumie to na NAS widziałbym tylko jakie są wykonane kopie i nic poza tym.

A ta chmura jest płatna?

A czy można zrobić własną chmurę wykorzystując NAS, tak aby mając już serwer nie trzeba było by płacić za chmurę C2 tylko czy można zrobić chmurę z własnego serwera?

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
7 godzin temu, waldi1888 napisał:

chciałem zrobić tak aby był backup komputery - NAS

w takim razie użyj darmowej aplikacji

You do not have the required permissions to view the link content.

konfigurację via WAN zrobisz dzięki

You do not have the required permissions to view the link content.

7 godzin temu, waldi1888 napisał:

A ta chmura jest płatna?

tak, ale nie jest drogo ;) tak naprawdę to jeden z nodów Amazon S3 we Frankfurcie. 

7 godzin temu, waldi1888 napisał:

A czy można zrobić własną chmurę wykorzystując NAS, tak aby mając już serwer nie trzeba było by płacić za chmurę C2 tylko czy można zrobić chmurę z własnego serwera?

jasne

You do not have the required permissions to view the link content.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • OpenITbot
      By  OpenITbot
      Firma QNAP zdecydowała się na rozszerzenie usług serwisowych Next Business Day oraz Next Business Day Onsite, w ramach których w razie awarii serwera QNAP NAS użytkownicy mogą liczyć na rozwiązanie ich problemu w następny dzień roboczy. Od teraz istnieje możliwość wykupienia takiej gwarancji nie tylko na sam serwer, ale również na zamontowane w nim wybrane modele dysków Ultrastar – dzięki czemu klient może mieć pewność, że niezależnie od tego, jaki problem wystąpi, QNAP będzie w stanie go sprawnie rozwiązać.
      Idea obsługi serwisowej w modelu Next Business Day/Next Business Day Onsite jest prosta i klarowna – klienci, którzy zdecydują się na wykupienie tych usług mają pewność, że w przypadku awarii jednostki QNAP NAS specjaliści z QNAP najpóźniej w następny dzień roboczy rozwiążą problem (poprzez usunięcie awarii lub dostarczenie jednostki zastępczej).
      Dzięki nowej usłudze serwisowej QNAP klienci, którzy zdecydowali się na wykupienie gwarancji Next Business Day/Next Business Day Onsite na serwer QNAP NAS, mogą rozszerzyć ją również na wybrane dyski HDD (ich listę znaleźć można poniżej). Rodzaj gwarancji na dyski – Next Business Day/Next Business Day Onsite (pierwszy wariant to usługa realizowana w centrum serwisowym QNAP, drugi – w siedzibie klienta) zależy od tego, jaki wariant ochrony klient wybrał w przypadku serwera QNAP.
      Gwarancja dla dysków twardych obowiązuje przez 5 lat i jest powiązana z czasem ochrony serwera QNAP NAS. Rozszerzona gwarancja dla dysków będzie obowiązywała w takim samym zakresie, jak gwarancja na urządzenie podstawowe. Nie jest możliwe wykupienie różnych pakietów np. NBD dla NAS i NBD onsite dla dysków lub odwrotnie. Gwarancje rozszerzone dla NAS i dysków będą miały taki sam okres obowiązywania.
      Co istotne, QNAP nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży dysków twardych – z gwarancji będą mogli skorzystać klienci, którzy kupują serwery i dyski za pośrednictwem dystrybutorów bądź resellerów. Aby gwarancja NBD/NBD Onsite mogła obowiązywać dla danego dysku, musi on zostać sprawdzony przez przedstawiciela QNAP. Po zamontowaniu dysku w NAS, uprawniony przedstawiciel połączy się zdalnie (po uprzednim ustaleniu daty i godziny takiego połączenia) z NAS aby wykonać test S.M.A.R.T. dysków twardych oraz potwierdzić, że dyski są nowe. Jeśli testy przebiegną prawidłowo, rozpocznie się obowiązywanie rozszerzonej gwarancji. Wymagane będzie również zarejestrowanie numerów seryjnych dysków, które podlegać będą gwarancji.
       
      Pakiety gwarancji NBD/NBD onsite można zakupić dla podanych modeli dysków twardych Ultrastar:
      Ultrastar DC HA210 HUS722T1TALA604 SATA 3.5" 1TB Ultrastar DC HA210 HUS722T2TALA604 SATA 3.5" 2TB Ultrastar DC HC310 HUS726T4TALE6L4 SATA 3.5" 4TB Ultrastar DC HC310 HUS726T6TALE6L4 SATA 3.5" 6TB Ultrastar DC HC320 HUS728T8TALE6L4 SATA 3.5" 8TB Ultrastar DC HC510 HUH721010ALE604 SATA 3.5" 10TB Ultrastar DC HC510 HUH721010ALE600 SATA 3.5" 10TB Ultrastar DC HC520 HUH721212ALE600 SATA 3.5" 12TB Ultrastar DC HC520 HUH721212ALE604 SATA 3.5" 12TB Ultrastar DC HC530 WUH721414ALE6L4 SATA 3.5" 14TB Ultrastar DC HC310 HUS726T4TAL5204 SAS 3.5" 4TB Ultrastar DC HC310 HUS726T6TAL5204 SAS 3.5" 6TB Ultrastar DC HC320 HUS728T8TAL5204 SAS 3.5" 8TB Ultrastar DC HC520 HUH721212AL5200 SAS 3.5" 12TB Ultrastar DC HC530 WUH721414AL5204 SAS 3.5" 14TB  
      Więcej informacji można uzyskać u Partnerów QNAP.

      Zobacz cały artykuł
    • OpenITbot
      By  OpenITbot
      Firma QNAP zdecydowała się na rozszerzenie usług serwisowych Next Business Day oraz Next Business Day Onsite, w ramach których w razie awarii serwera QNAP NAS użytkownicy mogą liczyć na rozwiązanie ich problemu w następny dzień roboczy. Od teraz istnieje możliwość wykupienia takiej gwarancji nie tylko na sam serwer, ale również na zamontowane w nim wybrane modele dysków Ultrastar – dzięki czemu klient może mieć pewność, że niezależnie od tego, jaki problem wystąpi, QNAP będzie w stanie go sprawnie rozwiązać.
      Idea obsługi serwisowej w modelu Next Business Day/Next Business Day Onsite jest prosta i klarowna – klienci, którzy zdecydują się na wykupienie tych usług mają pewność, że w przypadku awarii jednostki QNAP NAS specjaliści z QNAP najpóźniej w następny dzień roboczy rozwiążą problem (poprzez usunięcie awarii lub dostarczenie jednostki zastępczej).
      Dzięki nowej usłudze serwisowej QNAP klienci, którzy zdecydowali się na wykupienie gwarancji Next Business Day/Next Business Day Onsite na serwer QNAP NAS, mogą rozszerzyć ją również na wybrane dyski HDD (ich listę znaleźć można poniżej). Rodzaj gwarancji na dyski – Next Business Day/Next Business Day Onsite (pierwszy wariant to usługa realizowana w centrum serwisowym QNAP, drugi – w siedzibie klienta) zależy od tego, jaki wariant ochrony klient wybrał w przypadku serwera QNAP.
      Gwarancja dla dysków twardych obowiązuje przez 5 lat i jest powiązana z czasem ochrony serwera QNAP NAS. Rozszerzona gwarancja dla dysków będzie obowiązywała w takim samym zakresie, jak gwarancja na urządzenie podstawowe. Nie jest możliwe wykupienie różnych pakietów np. NBD dla NAS i NBD onsite dla dysków lub odwrotnie. Gwarancje rozszerzone dla NAS i dysków będą miały taki sam okres obowiązywania.
      Co istotne, QNAP nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży dysków twardych – z gwarancji będą mogli skorzystać klienci, którzy kupują serwery i dyski za pośrednictwem dystrybutorów bądź resellerów. Aby gwarancja NBD/NBD Onsite mogła obowiązywać dla danego dysku, musi on zostać sprawdzony przez przedstawiciela QNAP. Po zamontowaniu dysku w NAS, uprawniony przedstawiciel połączy się zdalnie (po uprzednim ustaleniu daty i godziny takiego połączenia) z NAS aby wykonać test S.M.A.R.T. dysków twardych oraz potwierdzić, że dyski są nowe. Jeśli testy przebiegną prawidłowo, rozpocznie się obowiązywanie rozszerzonej gwarancji. Wymagane będzie również zarejestrowanie numerów seryjnych dysków, które podlegać będą gwarancji.
       
      Pakiety gwarancji NBD/NBD onsite można zakupić dla podanych modeli dysków twardych Ultrastar:
      Ultrastar DC HA210 HUS722T1TALA604 SATA 3.5" 1TB Ultrastar DC HA210 HUS722T2TALA604 SATA 3.5" 2TB Ultrastar DC HC310 HUS726T4TALE6L4 SATA 3.5" 4TB Ultrastar DC HC310 HUS726T6TALE6L4 SATA 3.5" 6TB Ultrastar DC HC320 HUS728T8TALE6L4 SATA 3.5" 8TB Ultrastar DC HC510 HUH721010ALE604 SATA 3.5" 10TB Ultrastar DC HC510 HUH721010ALE600 SATA 3.5" 10TB Ultrastar DC HC520 HUH721212ALE600 SATA 3.5" 12TB Ultrastar DC HC520 HUH721212ALE604 SATA 3.5" 12TB Ultrastar DC HC530 WUH721414ALE6L4 SATA 3.5" 14TB Ultrastar DC HC310 HUS726T4TAL5204 SAS 3.5" 4TB Ultrastar DC HC310 HUS726T6TAL5204 SAS 3.5" 6TB Ultrastar DC HC320 HUS728T8TAL5204 SAS 3.5" 8TB Ultrastar DC HC520 HUH721212AL5200 SAS 3.5" 12TB Ultrastar DC HC530 WUH721414AL5204 SAS 3.5" 14TB  
      Więcej informacji można uzyskać u Partnerów QNAP.
    • glorifyday
      By glorifyday
      Cześć,
       
      potrzebuję dysku HDD 2TB, 7200 RPM.
      Kojarzycie jakieś statystyki awaryjności?

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci.
Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies for purposes related to advertising, social media and statistics. By continuing to browse this site, you agree to our use of cookies. All information required in this matter includes: Privacy Policy, Guidelines and Terms of Use.