Jump to content
waldi1888

Problem z backupem wyskakuje komunikat "ten folder współdzielony zawiera dane, których nie można skopiować. Wybierz inny folder"

Rate this topic

Recommended Posts

waldi1888

Mam problem ze zrobieniem backupu za pomocą Active Backup for Business. Chodzi o to, że w firmie mamy Synology DS1618+ i 15 komputerów. Na 10 komputerach normalnie można utworzyć zadanie backupu a na 5 po przejściu wszystkich opcji "Kreatora tworzenia kopii zapasowej agenta" wyskakuje na końcu komunikat  "ten folder współdzielony zawiera dane, których nie można skopiować. Wybierz inny folder". Takie coś dzieje się wtedy gdy wybieram robienie backupu na 2 dysku w Synology. Kiedy ustawię aby backup zapisywał się 1 dysku głównym to nie wyskakuje komunikat i robi harmonogram backupu.

large.Synology1.jpg.7bf2df389cbf63fe26d7aa88fe1edefc.thumb.jpg.7309f18e086ee7e60f0fb5cbd99a88d5.jpg

large.Synology2.jpg.d1b75acc5bd582c93068fd29da263fc5.thumb.jpg.c68c3fef3971548e7f01f07c032b7804.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

są dwie różne polityki kopii zapasowej w ustawieniach ? czy jeśli utworzysz nowy, czysty folder dla tej drugiej, niedziałającej polityki również nie działa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
waldi1888

a gdzie mogę sprawdzić jakie są polityki kopii zapasowej?  W jakich ustawieniach?  Miałem wcześniej zrobiony backup na drugim dysku z tego komputera ale musiałem zrobić reset Synology i od nowa ustawiałem harmonogram backupu. Dlatego potem wyskakiwał mi komunikat przy niektórych komputerach jak wyżej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

t5e6r-wy7ql.thumb.png.0f9c63a8f1f094c0750404b936ebf26a.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
waldi1888

jednak sformatowałem dyski i od nowa ustawiałem backup bo dalej wyskakiwał komunikat i teraz działa

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś odpowiedź". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • gabrychu
      By gabrychu
      Mam problem z konfiguracją MR2200ac, próbuje już trzeci raz i za każdym razem mam informację "Nie można nawiązać połączenia".
      W logach - Wi-Fi point [salon] failed to join mesh network.
       
      Oba sprzęty stoją koło siebie. Na RT2600ac włączona tylko sieć 5GHz, włączony poziom zabezpieczeń WPA2-Personal, filtr adresów MAC wyłączony.
      Telefony bez problemu łączą się z siecią.
       

    • grzesw77
      By grzesw77
      Witam,
      Rozważam zakup tego routera, mam pytanie do tych co go już posiadają - czy włączenie kontroli rodzicielskiej nie powoduje przycięcia prędkości łącza ?
      Mam obecnie Tp-Linka VR600, który właśnie idzie do zwrotu z tego powodu. Łącze mam 320mbit (światłowód), a po włączeniu kontroli rodzicielskiej router przycina je do 100mbit.
       
      Dzięki
    • H4mm3R
      By H4mm3R
      Witam wszystkich, 
      Od dwóch dni szukam informacji w internecie jak skonfigurować router, kamerę, serwer żeby Surveillance Station wykryło kamery w mojej sieci - niestety bez powodzenia. Może tutaj znajdzie się ktoś kto zna się na rzeczy.
      Posiadam:
      Serwer: Synology DS216+II
      Router: Asus RT-AC5300 + RT-AC86U + BLUE_CAVE (w AiMesh)
      Kamera: HikVision DS-2CD2141G1-IDW1 + EZVIZ CS-CV310
       
      Jak pisałem wyżej mam problem z wykryciem kamery przez SS, dziwne jest to że SS zamiast kamery wykrywa drukarkę Canon. Próbowałem przekierować porty (chyba zrobiłem to dobrze). Sprawdzałem z drugą kamerą i to samo. Podpinałem również kamery pod WAN (wcześniej robiłem to Wireless). Już nie mam pomysłu gdzie i co jeszcze zmienić, sprawdzić. 
      Jest ktoś w stanie mi pomóc?

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies for purposes related to advertising, social media and statistics. By continuing to browse this site, you agree to our use of cookies. All information required in this matter includes: Privacy Policy, Guidelines and Terms of Use.