Skocz do zawartości
neon

Synology Cloud Station a RODO

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

neon

Witam, 

czy RODO dopuszcza do użytku Synology Cloud Station ? 

 

pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

a przetwarzasz w nim dane osobowe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

Dokumenty a w dokumentach wiadomo, że tak. Cloud Station chodzi jedynie w sieci LAN i wszystkie dyski są zaszyfrowane. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Do momentu kiedy nie jest to zbiór publiczny nie przejmowałbym się tym tak bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

Bo może warto zrezygnować z cloud station, bo im mniej punktów zaczepiania tym lepiej. Choć w pracy codziennej rozwiązanie Cloud Station jest na prawdę bardzo wygodne i użyteczne. 

House a co dokładnie rozumiesz przez "zbiór publiczny" ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
1 minutę temu, neon napisał:

House a co dokładnie rozumiesz przez "zbiór publiczny"

prywatny, niedostępny dla nikogo :

2 godziny temu, neon napisał:

chodzi jedynie w sieci LAN i wszystkie dyski są zaszyfrowane

:) 

18 minut temu, neon napisał:

Bo może warto zrezygnować z cloud station, bo im mniej punktów zaczepiania tym lepiej

nie popadajmy w paranoję, tym bardziej z prywatnymi danymi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

a jak mam tam dane służbowe m.in. dane klientów i Cloud Station wykorzystuję w firmie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

W takim wypadku bierz się za lekturę : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Następnie mianuj się formalnie Administratorem i Inspektorem danych osobowych, określ regulacje dotyczące przetwarzania danych lub zamknij firmę do momentu aż będziesz z tym gotowy ;). Jeżeli do dnia dzisiejszego nie zrobiłeś nic, to trochę za późno na takie pytania bo RODO wchodzi już jutro...

5 minut temu, neon napisał:

a jak mam tam dane służbowe m.in. dane klientów i Cloud Station wykorzystuję w firmie ? 

Cytat

RODO podlega każdy przedsiębiorca, który prowadzi działalność w Unii Europejskiej.

 

  • :-) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

Z tym nie zrobieniem nic to tak źle nie wygląda. Inni ludzie to zrobili tylko zastanawiam się nad tym cloud station, bo to nie jest takie jasne wykorzystanie w firmach. Dodatkowo w naszym państwie różnie może to być traktowane. Dodatkowo szyfrowanie danych przecież jest, dodatkowo Synology również jest zaszyfrowany.

Edytowane przez neon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • gozdek
      Przez gozdek
      Cześć,
       
      mam taki oto problem...
      Posiadam dwa DS218j. Jeden z nich (zakupiony niedawno) nie indeksuje plików wideo.
      Wszystko mam skonfigurowane identycznie na obu urządzeniach + najnowszy firmware.
       
      Pliki video nie pojawiają się w aplikacji DS Video ani w Video Station - było tak od pierwszego uruchomienia serwera.
      Gdy dorzucam do folderu z filmami nowy film, serwer nie indeksuje go.
      Poszperałem na necie i znalazłem instrukcję usunięcia bazy danych przez ssh. Po tej operacji serwer pokazuje, że zostało mu zaindeksowania ponad 500 plików wideo
      Mielił to całą noc (nada mieli) - efekt podobny - zero plików w DS Video oraz Video Station.
      Na TV z DLNA filmy sie pokazują.
       
      Jestem na etapie kopiowania danych na dysk USB i będę chciał zaorać serwer, ale może ktoś z Was zna jakieś rozwiązanie tego problemu?
       
      pozdrawiam,
      gozdek
    • emer
      Przez emer
      dzisiaj neta mi zmieniono ... tak szybko i na świeżo:
      po kablu:

      po WiFi:

    • no4fly1
      Przez no4fly1
      Witam,
       
      Mam problem z działaniem Cloud Station Drive - nie synchronizuje danych pomiędzy laptopem a serwerem.
      Zainstalowana ponownie aktualne wersja na laptopie (Windows)
      Katalogi zdefiniowane poprawnie. 
      Jest możliwy "ręczny " dostęp do zmapowanego katalogu na serwerze.
       
      Cloud Station Server nie pokazuje żadnych błędów.
      Na laptopie (a także na innym stacjonarnym kompie) pokazuje się ikona CS Drive ale po kliknięciu prawym opcje (informacje o... oraz wyjście) są niedostępne.
      Tak jakby coś blokowało dostęp.
       
      CS Server pokazuje zdefiniowanych klientów jako niedostępnych.
       
       
      Przestało działać jakiś czas temu (zauważyłem dopiero teraz).
      Po datach kojarzę przywracanie ustawień fabrycznych na routerze (ale nie chcę sugerować).
      Na tym samym laptopie analogiczny  QSync z serwerem w domu (Qnap) działa poprawnie.
       
      Czy macie jakiś pomysł, jak to naprawić ?
      Dodam, że Synology helpdesk od wczoraj milczy.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.