Skocz do zawartości
milanoa

JDownloader 2 na Synology

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

milanoa

Witam,

jakby ktoś potrzebował dobrego programu do ściągania plików to polecam, gotowa paczka dla Synology. Pozdrawiam :)

 

http://www115.zippyshare.com/v/wjdQEZop/file.html

 

 

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

thx za info, jakbyś w przyszłości potrzebował znaleźć jakąś paczkę na konkretny model DS polecam :

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

a dostępność "repozytoriów" (z całkiem pokaźną listą) można sprawdzić tutaj : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

testowe paczki z synocommunity : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Temat został zamknięty.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś odpowiedź". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • gozdek
      Przez gozdek
      Cześć,
       
      mam taki oto problem...
      Posiadam dwa DS218j. Jeden z nich (zakupiony niedawno) nie indeksuje plików wideo.
      Wszystko mam skonfigurowane identycznie na obu urządzeniach + najnowszy firmware.
       
      Pliki video nie pojawiają się w aplikacji DS Video ani w Video Station - było tak od pierwszego uruchomienia serwera.
      Gdy dorzucam do folderu z filmami nowy film, serwer nie indeksuje go.
      Poszperałem na necie i znalazłem instrukcję usunięcia bazy danych przez ssh. Po tej operacji serwer pokazuje, że zostało mu zaindeksowania ponad 500 plików wideo
      Mielił to całą noc (nada mieli) - efekt podobny - zero plików w DS Video oraz Video Station.
      Na TV z DLNA filmy sie pokazują.
       
      Jestem na etapie kopiowania danych na dysk USB i będę chciał zaorać serwer, ale może ktoś z Was zna jakieś rozwiązanie tego problemu?
       
      pozdrawiam,
      gozdek
    • emer
      Przez emer
      dzisiaj neta mi zmieniono ... tak szybko i na świeżo:
      po kablu:

      po WiFi:

    • no4fly1
      Przez no4fly1
      Witam,
       
      Mam problem z działaniem Cloud Station Drive - nie synchronizuje danych pomiędzy laptopem a serwerem.
      Zainstalowana ponownie aktualne wersja na laptopie (Windows)
      Katalogi zdefiniowane poprawnie. 
      Jest możliwy "ręczny " dostęp do zmapowanego katalogu na serwerze.
       
      Cloud Station Server nie pokazuje żadnych błędów.
      Na laptopie (a także na innym stacjonarnym kompie) pokazuje się ikona CS Drive ale po kliknięciu prawym opcje (informacje o... oraz wyjście) są niedostępne.
      Tak jakby coś blokowało dostęp.
       
      CS Server pokazuje zdefiniowanych klientów jako niedostępnych.
       
       
      Przestało działać jakiś czas temu (zauważyłem dopiero teraz).
      Po datach kojarzę przywracanie ustawień fabrycznych na routerze (ale nie chcę sugerować).
      Na tym samym laptopie analogiczny  QSync z serwerem w domu (Qnap) działa poprawnie.
       
      Czy macie jakiś pomysł, jak to naprawić ?
      Dodam, że Synology helpdesk od wczoraj milczy.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.