Skocz do zawartości
Nencio

Netgear R7800 i urządzenia z androidem

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Nencio

Witam

Od jakiś 3 tygodni mam problem na tym routerze z telefonami tabletami na androidzie, a dokładniej żadne urządzenie nie może nic pobrać ani zaktualizować z sklepu play. Internet, przeglądanie stron itd działa normalnie. Na mobilnym necie wszystko działa poprawnie czy u znajomych na ich sieciach wifi tu natomiast zonk. Czyli wada po stronie telefonów i tabletów odpada. Problem jest na obu pasmach czyli 2.4 i 5 GHz. Występuje na oficjalnym sofcie i Voxel's-Firmware. Żaden reset oprogramowania ani hard reset routera nie pomaga czyli to nie wina jakiś błędnych ustawień jego. Czy ktoś się spotkał z takim problemem?

Edytowane przez Nencio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Nie włączałeś ochrony rodzicielskiej opartej na opendns ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nencio

Nie nie włączyłem żadnej ochrony. Oprócz kilku przekierowań portów i przypisania stałych ip dla urządzeń nic nie zmieniałem i na takich ustawieniach działał od nowości bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nencio

Mam u nich od wielu lat internet najpierw bezprzewodowy a potem kablowy. PPPoE ale to już od jakiegoś czasu i inny router działa ok pomimo upierdliwości zabezpieczeń typu określony MAC .  Po ostatniej aktualizacji funkcja  Włącz HT160 robiła problemy z połączeniami z niektórymi urządzeniami ale po wyłączeniu przestała. Mam włączone Wyłącz skanowanie portów i ochronę DoS (wyłączone tez nic nie zmienia) oraz Wyłączenie funkcji IGMP Proxying (j/w też nic nie zmienia). Tym bardziej że problem jednocześnie jest na wszystkich urządzeniach z androidem. Nawet sfałszowałem telefonu oprogramowanie żeby sprawdzić czy coś zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

a komunikacja ping/tracert z play.google.com działa poprawnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nencio
6 minut temu, house napisał:

a komunikacja ping/tracert z play.google.com działa poprawnie ?

ping -c5 play.google.com 
PING play.google.com (172.217.20.206): 56 data bytes
64 bytes from 172.217.20.206: seq=0 ttl=53 time=28.866 ms
64 bytes from 172.217.20.206: seq=1 ttl=53 time=43.330 ms
64 bytes from 172.217.20.206: seq=2 ttl=53 time=28.523 ms
64 bytes from 172.217.20.206: seq=3 ttl=53 time=28.679 ms
64 bytes from 172.217.20.206: seq=4 ttl=53 time=28.522 ms

Wszystko działa można przeglądać cały sklep play każdą apkę itd jedynie instalacja nie idzie tak jakby router próbę instalacji blokował.

Dodam jeszcze, że mam zewnętrzne ip i sprawdzałem czy jest gdzieś ulokowane na czarnych listach.

Edytowane przez Nencio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji zawiera nasza Polityka prywatności