Skocz do zawartości
Nencio

Netgear R7800 i urządzenia z androidem

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Nencio

Witam

Od jakiś 3 tygodni mam problem na tym routerze z telefonami tabletami na androidzie, a dokładniej żadne urządzenie nie może nic pobrać ani zaktualizować z sklepu play. Internet, przeglądanie stron itd działa normalnie. Na mobilnym necie wszystko działa poprawnie czy u znajomych na ich sieciach wifi tu natomiast zonk. Czyli wada po stronie telefonów i tabletów odpada. Problem jest na obu pasmach czyli 2.4 i 5 GHz. Występuje na oficjalnym sofcie i Voxel's-Firmware. Żaden reset oprogramowania ani hard reset routera nie pomaga czyli to nie wina jakiś błędnych ustawień jego. Czy ktoś się spotkał z takim problemem?

Edytowane przez Nencio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Nie włączałeś ochrony rodzicielskiej opartej na opendns ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nencio

Nie nie włączyłem żadnej ochrony. Oprócz kilku przekierowań portów i przypisania stałych ip dla urządzeń nic nie zmieniałem i na takich ustawieniach działał od nowości bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Jaki ISP ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nencio

Mam u nich od wielu lat internet najpierw bezprzewodowy a potem kablowy. PPPoE ale to już od jakiegoś czasu i inny router działa ok pomimo upierdliwości zabezpieczeń typu określony MAC .  Po ostatniej aktualizacji funkcja  Włącz HT160 robiła problemy z połączeniami z niektórymi urządzeniami ale po wyłączeniu przestała. Mam włączone Wyłącz skanowanie portów i ochronę DoS (wyłączone tez nic nie zmienia) oraz Wyłączenie funkcji IGMP Proxying (j/w też nic nie zmienia). Tym bardziej że problem jednocześnie jest na wszystkich urządzeniach z androidem. Nawet sfałszowałem telefonu oprogramowanie żeby sprawdzić czy coś zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

a komunikacja ping/tracert z play.google.com działa poprawnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nencio
6 minut temu, house napisał:

a komunikacja ping/tracert z play.google.com działa poprawnie ?

ping -c5 play.google.com 
PING play.google.com (172.217.20.206): 56 data bytes
64 bytes from 172.217.20.206: seq=0 ttl=53 time=28.866 ms
64 bytes from 172.217.20.206: seq=1 ttl=53 time=43.330 ms
64 bytes from 172.217.20.206: seq=2 ttl=53 time=28.523 ms
64 bytes from 172.217.20.206: seq=3 ttl=53 time=28.679 ms
64 bytes from 172.217.20.206: seq=4 ttl=53 time=28.522 ms

Wszystko działa można przeglądać cały sklep play każdą apkę itd jedynie instalacja nie idzie tak jakby router próbę instalacji blokował.

Dodam jeszcze, że mam zewnętrzne ip i sprawdzałem czy jest gdzieś ulokowane na czarnych listach.

Edytowane przez Nencio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • OpenITbot
      Przez OpenITbot
      Nighthawk X6 to jeden z najbardziej zaawansowanych trójpasmowych wzmacniaczy sygnału WiFi na polskim rynku, który bez przeszkód tworzy płynnie działającą sieć domową zarówno dla graczy, jak i transmisji video.  

      Trzypasmowy wzmacniacz sygnału WiFi Nighthawk X6 EX7700 z opatentowaną technologią FastLane3 zwiększa zasięg domowej sieci WiFi z prędkością sięgającą 2,2 Gb/s. EX7700 wyposażony został w dwa dedykowane pasma o częstotliwości 5 GHz, co umożliwia osiągnięcie najwyższych prędkości połączenia z Internetem w posiadanych urządzeniach. Co ważne, wzmacniacz współpracuje ze wszystkimi routerami WiFi.
       
      Dodatkowo, Nighthawk X6S zapewnia zwiększenie zasięgu domowej sieci WiFi w każdym miejscu w domu i nie wymaga korzystania z wielu nazw sieci. Tworzy on płynnie działającą sieć domową, korzystając z tej samej nazwy sieci WiFi, co router. Urządzenia, takie jak smartfony czy laptopy pozostaną połączone z siecią o tej samej nazwie – bez względu na to, w jakiej części domu będziemy z nich korzystać.
       
      Nie bez znaczenia jest tu także funkcja Smart Roaming w standardzie 802.11k, która łączy urządzenia mobilne z najbardziej optymalną siecią WiFi, zapewniając tym samym doskonałą transmisję podczas przemieszczania się po domu. Aby zaś skontrolować stan połączenia, wystarczy sięgnąć po NETGEAR WiFi Analytics. Dzięki aplikacji możemy nie tylko sprawdzić prędkość połączenia, monitorować ruch internetowy, lecz także w pełni zoptymalizować już istniejącą lub nowo powstałą sieć WiFi.
       
      Na koniec warto podkreślić, że dwa porty Gigabit Ethernet wzmacniacza umożliwiają podłączenie urządzeń przewodowych, takich jak telewizory Smart TV i konsole do gier.
       
      Cena Nighthawk X6 to 589 złotych brutto.

      Zobacz cały artykuł
    • OpenITbot
      Przez OpenITbot
      Nighthawk X6 to jeden z najbardziej zaawansowanych trójpasmowych wzmacniaczy sygnału WiFi na polskim rynku, który bez przeszkód tworzy płynnie działającą sieć domową zarówno dla graczy, jak i transmisji video.  

      Trzypasmowy wzmacniacz sygnału WiFi Nighthawk X6 EX7700 z opatentowaną technologią FastLane3 zwiększa zasięg domowej sieci WiFi z prędkością sięgającą 2,2 Gb/s. EX7700 wyposażony został w dwa dedykowane pasma o częstotliwości 5 GHz, co umożliwia osiągnięcie najwyższych prędkości połączenia z Internetem w posiadanych urządzeniach. Co ważne, wzmacniacz współpracuje ze wszystkimi routerami WiFi.
       
      Dodatkowo, Nighthawk X6S zapewnia zwiększenie zasięgu domowej sieci WiFi w każdym miejscu w domu i nie wymaga korzystania z wielu nazw sieci. Tworzy on płynnie działającą sieć domową, korzystając z tej samej nazwy sieci WiFi, co router. Urządzenia, takie jak smartfony czy laptopy pozostaną połączone z siecią o tej samej nazwie – bez względu na to, w jakiej części domu będziemy z nich korzystać.
       
      Nie bez znaczenia jest tu także funkcja Smart Roaming w standardzie 802.11k, która łączy urządzenia mobilne z najbardziej optymalną siecią WiFi, zapewniając tym samym doskonałą transmisję podczas przemieszczania się po domu. Aby zaś skontrolować stan połączenia, wystarczy sięgnąć po NETGEAR WiFi Analytics. Dzięki aplikacji możemy nie tylko sprawdzić prędkość połączenia, monitorować ruch internetowy, lecz także w pełni zoptymalizować już istniejącą lub nowo powstałą sieć WiFi.
       
      Na koniec warto podkreślić, że dwa porty Gigabit Ethernet wzmacniacza umożliwiają podłączenie urządzeń przewodowych, takich jak telewizory Smart TV i konsole do gier.
       
      Cena Nighthawk X6 to 589 złotych brutto.
    • Michał10
      Przez Michał10
      Witajcie,
      jestem nowy i zielony w tematach IT. Mam taki kłopot. Zainstalowano mi dzisiaj internet światłowodowy 300Mb/30Mb. Do tego internetu zakupiłem router Netgear R7000. I wszystko byłoby świetnie gdyby nie jeden mały szczegół. Gdy podepnę się bezpośrednio pod światłowód to mam transfer na poziomie 280Mb/28Mb na 2,4GHz (taki notebook stary trochę mam). Gdy podepnę router to po kablu mam

       
      Natomiast gdy chcę sprawdzić po wifi to niezależnie czy na 2,4GHz czy na 5GHz (sprawdzane na nowym smartfonie) w obu przypadkach jest podobnie:

       
      Czy możecie mi powiedzieć dlaczego tak jest? Co może być przyczyną, że WIFI ogranicza prędkość? Czy router jest uszkodzony? A może są jakieś ustawienia, które odblokują to ograniczanie prędkości. Przy okazji mam pytanie czy router Netgear R7000 jest taki problematyczny w konfiguracji? Technik od internetu bluźnił mi na ten router przy małym dziecku jak szewc. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi co zrobić. Będę wdzięczny jeśli powiecie mi też jak ewentualnie te ustawienia pozmieniać. Nie wiem co mam zrobić. Czy reklamować czy wykazać się jeszcze cierpliwością i poszukać kogoś kto sobie z tym poradzi.
      Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
       
       
       
       
       
       
       

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.