Skocz do zawartości
kewis

Netgear R7500 nie świeci mi łącze 5 Ghz

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

kewis

Cześć, wiem że stary to urzadzenie już ale mam je od jakiegoś czasu i widzę teraz dopiero , że nie świeci mi łącze 5 Ghz. Resetowałem cały router ale to także nic nie dało.  

Dodatkowo mam w wzmacniacz sygnały, który jak próbuje sparować z 5Ghz to nie wykrywa mi sieci, z 2,4 Ghz nie ma takie problemu. 

Poradźcie coś proszę, dzieki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

@kewis reset do ustawień fabrycznych na początek i ustawienie routera od nowa. Jeżeli po tym radio 5 GHz dalej nie zadziała to nie niestety wskazywałoby to na uszkodzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis
1 godzinę temu, house napisał:

@kewis reset do ustawień fabrycznych na początek i ustawienie routera od nowa. Jeżeli po tym radio 5 GHz dalej nie zadziała to nie niestety wskazywałoby to na uszkodzenie.

Resetowałem do ustawiń fabrycznych już. Podeśle dzisiaj zdjęcia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Masz jakąś gwarancję na ten sprzęt ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

tak jak House jak reset i nowy soft - najnowszy nie pomaga to sprawdź czy masz jeszcze gwarancję i kontakt z suport. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Ustawienia wydają się być poprawne, może poza kanałem DFS dla 5 GHz. Przestaw na kanał 36 lub 44. Poza tym zresetuj router do ustawień fabrycznych i wgraj nową aktualizację OFW

    Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto, aby wyświetlić ukryty link.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

może ta nazwa "bezinternetu: :):) 

reset - wyzeruje ustawienia jakby było coś nie tak

nowe OFW - może poprawi jakieś błędy 

na ubudowie nie ma jakiegoś przycisku do wyłączania pasma wifi ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
12 minut temu, neon napisał:

na ubudowie nie ma jakiegoś przycisku do wyłączania pasma wifi ? 

nie, tylko wyłącznik LED

13 minut temu, neon napisał:

może ta nazwa "bezinternetu: :):) 

;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

No na obudowie tylko dioda która się nie świeci. 

A jaki program do sprawdzenia zasięgu na Mac OS lub ios? 

Nowy soft wczoraj wgrałem do urządzenia ale nic się nie zmieniło. Może to ,że nie ma włączonego MU-MMO ? Ostatni screen ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Teraz, kewis napisał:

Może to ,że nie ma włączonego MU-MMO ? Ostatni screen ?

to nie ma znaczenia. Czasem nie widać pasma jeśli ustawiony jest kanał którego nie obsługuje karta sieciowa. Dlatego wspomniałem o zmianie na 36/44.

2 minuty temu, kewis napisał:

A jaki program do sprawdzenia zasięgu na Mac OS lub ios? 

    Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto, aby wyświetlić ukryty link.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

A ten kanał nie jest powyżej 11 kiedyś miałem tak, że karta sieciowa w sprzęcie odbierała jedynie poniżej 11 i wszystko powyżej było niewidoczne .

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

Oki sprawdzę Sobie i napiszę. Tylko nie wiem czy tam na 5Ghz jest jakiś niżej kanał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Teraz, neon napisał:

A ten kanał nie jest powyżej 11 kiedyś miałem tak, że karta sieciowa w sprzęcie odbierała jedynie poniżej 11 i wszystko powyżej było niewidoczne .

dokładniej o to chodzi, z tym, że debatujemy nad 5GHz ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

Zielony jestem w tych sprawach :D Przywzywczajenie w sprzętach apple jakie mam włączam i działa :D wpisuje login i hasło na nowym sprzecie a po chwili mam tak wsyzstkoe jak wcześniej :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon
Zielony jestem w tych sprawach [emoji3] Przywzywczajenie w sprzętach apple jakie mam włączam i działa [emoji3] wpisuje login i hasło na nowym sprzecie a po chwili mam tak wsyzstkoe jak wcześniej [emoji4]
 
To może karta wifi w sprzęcie nie odbiera 5gh ?


Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

Sieci 5ghz nie widać nawet, i raczej iphone 7 plus odbiera. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

a masz jakiś sprzęt co na pewno widzi sieć 5 ghz ? 

wyłącz jeszcze sieć video i zmień kanał tak jak House napisał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

Napewno mam urządzenia które obsługują kanał 5 Ghz

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

i one też nie widzą nawet jak zmieniasz kanał w 5 ghz ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

Żadne urządzenie nie widzi 5 Ghz. 

Mam w mieszkaniu wzmacniacz sygnały i 2,4Ghz bezproblemu zaciąga ,ale 5 Ghz też nie widzi takiej sieci. Wzmacniacz jest tej samej firmy.

Jak pisałem dioda nie pali się przy 5 Ghz na R7500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

zadzwoń do suport nawet jak gwarancja się skończyła, bo wygląda to na jakieś uszkodzenie sprzętu. Powiedzą Ci ile by naprawa wynosiła. ten sprzęt ma chyba 3 leni okres gwarancji , na pewno już się skończył ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

Tak napewno bo sprawdziłem, że sprzęt był rejestrowany na ich stronie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

to dzwoń wyjścia tu nie ma. niech wycenią naprawę jak się nie opłaci to zostaje Ci używanie samego 2,4 ghz. ale może jeszcze są wstanie uznać gwarancję! 

Edytowane przez neon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

Zrobiłem i wygląda sprawa tak, że pojawia się taki komunikat. No i nie działa :/ 

 

 59e8ee13069a2_Zrzutekranu2017-10-19o20_07_13.thumb.png.ef91b110e9439f1547baa7f909361884.png

Edytowane przez kewis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

Nie niedział i nawet nie zminił mi ustawinia kanału. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

wyłącz 5 ghz restart i ponownie włącz i wtedy spróbuj ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kewis

nic nie daje już robiłem to 

Oki to zadzownie Sobie zobacze czy coś poradzą czy coś zaporponują. 

A jak nie to co polecacie ? 

Może coś takiego https://www.senetic.pl/product/AFI-R ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
47 minut temu, kewis napisał:

A jak nie to co polecacie ? Może coś takiego https://www.senetic.pl/product/AFI-R ? 

mocne wbudowane anteny? Jeżeli nie łączysz się z dużej odległości od routera bądź ilość ścian jest mała to ok, w innym przypadku poszukaj coś z antenami. 

51 minut temu, kewis napisał:

Nie niedział i nawet nie zminił mi ustawinia kanału. 

co wskazywałoby na uszkodzenie radia w routerze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Zao
      Przez Zao
      Witajcie
      Chciałbym zmienić ruter..., pod uwagę biorę Synology RT2600ac i Netgear R7800
      Synology można powiedzieć dopiero zaczęło "podróż" z tego typu sprzętem, nie obawiam się oczywiście bo jest to firma z doświadczeniem, ale chciałbym poznać opinie osób które ten ruter posiadają (RT2600ac)...
      i oczywiście opinie osób posiadających Netgear'a (R7800)...
      @hause - posiadasz już trochę RT2600ac, jak dla Ciebie sprawuje się ten ruter, zadowolony jesteś ? z Twoim doświadczeniem w temacie ruterów proste pytanie....
      Na obecną chwilę wrócibyć do innej firmy ?
      Czy ktoś a Was porównywał oba te urządzenia i może coś napisać od siebie dlaczego jeden albo drugi ?
       
      PS.
      Będę próbował to spiąć z Orange FTTH więc jak ktoś ma doświadczenie to może się podzielić (da się to zrobić na jednym i drugim sprzęcie z tego co wiem, ale nie tak prosto jakby się wydawało....)
    • ziellarz
      Przez ziellarz
      Cześć Wszystkim,
      Chciałbym zwrócić się do Was z zapytaniem odnośnie sposobu na ograniczanie dostępu do internetu dla poszczególnych urządzeń. Posiadam router netgear r6220 i dzieciaka, dla dobra którego wolałbym, żeby nie miał dostępu do internetu w określonych godzinach. Teraz pytanie jest takie, jak można to osiągnąć, ponieważ funkcje ochrony rodzinnej nie dają pożądanych efektów. Bardzo prosiłbym o wskazówki.
    • Spanner
      Przez Spanner
      Witajcie,
      od jakiegoś czasu miałem taki problem z routerem, że po resecie/wyłączeniu prądu przestawał działać. Po włączeniu świeciła tylko dioda zasilania na bursztynowo. Ani po wifi ani po kablu nie szło się do niego zalogować. Reset przyciskiem, reset 30-30-30 też nie pomagał. Ale udało mi się znaleźć rozwiązanie, że jak będzie wyłączony przez jakiś czas czasami 30min, czasami 2h to wstaje i działa prawidłowo.
      W piątek zaktualizowałem mu firmawere do najnowszej wersji i niestety do dziś nie wstał. Czy jest jeszcze jakaś inna "cudowna" metoda przywrócenia go do życia, czy lepiej kupić nowy?
       
      Jeśli nowy to co polecacie? Zastanawiam się nad R9000 czy lepiej iść w coś innego? Jakiś synology czy coś?

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej wyjaśni nasza Polityka prywatności.