Skocz do zawartości
emer

R7000 nie może sprawdzić dostępności aktualizacji FW

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

emer

nie wiem dlaczego i co mi tryta w konfigu R7000, ale jest pozycja w menu "aktualizacja routera" i tam jak sie kliknęło, to szukał aktualizacji online i że jest lub nie.

Od jakiegoś czasu i kilku aktualizacji mam info po szukaniu aktualizacji:

Cytuj

Brak połączenia internetowego

Nie wykryto połączenia internetowego. Router nie może sprawdzić dostępności zaktualizowanego oprogramowania sprzętowego na serwerze NETGEAR. Po skonfigurowaniu połączenia internetowego przejdź do strony Uaktualnianie routera i poszukaj aktualizacji oprogramowania sprzętowego.

Jak klikam "OK" , to przechodzi menu do "ustawień internetowych" - ale przecież jest wszystko OK, net jest, nic nie zmieniałem .... nie wiem co nie pasi routerowi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

@emer może miejsce docelowe w którym GENIE szuka aktualizacji jest niedostępne? Puknij poprzez chat do wsparcia i zapytaj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
emer

OK ... ale ciekawe jak u innych, czy tez nie łączy sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

@neon jak jest u Ciebie ? @emer jeżeli inni nie mają takiego problemu, to albo Twój ISP albo sam router (co byłoby dziwne) :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

u mnie nie ma takiego problemu.  oczywiście jak nowe OFW to wskazuje i aktualizuje i później ok. ISP - multimedia,  drugi Orange - tu też było ok, ale R7000 padł :) 

Emer spróbuj wgrać ręcznie OFW najnowsze ze strony Netgear. Jak Suport mi przekazał rozwiązuje dużo problemów. Inna informacja co bardzo mnie zdziwiła :) zmiana pracy routera z jednego ustawienia na inne może ujawnić błąd sprzętu :) wtedy reklamacja .... na pewno zmienili support bo wcześniej za darmo odbierali sprzęt, teraz na własny koszt chyba, że się wykupi biznesową dodatkową reklamację. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
24 minuty temu, neon napisał:

na pewno zmienili support bo wcześniej za darmo odbierali sprzęt, teraz na własny koszt chyba, że się wykupi biznesową dodatkową reklamację. 

warto dodać, że jako jedyni samodzielnie obsługują reklamacje w PL. Czy to w formie door-to-door dla biznesu czy innej, ale jednak. Pozostali producenci mają coś a'la rękojmię sprzedawcy, z oglądaniem sprzętu dookoła w celu znalezienia winy użytkownika ;) 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

a tego nie wiedziałem. Nawet Asus czy Synology ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Tak :) Asus bardzo często wymienia egzemplarz na nowy, Synology również. Zależy od usterki.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

Trzeba Netgear przyznać walczy o rynek :) Mam dostać nowy i mam nadzieję, że zdania nie zmienią. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
emer

1.07 zainstalowałem z pliku ściągnietego z netgear.

Nie rozumiem ... działało działało, a od chyba 1.07 nie łączy ... właściwie nie problem, ale dziwne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

Najnowszy to 1.0.9.12 . Teraz taki masz ? 

ten 1.0.7 to chyba z przed 2-ch lat. Ściągnij ten ww i wtedy zobacz. Jak nie pomoże to zadzwoń do support coś na pewno pomogą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
emer

1.09  spowolnił mi net o 1/3 (po LAN i po WiFi) , więc wróciłem do wcześniejszej wersji, miałem 1.07 to zainstalowałem 1.07 (prędkość po LAN i WiFi jest OK).

Na wszystkim wersjach, tj 1.07 i 1.09  (i chyba 1.08 ale nie mam już tego FW na dysku) szukanie aktualizacji poprzez menu konfiguracyjne R7000 nie działało.

Do 1.06 było OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

Zadzwoń do support bo może to jakaś awaria sprzętu. Ja zareklamowałem bo niby było ok, ale co jakiś czas się rozłączał i nie można było się zalogować. Tego co prywatnie używam to wszystko śmiga extra i bez problemów. Samego 1.0.9 ostatnio wyszły 3 wersje i w support na pewno będzie pytanie jaki masz OFW.  Samo spowalnianie łącza bez problemów zewnętrznych to przecież może być wada sprzętu. Ja bym zaktualizował do ostatniego OFW. Jak nie ma poprawy to kierunek support. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • PawelP
      Przez PawelP
      Mam problem ze swoim TS-420 (już czteroletnim). Otóż mam w Windows na "starszym" komputerze zmapowane dyski sieciowe swojego QNAPa i wszystko jest OK, to znaczy mam dostęp, mogę robić R/W. Czyli TS-420 działa. Ale niestety, chcąc zmienić przydziały pamięci dla użytowników domowych okazało się, że nie mogę się do niego zalogować.  QFinder Pro (6.3) widzi tego NASa, niektóre funkcje działają (np. wyświetla się Configuration), ale na próbę loginu dostaję taki "return":
       
      Service Unavailable
      The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
      Apache Server at 192.168.2.137 Port 8080
       
      Nie daje się też zrobić firmware update (w pewny momencie zwraca "failed").
       
      Oczywiście z "nowego" komputera nie da się już zmapować dysków. Funkcja Map Network Drives w QFinder Pro nie działa, a mapowanie ręczne //SERVER/SHARE z exploratora też zwraca błąd.
       
      Wygląda na to, że coś się w nim "zdegenerowało", pytanie tylko co i jak to naprawić?
       
      PS. Wszystkie standardowe zabiegi poczynając od włącz/wyłącz, reset, itd oczywiście starannie wykonałem.
       
      Będę wdzięczny za porady,
       
      Pozdrawiam, Paweł
       

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji zawiera nasza Polityka prywatności