Skocz do zawartości
Jonatanek

Surveillance station - czy da się odzyskać usunięte nagrania

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Jonatanek

Czy da się odzyskać nagrania, które zostały usunięte ponieważ została osiągnięta max. pojemność przeznaczona na archiwum? A w ustawieniach było, że po osiągnięciu 100gb stare ma usuwać. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
house

Jeżeli to była pętla i zostały nadpisane nowymi plikami to niestety nie. Można kombinować z dostępem do dysków w Linux jednak trudno powiedzieć czy odzyskane pliki będą mogły być odtworzone jako materiał wideo.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Jonatanek

Powiedzmy, że w miarę wcześnie wyłączyłem nagrywanie na tej partycji.

Jestem troszkę laikiem, czy dysk z serwera przed odzyskiwaniem musze przełożyć do kompa z linuxem.? Bo mam tylko laptopa, a w serwerze to dysk 3.5".

I ewentualnie co dalej? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
house

Możesz posiłkować się maszyną wirtualną z linuxem i przejściówką z sata na usb (z osobnym zasilaczem). Podłączasz dysk w trybie exclusive dla VM i szukaj narzędzi do odzyskiwania danych o ile system plików w NAS to EXT4. Najlepsze z nich to polecenia konsolowe więc musisz zrobić mały doktorat z ich obsługi.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Podobna zawartość

• lycone
      Przez lycone