Skocz do zawartości
Daniel zaw

Problem z instalacjia Prestashop

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Daniel zaw

WITAM WSZYSTKICH

Zainstalowałem prestashop ale mam problem z widzialnością witryny z zewnątrz - cały czas server chce przekierować na adres wewnętrzny a nie domenę..... , może ktoś wie gdzie mam szukać? 

może ktoś zmontuje jakis filmik instruktarzowy instalacji Prestashop na Synology!!

Czy ktoś może  pomóc? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
18 godzin temu, Daniel zaw napisał:

cały czas server chce przekierować na adres wewnętrzny a nie domenę

ustawiłeś odpowiednie przekierowanie portu na routerze ? Używasz DDNS czy rekordu A w swojej domenie ?

Lokalnie Presta działa ok  wpisując http://ipserwera/prestashop/index.php ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

Serwer laczy sie z zewnacz przez  quickconnect   jeli jestem zalogowanywt tej opcji niestety  wyskakuje komunikat  dostep do pakietu za pomoca funkcji  quickconnect nie jest mozliwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

I nie będzie możliwy, quickconnect jest dobry do dostępu do DSM lub wbudowanych aplikacji. Tutaj musisz dostać się do folderu w webstation. Uruchom ddns, ustaw nazwę domeny, przekieruj na routerze port 80 lub 443 (w zależności czy połączenie ma być szyfrowane czy nie) i tym sposobem dostaniesz się do PrestaShop.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

urochomilem ddns mam ustawiona domene i mam problem z widzialnością witryny z zewnątrz - cały czas server przekierowuje mnie  na adres wewnętrzny a nie domenę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Przekierowales port 80 na routerze?

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

tak ale to nic niepomoglo

 

mam jeszcze podlaczony switch NEGATER ale to niema znaczenia ?

 

wyskakuje mi taki komunikat     ( skonfigurowac router albo modem w trybie mostkowania    nie znaleziono  routera  UPnP)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Dodałeś grafikę w galerii na której jest informacja, że wykryto więcej niż jeden router w sieci. Jak masz realizowany dostęp do sieci? Jakie urzadzenia stoją po drodze? Switch nie ma znaczenia, chyba należy skupić się na urządzeniu dostępowym Twojego ISP oraz routerze (producent? model?)

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

Na routerze ISP nie ma trybu mostu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

A z jakiej klasy router dostaje adres na interfejsie wan? Publicznej czy prywatnej? (pytam gdyż na telefonie nie widzę załączonych obrazków).

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

Router  firmy  Technicolor  uslugodawca Upc  chce dodac ze mieszkam w Austrii ale to chyba niema znaczenia wan skonfigurowany  siec prywatna 

w ustawieniach Panel sterowania _konfiuguracja routera_skonfiguruj router _ reczna konfiguracja routera niema go na liscie nawet po zauktaualizowaniu listy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

TECHNICOLOR TC7200? Kraj nie ma znaczenia, urządzenia są jednakowe.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

TECHNICOLOR TC7200.U

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Teraz pytanie czy upc u Ciebie umożliwia włączenie trybu bridge czy trzeba będzie kombinować z dmz dla routera za nim lub przenieść jeden interfejs sieciowy synology do technicolora (o ile serwer posiada 2x lan).

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

sprawdzam

 

zalogowalem sie do Ups poszukalem w opcjach ale jest niedostepna opcja tryb  switch włączenie trybu bridge 

serwer posiada 2x lan model Synology ds 716 + 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Jaki router masz podłączony za technicolorem?

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

za technicolorem mam podlaczony tylko Switch Negater FS108

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

To zmienia postać rzeczy, jeśli jest jeden router to być może zrobiłeś przekierowania portu na nieodpowiedni interfejs sieciowy w synology? Podlaczyles 2 kable z serwera do switcha lub modemu? Lan w synology posiada skonfigurowany bond?

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

CO MAM TERAZ ZROBIC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Odpowiedzieć na moje pytanie z poprzedniego posta :)

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

Tak  podlaczylem 2 kable z serwera do switcha 

 

jescze niewiem sprawdzam czy  Lan w synology posiada skonfigurowany bond

 

1 -   Tak  podlaczylem 2 kable z serwera do switcha

2 -  Lan w synology posiada skonfigurowany bond 

3 -  przekierowania portu na nieodpowiedni interfejs sieciowy w synology?     nierobilem nic z przekierowaniem portow   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
1 godzinę temu, Daniel zaw napisał:

nierobilem nic z przekierowaniem portow

ale na moje pytanie :

17 godzin temu, house napisał:

Przekierowales port 80 na routerze?

napisałeś :

17 godzin temu, Daniel zaw napisał:

tak ale to nic niepomoglo

więc jak to w końcu jest ? przekierowałeś cz nie ? jeśli tak to w jaki sposób ? Jeśli nie to postępuj wg tego poradnika : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
 port 80 do IP serwera NAS. Jest to kluczowy element który pokaże Ci pod nazwą domeny webstation z DSM :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

na routerze przekierowalem port 80 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

i ? wpisując http://nazwadomenyddns/prestashop/ co się wydarzyło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
     niechce sie zaladowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
3 godziny temu, Daniel zaw napisał:

niechce sie zaladowac

miałeś nieodpowiednio skonfigurowane przekierowanie na routerze (nieprawidłowe IP). Resztę zagadnień do wykonania podałem Ci na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

Podczas instalacji Presty  na serwerze występuje błąd ostani krok.

Tworzenie tabel bazy danych

wie ktoś co należy zrobić ?

1.thumb.png.a7a22d151237e017933e49e577ed20eb.png

Edytowane przez Daniel zaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

albo podałeś złą nazwę bazy danych albo nieodpowiedni login i hasło - instalator nie może utworzyć tabel w bazie. Podobny problem występuję jeśli z Centrum pakietów zainstalowałeś MariaDB w wersji 10 zamiast 5. BTW - jeszcze nie poradziłeś sobie z tą Prestą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel zaw

 phpMyAdmin zostało utworzonych 232 tabel(a) waży 8,1 MB

lista konczy  tabeli kończy się  na ps_zone_shop 

nazwę bazy danych , hasło i loging jest  podane prawidłowo

Edytowane przez Daniel zaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

która wersja php ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • jw68
      Przez jw68
      Witam.
      Mój problem polega na tym, że po podłączeniu do routera modemu usb z kartą od orange i uzyskaniu od nich publicznego adresu ip
      nie mogę dostać się z zewnątrz do swojej sieci. Wcześniej RT2600ac był ustawiony z WAN od netii i wszystko śmigało. 
      Myślałem że podepnę modem usb z siecią komórkową i wszystkie konfiguracje przekierowania portów przełączą się na IP z orange.
      Niestety tak to nie zadziałało.
      Nie wiem gdzie mam zmienić jakieś ustawienia. 
      Proszę o pomoc. Z góry dzięki 
    • damian
      Przez damian
      Witam wszystkich miał ktoś taki przypadek  przy uzyskaniu certyfikatu .Let's Encrypt w Synology pojawia sie taki komunikat  /osiągnięto maksymalną liczbę żadań certifikatu dla tej nazwy domeny / .   co to oznacza wszystko działało dopóki nie wymieniłem nowych dysków  ..

    • pike28
      Przez pike28
      Witajcie . Zakupiłem przełącznik ubiquiti i mam pewien problem z dwoma urządzeniami w sieci .
       
      1. Komputer stacjonarny DELL Optiplex 790 z karta sieciową 1Gb/s . Komputer nawiązuje połączenie ale negocjuje prędkość 10/100 Mbit. Zmiana sterowników nie pomogła kable zarobione poprawnie.
       
      2 PS4. Konsola nawiązuje połączenie z pełnym 1Gb/s ale transfer pobierania plików jest w iście żółwim tempie. Zmiany konfiguracji na konsoli :DNS, MTU nie przynoszą żadnych zmian. Inna konsola PS4 (PRO) również pracuje w sieci i działa poprawnie osiągając maksymalne prędkości pobierania.
       
      Czy w ubiquiti istnieje możliwość sprawdzenia logów dotyczących połączeń i pracy portów ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć a dzienniki nic nie pokazują.
       
      Bedę wdzięczny za każdą pomoc.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.