Jump to content
Sign in to follow this  
cyberbob32

NETGEAR GENIE nie można wejść w zaawansowane funkcje

Rate this topic

Recommended Posts

cyberbob32

Witam znajomy kupił router ale jest mały problem nie można wejść w zaawansowane funkcje zakładka jest nieaktywna. Sprawdzałem tez u siebie na czystym systemie i tez nie mogę. Jakieś sugestie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

W R9000 ? W zaawansowane funkcje GENIE czy jednej z funkcji FW ? Adblock ? Przeglądarka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyberbob32

tak  w r9000 loguje się na router po IP i zakładka zaawansowane nie jest aktywna  przeglądarka IE bez adblocka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

a poprzez 

Sorry, only registered users can display code field :(

i inna przeglądarka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyberbob32

ok sprawdze 

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

hej na pewno blokuje to jakiś adblocker. U mnie przy chrome i ublock muszę dodać do zaufanych, żeby wyświetlić zakładkę zaawansowane. Po dodaniu i odświeżeniu wszystko widać jak trzeba. 

Pozdrawiam 

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyberbob32
4 godziny temu, neon napisał:

hej na pewno blokuje to jakiś adblocker. U mnie przy chrome i ublock muszę dodać do zaufanych, żeby wyświetlić zakładkę zaawansowane. Po dodaniu i odświeżeniu wszystko widać jak trzeba. 

Pozdrawiam 

Mozesz mi powiedzic gdzie dokładnie dodać ma zainstalowane chrome razem z Adblock Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

Klikasz w Adblock i klikasz wyłącz blokowanie na tej stronie i odśwież chrome. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

@cyberbob32 

Sorry, only registered users can display links :(

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

Może zamień na Ublock i też będzie ok :) 

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
3 minuty temu, neon napisał:

Może zamień na Ublock i też będzie ok :) 

Sorry, only registered users can download attachments :(

i nie używaj 

Dnia 13.08.2017 o 18:07, cyberbob32 napisał:

 przeglądarka IE

:/ 

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

to zmiana IE na chrome jeszcze :) 

Dopiero doczytałem :) że IE 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

@neon wake up :) a tak w ogóle zastanawiam się dlaczego ktoś tego używa, co prawda nie znam lepszego narzędzia do pobierania chrome :D  

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyberbob32

Siedze teraz u niego wyłączyłem wszystkie dodatki w chrome nawet zainstalowałem firefoxa i kapucha zakładka w żadnej przeglądarce nie jest aktywna 

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

to może wgraj jeszcze raz Firmware do tego Netgear. A flash czy java scrypt, jak z tym ? jaki AV ma lub zaporę ? W Netgear przy dobrej Konfiguracji wyskakuje jeszcze okno z rejestracją i coś blokuje jeszcze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyberbob32

powiedz mi jak wgrać jeszcze raz firmware bo niema tej opcji w podstawowych ustawieniach flesh i java jest zainstalowanie nawet wylaczylem zapore w windowsie

Edited by cyberbob32

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Zakładka aktualizacji FW jest w zaawansowanych ustawieniach : 

Sorry, only registered users can display links :(

Jeżeli nie możesz się do niej dostać, przywróć FW do wartości fabrycznych :

Sorry, only registered users can display links :(

i sprawdź ponownie czy zakładka działa. Jeśli nie to pozostaje :

Sorry, only registered users can display links :(

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

A firmware : 

Sorry, only registered users can display links :(

 

Często support zaleca w pierwszej kolejności przywrócić FW i jak nie pomaga to spróbować wgrać nowe FW. A jak nie to wysyłka reklamacyjna. 

A flash java czy nie ma zablokowanego w przeglądarkach. 

Możesz jeszcze spróbować ściągnąć na pc Netgear Genie Windows zainstalować i wtedy zalogować się do routera i tam zobaczyć co pokazuje i ewentualnie wykonać update lub reinstalację FW

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyberbob32

zrobiłem reset przeszedłem przez konfiguracje ale zakładka nie jest aktywna dalej 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Zgłoś w takim razie problem do wsparcia Netgear, link podałem wyżej. Niech się martwią skoro masz problem z routerem za takie pieniądze :/

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

A jakie tam jest FW ? jaki numer? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyberbob32

najnowsze 1.0.2.40

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

spróbuj wgrać go jeszcze raz nic nie zaszkodzi.  Mam nadzieję, że podłączyłeś się kablem.

spróbuj również na innym sprzęcie wejść przez web gdzie wszystko chodzi normalnie - chodzi o przeglądarki i zobacz czy tak samo. 

Jak nie pomaga to tak jak House Call support.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyberbob32

już skontaktowałem się z pomocą techniczna zobaczymy co z tego wyjdzie 

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
neon

To daj znać co wymyślili

Sorry, only registered users can display images :(


Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Swoją drogą niezły zgryz, wypuścić FW bez pełnej funkcjonalności ;/

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś ten post". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • house
      By house
      Wychodząc na przeciw Waszym oczekiwaniom dodałem dziś 2 nowe aplikacje, które mam nadzieję uznacie za przydatne :
      Hosting grafik  Część z Was przedstawiając jakieś zagadnienie posiłkuje się wstawianiem zdjęć linkami do zewnętrznych serwisów zamiast dodawać je bezpośrednio do posta. Teraz możecie użyć wewnętrznego narzędzia dostępnego tutaj :  https://openitforum.pl/image-host/
      Usuwanie kont Konto w naszym serwisie jest wyłącznie Twoje - to Ty decydujesz czy chcesz korzystać ze wszystkich funkcji Openiforum.pl. Jeżeli chciałbyś abyśmy usunęli Twoje konto z naszej strony wyślij nam informację o tym fakcie. Wymagane jest abyś na specjalnej stronie potwierdził chęć usunięcia konta a następnie zweryfikował swoją tożsamość poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu. Po weryfikacji tego procesu do administracji Openiforum.pl zostanie wysyłana wiadomość e-mail do z Twoją prośbą o usunięcie konta. Link do aplikacji : https://openitforum.pl/delete-account/
       
      Jeśli macie jakieś pytania, chętnie odpowiem...
    • AsDur
      By AsDur
      Hej network Gurus
       
      Czy moze ktoś z Was się orientuje jakie są różnice pomiedzy niby takimi samymi switchami netgear: GS108, GS108E, GS108GE? Są różnice w cenie ok 50pln pomiedzy jednym a kolejnym. Jednak porównania parametrów nic nie wnoszą. Na stronie netgear jest znów GS108v4, którego nie ma w zadnym Polskim sklepie, a tych ktore są nie ma na stronie netgear. Ktos cos wie moze o różnicy w specyfikacjach?
       
       
       
    • szuwar1978
      By szuwar1978
      Witajcie. Zakupiłem asusa w piątek ustawiłem a dziś po 2 dniach patrze i po wifi nie osiąga mi nawet połowy prędkości. Internet z mutlimedia 300 Mb/s. W piątek sprawdzałem na telefonie po wifi i na speed test szło bez problemu ponad 300 a dziś patrze ledwo 100 przekracza. Podłączyłem lapka po kablu i idzie OK ponad 300 także problem jest tylko z wifi. Router na fabrycznym firmware. Z góry bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.
      Kupiłem lepszy router żeby problemów nie było a tu proszę.... ech....
      Teraz doszedlem ze na 2.4 nie uzyskuje pelnej predkosci na 5 działa OK. Telefon na którym sprawdzam to S10+
      Pozdrawiam
      Tomek

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci.
Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies for purposes related to advertising, social media and statistics. By continuing to browse this site, you agree to our use of cookies. All information required in this matter includes: Privacy Policy, Guidelines and Terms of Use.