Skocz do zawartości
cyberbob32

NETGEAR ReadyNAS 516 RN51600 problem

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

cyberbob32

Witam wpadł mi dziś w ręce NETGEAR ReadyNAS 516 RN51600 uszkodzony. Urządzenie przestało działać, tj. włącza się, wyłącza kilka razy, później jest 'włączone', ale nie ma dostępu do niego przez sieć, reset do domyślnych ustawień nie pomaga wiatraki cały czas chodzą na pełnych obrotach Mial ktoś taki problem. Wygląda  najprawdopodobniej uszkodzenie firmware/biosu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Próbowałeś tego : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Próbowałem ale cały czas na wyświetlaczu komunikat NETGEAR STROGE WELCOME

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

ma jakąś gwarancję ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Paragonu własnie nie posiadam a po wpisaniu SN to mi wyswietla

Product: RN51663E

Serial Number: ##############

Country of Purchase: Poland

Puchased on: 10/Apr/2017

Registered on: 19/Apr/2017

Standard Product Warranty *:

 - Hardware Warranty: Available till 09/Apr/2022

 - Free Installation Support Warranty: Available till 09/Jul/2017

 - Power Supply Warranty: Available till 09/Apr/2022

 - Accessories Warranty: Available till 09/Apr/2022

Advanced Support / Hardware Contracts:

 - Complimentary ReadyNAS/ReadyDATA NBD Replacement - Available till 09/Apr/2022

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

To świeżynka - masz 90 dni premium support, które dziś właśnie mija :/ - paragon zakupu chyba się będzie potrzebny przy zgłoszeniu online : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Witam wszystko już wiem walnięty bios płyty głównej Teraz dokładnie muszę wiedzieć jaki bios jest na płycie wiem ze ami bios

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Są firmy które za kilkadziesiąt PLN naprawiają takie rzeczy. A co z reklamacją w Netgear? Dlaczego nie skorzystasz ze wsparcia producenta?

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Po długiej rozmowie z konsultantem niestety z powodu braku paragonu zakupu nie mogę go reklamować ale stwierdził jak ja ze na 99% jest to bios płyty. Oni nie zajmują się takimi rzeczami  tylko wymieniają cały produkt. Zaprogramować sobie mogę sam tylko muszę mieć wsad biosu z takiego samego NSA a ztym już ciężko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Pod spodem siedzi debian więc za pomocą dd z coreutils można zrobić dump i wgrać go u Ciebie. Największym problemem będzie znalezienie dawcy biosu. Zapytam swój kontakt w Netgear czy mają możliwość Ci pomóc. Dam znać. Zapytaj również na 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Właśnie ten bios będzie największym problemem może tobie uda się coś załatwić bardzo a bardzo byłbym wdzięczny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Już wysłałem @. Dam Ci znać jaki będzie wynik.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Dzięki więc czekam 

12 godzin temu, cyberbob32 napisał:

Dzięki więc czekam 

Do jest zdjęcie informacji o płycie ale w necie nie mogę nic znaleźć 

20170708_105154.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Witam jakieś info 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Jak na razie brak odpowiedzi. Niestety.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Ok udało mi się załatwić taka sama jednostkę w weekend zacznę walkę zobaczymy co z tego wyjdzieJak by co będę się z tobą House kontaktował 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś ten post". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Łukasz_B
      Przez Łukasz_B
      Witajcie
      Mam problem z serwerem VPN asusa. Początkowo postawiony VPN działał bardzo ładnie i miło. Niestety od jakiegoś czasu (może po którymś update'ie) z połączenia VPN może korzystać ostatnio dodany użytkownik.
      W przypadku łączenia za pomocą pozostałych kont użytkowników- nie pozwala nawiązać połączenia i wywala w logach takie coś:
       
      Mar 15 09:50:45 pptp[31886]: pppd 2.4.7 started by admin, uid 0
      Mar 15 09:50:45 pptp[31886]: Connect: pptp0 <--> pptp (188.146.28.8)
      Mar 15 09:50:49 pptpd[31885]: CTRL: Ignored a SET LINK INFO packet with real ACCMs!
      Mar 15 09:50:49 pptp[31886]: Peer pawel failed CHAP authentication
      Mar 15 09:50:49 pptp[31886]: Connection terminated.
       
    • emer
      Przez emer
      Mam problem z połączeniem lampki Mijia MJCTD01YL z routerem ... próbowałem dwie appki na telefonie, appka Jeelight i Mi Home. Wszystko przebiega OK, do czasu próby połączenia się z routerem - nie chce połączyć się z routerem, choć niby router widzi tą lampke , ma swoje IP i jej MacAdress . Ale appka odrzuca i jest info że nie ma połączenia z routerem.
      Nawet próbowałem poprzez acces pointa z innego tel (ale do tego samego routera).
      Męczę się i nie mogę rozkminić dlaczego ...
      Doczytałem sie takiego czegoś:
      Look at the router's security level, if the level is set to high, there may be automatically shielded bedside lamp connection, you can set the router level is low, after a successful connection, and then set back.
      Jest gdzieś w konfiguracji opcja zmian takich zabezpieczeń ? Gdzie?
      A może miał ktos tez podobne problemy ?
       
       
    • OpenITbot
      Przez  OpenITbot
      Na polskim rynku zadebiutował właśnie NETGEAR WiFi Orbi AC3000 (SRR60) będący podstawą do budowy systemu Orbi Mesh WiFi. Router ten oferuje innowacyjną, trójpasmową technologię dostarczania szybkiego, bezprzewodowego łącza do wszystkich zakątków biura, nawet przy kilkunastu podłączonych urządzeniach.

      AC3000 (SRR60) to kolejny produkt z serii popularnych systemów Orbi WiFi. Sześć wysoce wydajnych anten wewnętrznych maksymalizuje prędkość i zasięg WiFi urządzenia nawet do 2,500 m2 co sprawia, że idealnie sprawdzi się ono do pracy na dużych powierzchniach.
       
      Co ważne, innowacyjna trójzakresowa technologia SRR60 gwarantuje najwyższe możliwe prędkości Internetu nawet przy kilkunastu używanych urządzeniach jednocześnie. Dodatkowo kształtowanie wiązki typu implicit i explicit umożliwia tu inteligentną transmisję kierunkową do urządzeń bezprzewodowych, zapewniając wyższe prędkości i silniejszy sygnał. Oprócz tego router można wykorzystać jako punkt dostępowy, zaś w połączeniu z satelitami zwiększa on zasięg sieci. 
       
      Instalacja SRR60 jest łatwa i bardzo intuicyjna - bez żadnych kabli użytkownik może tu utworzyć sieć WiFi w każdym pomieszczeniu na wiele różnych sposobów. Warto wspomnieć, że  urządzenie korzysta między innymi z aplikacji NETGEAR Insight, dzięki czemu konfiguracja jest tu maksymalnie uproszczona i sprowadza się do jednego etapu. Dodajmy, że NETGEAR Insight pozwala na natychmiastowe wykrywanie, konfigurowanie oraz ciągłe monitorowanie sieci wybranych punktów dostępu WiFi, przełączników i urządzeń pamięci masowej NETGEAR oraz zarządzanie nimi z dowolnego miejsca.
       
      Na koniec warto wspomnieć, iż SRR60 wyposażony został między innymi w technologię MU-MIMO oraz 4 porty Gigabit Ethernet.

      Zobacz cały artykuł

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.