Skocz do zawartości
cyberbob32

NETGEAR ReadyNAS 516 RN51600 problem

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

cyberbob32

Witam wpadł mi dziś w ręce NETGEAR ReadyNAS 516 RN51600 uszkodzony. Urządzenie przestało działać, tj. włącza się, wyłącza kilka razy, później jest 'włączone', ale nie ma dostępu do niego przez sieć, reset do domyślnych ustawień nie pomaga wiatraki cały czas chodzą na pełnych obrotach Mial ktoś taki problem. Wygląda  najprawdopodobniej uszkodzenie firmware/biosu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Próbowałeś tego : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Próbowałem ale cały czas na wyświetlaczu komunikat NETGEAR STROGE WELCOME

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

ma jakąś gwarancję ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Paragonu własnie nie posiadam a po wpisaniu SN to mi wyswietla

Product: RN51663E

Serial Number: ##############

Country of Purchase: Poland

Puchased on: 10/Apr/2017

Registered on: 19/Apr/2017

Standard Product Warranty *:

 - Hardware Warranty: Available till 09/Apr/2022

 - Free Installation Support Warranty: Available till 09/Jul/2017

 - Power Supply Warranty: Available till 09/Apr/2022

 - Accessories Warranty: Available till 09/Apr/2022

Advanced Support / Hardware Contracts:

 - Complimentary ReadyNAS/ReadyDATA NBD Replacement - Available till 09/Apr/2022

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

To świeżynka - masz 90 dni premium support, które dziś właśnie mija :/ - paragon zakupu chyba się będzie potrzebny przy zgłoszeniu online : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Witam wszystko już wiem walnięty bios płyty głównej Teraz dokładnie muszę wiedzieć jaki bios jest na płycie wiem ze ami bios

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Są firmy które za kilkadziesiąt PLN naprawiają takie rzeczy. A co z reklamacją w Netgear? Dlaczego nie skorzystasz ze wsparcia producenta?

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Po długiej rozmowie z konsultantem niestety z powodu braku paragonu zakupu nie mogę go reklamować ale stwierdził jak ja ze na 99% jest to bios płyty. Oni nie zajmują się takimi rzeczami  tylko wymieniają cały produkt. Zaprogramować sobie mogę sam tylko muszę mieć wsad biosu z takiego samego NSA a ztym już ciężko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Pod spodem siedzi debian więc za pomocą dd z coreutils można zrobić dump i wgrać go u Ciebie. Największym problemem będzie znalezienie dawcy biosu. Zapytam swój kontakt w Netgear czy mają możliwość Ci pomóc. Dam znać. Zapytaj również na 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Właśnie ten bios będzie największym problemem może tobie uda się coś załatwić bardzo a bardzo byłbym wdzięczny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Już wysłałem @. Dam Ci znać jaki będzie wynik.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Dzięki więc czekam 

12 godzin temu, cyberbob32 napisał:

Dzięki więc czekam 

Do jest zdjęcie informacji o płycie ale w necie nie mogę nic znaleźć 

20170708_105154.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Witam jakieś info 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Jak na razie brak odpowiedzi. Niestety.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cyberbob32

Ok udało mi się załatwić taka sama jednostkę w weekend zacznę walkę zobaczymy co z tego wyjdzieJak by co będę się z tobą House kontaktował 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś ten post". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • house
      Przez house
      Netgear pod koniec roku planuje wprowadzić do sprzedaży nowe routery w standardzie WiFi 6 (802.11ax). Modele Nighthawk AX8 oraz Nighthawk AX12 wyglądają tak : 

       
      Co Wy na to ?  Postawilibyście sobie taki "samolocik" w pokoju ?
      Więcej informacji :
      https://www.netgear.com/home/products/networking/wifi-routers/RAX80.aspx
      https://www.netgear.com/home/products/networking/wifi-routers/RAX120.aspx
    • pike28
      Przez pike28
      Witajcie . Zakupiłem przełącznik ubiquiti i mam pewien problem z dwoma urządzeniami w sieci .
       
      1. Komputer stacjonarny DELL Optiplex 790 z karta sieciową 1Gb/s . Komputer nawiązuje połączenie ale negocjuje prędkość 10/100 Mbit. Zmiana sterowników nie pomogła kable zarobione poprawnie.
       
      2 PS4. Konsola nawiązuje połączenie z pełnym 1Gb/s ale transfer pobierania plików jest w iście żółwim tempie. Zmiany konfiguracji na konsoli :DNS, MTU nie przynoszą żadnych zmian. Inna konsola PS4 (PRO) również pracuje w sieci i działa poprawnie osiągając maksymalne prędkości pobierania.
       
      Czy w ubiquiti istnieje możliwość sprawdzenia logów dotyczących połączeń i pracy portów ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć a dzienniki nic nie pokazują.
       
      Bedę wdzięczny za każdą pomoc.
    • Kojot77
      Przez Kojot77
      Witam wszystkich,
      Posiadam DS216j, 2x WD RED 6 TB, 2 osobne wolumeny, lacze 300/20 Mb/s od Vectry, RT2600ac (zakupiony ostatnio po waszych opiniach ). Komputer po WiFi bez problemu sciaga pliki pelna szerokosia lącza.  Problem polega na tym, ze Transmission nie wykorzystuje lacze na full przy sciaganiu, wysylanie jest ok. Szczytowe osiagi to 120 Mb/s ktore obserwuje na NASie oraz routerze, bo Transmission Remote GUI "dlawi sie" i poki torrent sie nie sciagnie praktycznie nie odpowiada. W trakcie sciagana bez problemu loguje sie z WAN na NAS oraz router. NAS z routerem polaczone gigabitem (nawet wymienilem przewod ostatnio). Jak ogranicze sciaganie w samym transmission do 80-90 Mb/s to RemoteGUI dziala ok. Myslalem ze to moj staruszek Netgear sie nei wyrabial na zakretach, ale niestety na RT2600ac jest to samo. Wiec obstawiam ze to cos z samym transmission jest nie halo tylko nie moge sie dogrzebac co.  Spotkal sie ktos z takim cudem? Jakies podpowiedzi gdzie szukac?
       
      Pozdrawiam

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.