Skocz do zawartości
tm78

Asus AC58U The requested URL was rejected.

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

tm78

Witam,

Podczas logowania się na stronę banku bzwbk przez jakiekolwiek urządzanie podpięte do sieci  pojawi się taki komunikat :

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

Your support ID is: 12700569715965347855

[Go Back]

nadmieniam, że problem ten występuje tylko na tej witrynie, ręczne zmiany DNS, NTP w AC68U nie przynoszą efektu....

Czy znacie rozwiązanie ???

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
1 godzinę temu, tm78 napisał:

ręczne zmiany DNS, NTP w AC68U nie przynoszą efektu....

i nie przyniosą efektu gdyż komunikat związany jest z odpowiedzią z zabezpieczeń banku, że wykryło niestandardowy nagłówek http w Twoim żądaniu do nich. Przyczyny mogą być 2 : albo masz jakiegoś robaka lub wirusa na komputerze, albo ich zabezpieczenia coś szwankują (nie sądzę jeśli to jest bank). Przeskanuj OS jakiś antywirusem lub zmień przeglądarkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78
1 minutę temu, house napisał:

i nie przyniosą efektu gdyż komunikat związany jest z odpowiedzią z zabezpieczeń banku, że wykryło niestandardowy nagłówek http w Twoim żądaniu do nich. Przyczyny mogą być 2 : albo masz jakiegoś robaka wirusa na komputerze, albo ich zabezpieczenia coś szwankują (nie sądzę jeśli to jest bank). Przeskanuj OS jakiś antywirusem lub zmień przeglądarkę.

1. Robak, wirus, itd nie występują, skanowane systemy rożnym softem.

2. Występuje to na każdym urządzeniu podłączonej do sieci zestawionej przez Asus AC58U (komputer stacjonarny, laptop, tablet, telefony, maszyny wirtualne) ,systemie i każdej przeglądarce np, Win10+ff,edge+chrome, Android+chrome, Linux+ff.

3. Wyłączając sieć domową (czyli Asus AC58U)  i zestawiając połączenie przez GS6 ( tel jako router) wszystko działo prawidłowo.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Używasz w routerze funkcji Parental Control ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78
53 minuty temu, house napisał:

Używasz w routerze funkcji Parental Control ?

Nie, jest wyłączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

AC58U nie posiada DPI Trend Micro więc trudno powiedzieć co może być przyczyną. Przywracałeś router do ustawień fabrycznych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78
8 minut temu, house napisał:

AC58U nie posiada DPI Trend Micro więc trudno powiedzieć co może być przyczyną. Przywracałeś router do ustawień fabrycznych ?

Tak , na samym początku od kupna, ponieważ był niestabilny, więc przywróciłem do ustawień fabrycznych oraz wgrałem firmware.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
3 godziny temu, tm78 napisał:

Podczas logowania się na stronę banku bzwbk

więc stronę otwierasz poprawnie, tak ? proces logowania jedynie kończy się takim komunikatem i nie ma to związku z systemem operacyjnym, przeglądarką, antywirem, adblockiem itp a przepięcie routera na telefon rozwiązuje problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78
1 minutę temu, house napisał:

więc stronę otwierasz poprawnie, tak ? proces logowania jedynie kończy się takim komunikatem i nie ma to związku z systemem operacyjnym, przeglądarką, antywirem, adblockiem itp a przepięcie routera na telefon rozwiązuje problem ?

Dokładnie tak i tylko na tej stronie banku jest problem, inne jak np. PKO BP działają bezproblemowo.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Dziwna sytuacja. Może problem jest po stronie banku, wtedy warto skontaktować się z ich infolinią i podać im support ID, które zwraca system transakcyjny. Wtedy przynajmniej będzie wiadomo co jest nie tak - o ile nie odbijesz się od ściany z SOA#1. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78

No dziwna...już chyba się odbiłem, sugerując mi zawirusowanie sieci....,przywrócę jeszcze raz do fabrycznych.

Ponowna zmiana do fabrycznych nic nie wniosła...

Coś jest nie tak z tym AC58U, podłączenie innego routera np stary Dir-655 lub bezpośrednio z routero-modemu Vectry Cisco EPC3928 eliminuje problem.

 

 

Edytowane przez tm78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
22 godziny temu, tm78 napisał:

Coś jest nie tak z tym AC58U, podłączenie innego routera np stary Dir-655 lub bezpośrednio z routero-modemu Vectry Cisco EPC3928 eliminuje problem.

zgłoś go w takim razie na RMA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Wlodek_242
      Przez Wlodek_242
      Hejka. Znów potrzebuję pomocy. Jak pisałem mój router stoi na poddaszu i chciałem połączyć go z routerem na dole kablem ethernet. Mam kable porozciągane ale niezarobione. Wziąłem się za to. Zarobiłem końcówki na górze w standardzie B I na dole do gniazd to samo. Pokazuje mi jednak jakby szukał ale finalnie nie łączy. Generalnie jak na krótkim kablu łącze bezpośrednio do routera to śmiga. Z tego co wiem to długość takiego kabla może być dość dluga. I już nie wiem... Może ktoś jakiś pomysł? Może być, że router "nie ma siły"?
    • muzykcb
      Przez muzykcb
      Cześć.
      Dajcie znać czy tylko u mnie od dobrego tygodnia zarówno na najnowszym sofcie Merlina jak i najnowszym od ASUS-a nie działa narzędzie Download Master
      posiadam: RT-AC68U ale sądzę że w innych może być podobnie.
       
       
    • kaczan81
      Przez kaczan81
      Witam
      W związku z przesiadką z VDSL na FTTH zmeiniłem router z DSL AC68U na RT AC88U. Mam problem z uruchomieniem IPTV od Orange (na DSL AC68U działało) ponieważ nie jestem w stanie przypisać 2 VLAN do jednego portu (w DSL AC68U) byla taka nożliwość. 
      Czy wie ktoś jak to zrobić?

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.