Jump to content
Sign in to follow this  
tm78

Asus AC58U The requested URL was rejected.

Rate this topic

Recommended Posts

tm78

Witam,

Podczas logowania się na stronę banku bzwbk przez jakiekolwiek urządzanie podpięte do sieci  pojawi się taki komunikat :

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

Your support ID is: 12700569715965347855

[Go Back]

nadmieniam, że problem ten występuje tylko na tej witrynie, ręczne zmiany DNS, NTP w AC68U nie przynoszą efektu....

Czy znacie rozwiązanie ???

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
1 godzinę temu, tm78 napisał:

ręczne zmiany DNS, NTP w AC68U nie przynoszą efektu....

i nie przyniosą efektu gdyż komunikat związany jest z odpowiedzią z zabezpieczeń banku, że wykryło niestandardowy nagłówek http w Twoim żądaniu do nich. Przyczyny mogą być 2 : albo masz jakiegoś robaka lub wirusa na komputerze, albo ich zabezpieczenia coś szwankują (nie sądzę jeśli to jest bank). Przeskanuj OS jakiś antywirusem lub zmień przeglądarkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tm78
1 minutę temu, house napisał:

i nie przyniosą efektu gdyż komunikat związany jest z odpowiedzią z zabezpieczeń banku, że wykryło niestandardowy nagłówek http w Twoim żądaniu do nich. Przyczyny mogą być 2 : albo masz jakiegoś robaka wirusa na komputerze, albo ich zabezpieczenia coś szwankują (nie sądzę jeśli to jest bank). Przeskanuj OS jakiś antywirusem lub zmień przeglądarkę.

1. Robak, wirus, itd nie występują, skanowane systemy rożnym softem.

2. Występuje to na każdym urządzeniu podłączonej do sieci zestawionej przez Asus AC58U (komputer stacjonarny, laptop, tablet, telefony, maszyny wirtualne) ,systemie i każdej przeglądarce np, Win10+ff,edge+chrome, Android+chrome, Linux+ff.

3. Wyłączając sieć domową (czyli Asus AC58U)  i zestawiając połączenie przez GS6 ( tel jako router) wszystko działo prawidłowo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Używasz w routerze funkcji Parental Control ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tm78
53 minuty temu, house napisał:

Używasz w routerze funkcji Parental Control ?

Nie, jest wyłączona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

AC58U nie posiada DPI Trend Micro więc trudno powiedzieć co może być przyczyną. Przywracałeś router do ustawień fabrycznych ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tm78
8 minut temu, house napisał:

AC58U nie posiada DPI Trend Micro więc trudno powiedzieć co może być przyczyną. Przywracałeś router do ustawień fabrycznych ?

Tak , na samym początku od kupna, ponieważ był niestabilny, więc przywróciłem do ustawień fabrycznych oraz wgrałem firmware.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
3 godziny temu, tm78 napisał:

Podczas logowania się na stronę banku bzwbk

więc stronę otwierasz poprawnie, tak ? proces logowania jedynie kończy się takim komunikatem i nie ma to związku z systemem operacyjnym, przeglądarką, antywirem, adblockiem itp a przepięcie routera na telefon rozwiązuje problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tm78
1 minutę temu, house napisał:

więc stronę otwierasz poprawnie, tak ? proces logowania jedynie kończy się takim komunikatem i nie ma to związku z systemem operacyjnym, przeglądarką, antywirem, adblockiem itp a przepięcie routera na telefon rozwiązuje problem ?

Dokładnie tak i tylko na tej stronie banku jest problem, inne jak np. PKO BP działają bezproblemowo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Dziwna sytuacja. Może problem jest po stronie banku, wtedy warto skontaktować się z ich infolinią i podać im support ID, które zwraca system transakcyjny. Wtedy przynajmniej będzie wiadomo co jest nie tak - o ile nie odbijesz się od ściany z SOA#1. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tm78

No dziwna...już chyba się odbiłem, sugerując mi zawirusowanie sieci....,przywrócę jeszcze raz do fabrycznych.

Ponowna zmiana do fabrycznych nic nie wniosła...

Coś jest nie tak z tym AC58U, podłączenie innego routera np stary Dir-655 lub bezpośrednio z routero-modemu Vectry Cisco EPC3928 eliminuje problem.

 

 

Edited by tm78

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
22 godziny temu, tm78 napisał:

Coś jest nie tak z tym AC58U, podłączenie innego routera np stary Dir-655 lub bezpośrednio z routero-modemu Vectry Cisco EPC3928 eliminuje problem.

zgłoś go w takim razie na RMA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • dyskol
      By dyskol
      Cześć
      Próbuje zestawić tunel między dwoma mieszkaniami. Serwer openvpn na routerze tp-link, klient na routerze asus. Tp-link wygenerował mi gotowy plik openvpn_config.ovpn, serwer został włączony na tym routerze (w trybie tun) . Następnie w routerze asus w zakładce vpn/klient openvpn dodałem nowy profil, wykorzystując plik openvpn_config.ovpn, następnie aktywowałem i przy statusie połączenia jest komunikat: konflikt dotyczący ip / routingu.
      Co zrobiłem nie tak?
       
    • szuwar1978
      By szuwar1978
      Witajcie. Zakupiłem asusa w piątek ustawiłem a dziś po 2 dniach patrze i po wifi nie osiąga mi nawet połowy prędkości. Internet z mutlimedia 300 Mb/s. W piątek sprawdzałem na telefonie po wifi i na speed test szło bez problemu ponad 300 a dziś patrze ledwo 100 przekracza. Podłączyłem lapka po kablu i idzie OK ponad 300 także problem jest tylko z wifi. Router na fabrycznym firmware. Z góry bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.
      Kupiłem lepszy router żeby problemów nie było a tu proszę.... ech....
      Teraz doszedlem ze na 2.4 nie uzyskuje pelnej predkosci na 5 działa OK. Telefon na którym sprawdzam to S10+
      Pozdrawiam
      Tomek
    • Johny
      By Johny
      Hej,
       
      mam ostatnio problem ze swoim routerem. Po zakupie i pierwszej konfiguracji normalnie wykrywał pendrive, jednak od jakiegoś czasu, a podejrzewam, że od ostatniej aktualizacji przestał go widzieć. System nie ruszany od roku, brak poważniejszych zmian w ustawieniach, ma zainstalowane składniki "SMB 1.0" oraz sieć jest ustawiona na "prywatną". Nie mam pojęcia co się stało, nagle przestał widzieć pendrive, a sprawdzałem jego stan i normalnie działa oraz jest wykrywany w kompie.

      Co ciekawe, raz na jakiś czas nie był widoczny pendrive w zakładce "sieć" w eksploratorze plików i musiałem czasami zrestartować kompa, żeby wszystko wróciło do normy. Ma ktoś jakiś pomysł?

       

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci.
Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies for purposes related to advertising, social media and statistics. By continuing to browse this site, you agree to our use of cookies. All information required in this matter includes: Privacy Policy, Guidelines and Terms of Use.