Skocz do zawartości
tm78

Asus AC58U The requested URL was rejected.

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

tm78

Witam,

Podczas logowania się na stronę banku bzwbk przez jakiekolwiek urządzanie podpięte do sieci  pojawi się taki komunikat :

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

Your support ID is: 12700569715965347855

[Go Back]

nadmieniam, że problem ten występuje tylko na tej witrynie, ręczne zmiany DNS, NTP w AC68U nie przynoszą efektu....

Czy znacie rozwiązanie ???

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
1 godzinę temu, tm78 napisał:

ręczne zmiany DNS, NTP w AC68U nie przynoszą efektu....

i nie przyniosą efektu gdyż komunikat związany jest z odpowiedzią z zabezpieczeń banku, że wykryło niestandardowy nagłówek http w Twoim żądaniu do nich. Przyczyny mogą być 2 : albo masz jakiegoś robaka lub wirusa na komputerze, albo ich zabezpieczenia coś szwankują (nie sądzę jeśli to jest bank). Przeskanuj OS jakiś antywirusem lub zmień przeglądarkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78
1 minutę temu, house napisał:

i nie przyniosą efektu gdyż komunikat związany jest z odpowiedzią z zabezpieczeń banku, że wykryło niestandardowy nagłówek http w Twoim żądaniu do nich. Przyczyny mogą być 2 : albo masz jakiegoś robaka wirusa na komputerze, albo ich zabezpieczenia coś szwankują (nie sądzę jeśli to jest bank). Przeskanuj OS jakiś antywirusem lub zmień przeglądarkę.

1. Robak, wirus, itd nie występują, skanowane systemy rożnym softem.

2. Występuje to na każdym urządzeniu podłączonej do sieci zestawionej przez Asus AC58U (komputer stacjonarny, laptop, tablet, telefony, maszyny wirtualne) ,systemie i każdej przeglądarce np, Win10+ff,edge+chrome, Android+chrome, Linux+ff.

3. Wyłączając sieć domową (czyli Asus AC58U)  i zestawiając połączenie przez GS6 ( tel jako router) wszystko działo prawidłowo.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Używasz w routerze funkcji Parental Control ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78
53 minuty temu, house napisał:

Używasz w routerze funkcji Parental Control ?

Nie, jest wyłączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

AC58U nie posiada DPI Trend Micro więc trudno powiedzieć co może być przyczyną. Przywracałeś router do ustawień fabrycznych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78
8 minut temu, house napisał:

AC58U nie posiada DPI Trend Micro więc trudno powiedzieć co może być przyczyną. Przywracałeś router do ustawień fabrycznych ?

Tak , na samym początku od kupna, ponieważ był niestabilny, więc przywróciłem do ustawień fabrycznych oraz wgrałem firmware.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
3 godziny temu, tm78 napisał:

Podczas logowania się na stronę banku bzwbk

więc stronę otwierasz poprawnie, tak ? proces logowania jedynie kończy się takim komunikatem i nie ma to związku z systemem operacyjnym, przeglądarką, antywirem, adblockiem itp a przepięcie routera na telefon rozwiązuje problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78
1 minutę temu, house napisał:

więc stronę otwierasz poprawnie, tak ? proces logowania jedynie kończy się takim komunikatem i nie ma to związku z systemem operacyjnym, przeglądarką, antywirem, adblockiem itp a przepięcie routera na telefon rozwiązuje problem ?

Dokładnie tak i tylko na tej stronie banku jest problem, inne jak np. PKO BP działają bezproblemowo.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Dziwna sytuacja. Może problem jest po stronie banku, wtedy warto skontaktować się z ich infolinią i podać im support ID, które zwraca system transakcyjny. Wtedy przynajmniej będzie wiadomo co jest nie tak - o ile nie odbijesz się od ściany z SOA#1. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tm78

No dziwna...już chyba się odbiłem, sugerując mi zawirusowanie sieci....,przywrócę jeszcze raz do fabrycznych.

Ponowna zmiana do fabrycznych nic nie wniosła...

Coś jest nie tak z tym AC58U, podłączenie innego routera np stary Dir-655 lub bezpośrednio z routero-modemu Vectry Cisco EPC3928 eliminuje problem.

 

 

Edytowane przez tm78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
22 godziny temu, tm78 napisał:

Coś jest nie tak z tym AC58U, podłączenie innego routera np stary Dir-655 lub bezpośrednio z routero-modemu Vectry Cisco EPC3928 eliminuje problem.

zgłoś go w takim razie na RMA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • rocknrolla
      Przez rocknrolla
      Cześć. W końcu dotarł do mnie router ASUS RT-AC86U 2900M z Chin. Niestety na dzień dobry odpala się konfigurator sieci w języku chińskim i trochę ciężko mi jest się połapać co i jak poustawiać żeby dostać się do menu. Czy ktoś z Was ma z tym doświadczenie? Może jest jakiś sposób podmiany firmware bez wchodzenia do menu?
       
       
      [EDIT] Dobra poradziłem sobie jednak :D Wystarczyło wklepać http://router.asus.com/Main_Login.asp. 
       
      To teraz do rzeczy. Jeśli chodzi o Merlina to chciałem się tylko upewnić, że wrzucam to firmware bezpośrednio z poziomu routera poprzez menu Firmware Upgrade??
    • GrzegorzZ
      Przez GrzegorzZ
      Witam
       
      Mam wielką prośbę. Na wstępie wyjaśnię krótki opis jak obecnie wygląda moja sieć. 
      Więc mam internet z Orange. Sygnał odbieram Routerem  Huawei 8525s, którego mam kablem podłączonego do Asusa 4G-AC68U (troche chore, ale spowodowane jest to dziwnym zjawiskiem. Jak mam kartę włączoną do Asusa to mam bezpośredni transfer na kompie mierzeny na speedtest 2-5MB/s, jak mam kartę do Huaweia to mam ok 7MB/s ,a jak mam Huaweia podłączonego do Asusa, mam 20-30MB/s, ot, zjawisko dla mnie nie do wyjaśnienia).Kontynuując, od Asusa mam połączony kablem Switch TP-Link  TL SF1008D,od którego mam odprowadzone kable do 4 dekoderów (tak aby były w jednej sieci). Tak więc Asus jak dobrze rozumiem ustala sieć na mój dom wysyłając sygnał przez kabel i jednocześnie Wi-Fi (które również jest rozprowadzone przez Routery "gniazdkowe" jako wzmacniacze). Do sieci WI-Fi jest podłączona drukarka.
      Co ja bym chciał??? Mianowicie, marzy mi się ,aby zrezygnować z "gniazdkowych" i tak zrobić sieć ,aby w pomieszczeniach, których mam rozprowadzone kable podłączyć bezpośrednio pod nie Router, który by wysyłał sygnał Wi-Fi oraz podłączyć do niego dekoder. I co kluczowe. To musi być jedna sieć (przynajmniej dla dekoderów oraz dla sieci Wi-Fi). Na razie podłączyłem Tp-Linka WR743 ale nie mogę tego ustawić. Jak już udało mi się ,aby dekodery się widziały to znów sieć Wi-Fi jest inna i drukarki nie widzę. 
      Pytanie czy jestem w stanie to zrobić (pewnie wszystko się da) na tym co mam ? czy muszę coś do kupić ? 
       
       
    • Konradi95
      Przez Konradi95
      Witam
      Co mogą państwo poradzić w takiej sytuacji?
       
      Od razu dopowiem,
      Router nie ma wystawionego GUI do WAN, tak samo telnet i ssh.
      hasła dosyć mocne(reguła silnego hasła)
       
      fw najnowsze z sierpnia
       
      Pozdrawiam

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.