Skocz do zawartości
  • 0
Crusader39

Wybór routera AC i karty sieciowej do 400-500zł

Pytanie

Crusader39

Witam!!

Na początku chciałbym pozdrowić szanowne grono forumowiczów.Mam dylemat w związku z wyborem routera jestem zielony i nie mam za bardzo pojęcia jaki router i kartę sieciową wybrać jak w temacie.Bardzo zależy mi na tym żeby router miał bardzo stabilne łącze po WIFI(dobrze by było żeby router i karta za często się nie zawieszały).Przewertowałem kilkadziesiąt artykułów i testów związanych z routerami oraz odwiedziłem kilkanaście portali i nadal nic nie wiem.Posiadam łącze 30Mbit lecz za parę miesięcy będzie zmiana na 120Mbit więc nie potrzebuje cudów natomiast potrzeba jest stabilnego łącza i jak najmniejszych strat po wifi.Komputer będzie stał jakieś 6-7m od routera przez jedną ściankę regipsową , korzystać będę z gier online, jak i oglądania filmów w sieci.Dużo osób rozpisuje się na temat Asusa RT-AC56U jak i Netgear R6400, który z tych byłby lepszy jeżeli chodzi o stabilność chyba że coś innego zaproponujecie od siebie?.Co do karty sieciowej wifi to tu wcale nie mam pojęcia co wybrać.Proszę o wyrozumiałość i z góry dziękuję wszystkim za pomoc w wyborze optymalnego sprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

34 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
dimson

Przydałoby się jeszcze kilka informacji:

szukasz karty WIFI na USB czy jakiejś wbudowanej do laptopa ? R6400 z racji zewnętrznych anten może troszkę lepiej siać WIFI choć AC56U nie powinien mieć problemów przy odległości 6-7m przez jedną ściankę. Asus będzie też lepszym wyborem jeśli chodzi o jakieś alternatywne FW (Merlin, Tomato).

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
house