Skocz do zawartości
house

Asustore Live Demo

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

house

Zobaczcie jak miło łatwo i przyjemnie zarządza się serwerami NAS w wydaniu Asustor ;
 
Live demo : http://demo.myasustor.com:8000/portal/
Login: demo
Hasło: asustor
 
Moim zdaniem czerpano zewsząd tylko się dało :12_slight_smile: Pulpit - Qnap QTS, paczki, zarządzanie dyskiem i inne - Synology :12_slight_smile:
I piersza rzecz która mnie zdenerwowała :12_slight_smile: - mają aplikację do dropbox'a - "out of box"  :lebwmur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
branetre

@up Takie obroty wentylatora ? Te temperatury coś niskie w stosunku do zapierniczania wiatraczków :question: Fajnie to chodzi :12_slight_smile:

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glorifyday

Maja tez Gallery 3. Synology sie gdzies chwali, ze tez jest dostepne opcjonalnie, ale nie moglem jakos znalezc. Natknales sie moze na gotowa paczke, czy trzeba recznie rzezbic?

 

Wiatraczek w Asusie, ktorego recenzowales, byl strasznie mikry, wiec moze nadrabial obrotami? To jest rzecz, ktorej bym do konca nie ufal - fizyki sie nie oszuka, to chyba musi predzej czy pozniej zaczac wyc...

Edytowane przez glorifyday

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Natknales sie moze na gotowa paczke, czy trzeba recznie rzezbic?

nie widziałem, ale z tego co widać to rzeźba w g... są problemy z wydajnością i autentykacją.

 

fizyki sie nie oszuka, to chyba musi predzej czy pozniej zaczac wyc...

:good:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glorifyday

nie widziałem, ale z tego co widać to rzeźba w g... są problemy z wydajnością i autentykacją.

O... widzisz... nie wiedzialem...

Wkurza mnie pare durnych ograniczen w Photo Station, ale moze faktycznie nie ma co szukac miodow gdzie indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Belliash

Nie powiem, wyglada calkiem przyzwoicie - wrecz cieszy oko. Co ponadto? Nie wiem. Moze ktos skusi sie na testy urzadzenia z takim interfejsem i organoleptycznie sprawdzi jak to w rzeczywistosci pracuje? Czy wszystko da sie dokladnie ustawic itp.

Osobiscie wolalbym chyba zwyklego linuksa na ktorym mozna zrobic wszystko co tylko sie zechce i nic nie bedzie ograniczac, ew jakiegos OpenFilera, ktory usprawni prace i pozwoli np na szybka i bezbolesna konfiguracje iSCSI. Ale dla mniej zaawansowanych uzytkownikow takie rozwiazanie moze okazac sie strzalem w dziesiatke, szczegolnie ze rozne swiecidelka przyciagaja uwage ;)

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Ale dla mniej zaawansowanych uzytkownikow takie rozwiazanie moze okazac sie strzalem w dziesiatke, szczegolnie ze rozne swiecidelka przyciagaja uwage ;)

 

3/100 taki interfejs ogarnie  a reszta kupi coś innego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Belliash

Przejrzalem go dosyc pobierznie prawde mowiac, ale wiem ze raczej ludzie wola jak cos ladnie wyglada (takze software), dlatego mysle ze taki soft pelen roznych animacji/efektow i eleganckiej grafiki moze przyciagac uwage i miec mniejszy lub wiekszy wplyw na sprzedaz. Szczegolnie ze na 1 rzut oka interfejs wydaje sie przejrzysty i w miare intuicyjny.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
b3rok

Bawiąc się demo od Asustora - bardzo przyjemny interfejs (jako użytkownik Synology czuję się jak ryba w wodzie), mnogość dostępnych aplikacji robi wrażenie (a gdzie klient torrenta?).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

(a gdzie klient torrenta?).

w live demo tego nie będzie, ale z tego co widzę to w ogóle wsparcie jest skromne... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
b3rok

Nie od razu Rzym zbudowano, ale patrząc wstecz (czasy świetności Linksys WRT54GL) kiedy Asus wypuścił bardzo udany WL-500gP, potem 500W (w sumie trochę bez echa przeszedł)... To było w czasach, kiedy Asus kojarzył mi się z płytami głównymi, a nie sprzętem sieciowym. Potem wyszedł RT-N16, RT-66U, RT-66AC - można zaryzykować stwierdzeniem, że wyznacza trendy w routerach SOHO.

Teraz do Qnapa i Synology dołącza Netgear, Asus - będzie ciekawie i z korzyścią dla nas klientów : ).

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Belliash

Wiadomo - im wieksza konkurencja tym lepiej dla konsumentow. Ja bym jednak nie zaryzykowal takiego stwierdzenia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Konkurencja konkurencją, przyzwyczajenia klientów również. widać, że podano im coś co znają tylko w lekko zmienionej formie.

i mają dropboxa... :furia:  qnap też, a oczywiście synology nie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Belliash

Dlatego trzeba cieszyc sie wieksza konkurencja :) Jest przeciez wiekszy wybor i mozna wybrac rozwiazanie ktore bardziej spelnia nasze wymagania. Jest jeszcze taka mozliwosc ze Synology doda funkcjonalnosci ktorych nie ma obecnie a ktore dostepne sa w innych produktach, tak aby nie zostac w tyle.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

ciekawa recenzja Asustor AS-302T

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • lycone
      Przez lycone
      Przeprowadziłem się do nowego domu. Kupiłem Asusa RT-AC86U, który stoi w garażu (gniazdo z internetu tam jest niestety). Zasięg na dole w salonie (garaż za ścianą) jest w porządku, ale na piętrze prawie nie ma Wi-Fi. Router ma problem, żeby przebić się przez strop. Myślałem, aby dokupić drugiego Asusa i podłączyć go do skrętki na piętrze, aby działał w AiMesh. Ewentualnie zamiast niego kupić 2x Ubiquiti i wyłączyć wifi w tym Asusie i postawić 1 szt Ubiquiti w salonie na dole i 1 szt na piętrze. To drugie rozwiązanie jest droższe i moje pytanie brzmi czy uzyskam jakąś przewagę między 2x Asus? 
       
      Mam w domu około 8 urządzeń podłączonych kablem i 25 - 30 urządzeń na WiFi. 
    • Paul
      Przez Paul
      Witam jak w temacie nie moge sie połączyć z siecią 5G modem można raczej wykluczyć firmware był wgrany 377,380 i teraz mam najnowszy 384.7 a pozatym na laptopie karta z intela ac działa bez problemu
      Ustawienia w routerze kanał czy 44 czy 48 to samo kanał auto nie wykrywa sieci 80mhz ustawione na sztywno
      PCE AC68 sterownik broadcom 7.35.317.3 to samo pobrałem z strony asusa i zaktualizowałem sam sterownik do wersji 7.35.351.0 ten sam efekt
      w właściwosciach sterownika opcje zaawansowane jedynie co mam zmienione to
      20/40 Coexistance Wartosc Disable
      2G Bandwidth Capability Wartosc 2.4G 20/40 Mhz = to musze mieć tak ustawione bo gdy dam na 20mhz to po 2.4ghz max 50mg wyciągam a jak ustawie 20/40mhz to 100mb
      40mhz Intolerant Wartosc Disable
      Po wgraniu najnowszego softu do routera zresetowałem ustawienia  i jedyne co zmieniłem to wyłączyłem WPS
      Przedtem korzystałem z tych ustawień podanych na stronie nie wiem czy jakoś polepszają
      https://aivboh.wordpress.com/2017/06/04/tuning-the-asus-wireless-router-to-best-performance/
    • OpenITbot
      Przez OpenITbot
      ASUS przedstawia router RT-AX88U. Dzięki obsłudze najnowszego standardu Wi-Fi 802.11ax, który oferuje całą gamę technologii służących zwiększeniu prędkości połączeń bezprzewodowych oraz liczby połączonych urządzeń. RT-AX88U zapewnia użytkownikom wydajność domowej sieci Wi-Fi, która stoi na najwyższym poziomie technologicznym i będzie aktualna również w przyszłości. Oprócz najnowszych technologii połączeń bezprzewodowych, router jest wyposażony w superwydajny, 64-bitowy procesor czterordzeniowy o częstotliwości taktowania 1.8 GHz, który gwarantuje płynną pracę i wysoką responsywność. Ponadto dysponuje on dwoma gniazdami USB i ośmioma gigabitowymi gniazdami LAN.






      Router RT-AX88U oferuje także wydajne zintegrowane oprogramowanie, w tym technologie adaptacyjnej regulacji jakości usług (adaptive QoS) oraz Gamers Private Network (GPN) napędzaną przez wtfast – do przyspieszenia rozgrywki internetowej, funkcję AiMesh służącą do stworzenia sieci Wi-Fi typu mesh dla całego domu, poprzez łatwe dodawanie kolejnych kompatybilnych routerów, a także AiProtection Pro – pakiet narzędzi bezpieczeństwa sieci o klasie komercyjnej napędzany przez TrendMicro – do ochrony użytkowników i ich połączonych urządzeń przed zagrożeniami z Internetu.

      Wi-Fi w standardzie 802.11ax
      Dzięki zastosowaniu najnowszego standardu Wi-Fi 802.11ax, router ASUS RT-AX88U obsługuje pasmo 160 MHz oraz modulację 1024-QAM – dla zapewnienia ultraszybkiej łączności bezprzewodowej z prędkościami sięgającymi 600 Mb/s – 1148 Mb/s na paśmie 2,4 GHz oraz 4804 Mb/s na paśmie 5 Ghz – co jest wartością 2.3 razy szybszą od dwuzakresowych routerów pracujących w trybie 802.11ac 4x4. Oprócz zwiększenia prędkości połączeń bezprzewodowych, standard 802.11ax oferuje kilka innych ulepszeń i optymalizacji, których zadaniem jest dostosowanie wydajności do ogromnego wzrostu urządzeń łączących się z siecią, jaki odnotowano w ciągu ostatnich lat. 

      Router RT-AX88U jest wyposażony w rewolucyjne połączenie technologii OFDMA oraz MU-MIMO, które zapewnia nawet 4 razy lepszą wydajność sieci oraz wyższą liczbę połączonych urządzeń. Dzięki OFDMA kanał transmisji danych jest rozdzielany na mniejsze podkanały, dlatego dane transmitowane do różnych urządzeń mogą być łączone w pakiety. Takie rozwiązanie sprawia, że dostępna przepustowość jest optymalnie wykorzystywana. Polega to na tym, że jeden kanał może przesyłać dane do kilku urządzeń w tym samym czasie, co z kolei prowadzi do zwiększenia wydajności i redukcji latencji. Dzięki tym mniejszym podkanałom router RT-AX88U jest także w stanie zapewnić o 80% większy zasięg niż routery poprzedniej generacji.

      Standard Wi-Fi 802.11ax pomaga także wydłużyć żywotność baterii podłączonych do sieci urządzeń. Nowa technologia o nazwie Target Wait Time (TWT) pozwala na planowanie transmisji, dzięki czemu połączone z siecią urządzenia mogą znajdować się w stanie uśpienia przez dłuższy czas, zapewniając w rezultacie nawet 7 razy dłuższy czas pracy baterii. Standard 802.11ax jest w pełni kompatybilny z poprzednimi generacjami norm Wi-Fi, dlatego użytkownicy mogą podłączyć do sieci bezprzewodowej dowolne urządzenie i cieszą się płynną obsługą sieci.

      Elastyczny i wysokowydajny sprzęt
      ASUS RT-AX88U jest wyposażony w osiem gigabitowych gniazd LAN dla zapewnienia maksymalnej elastyczności tym użytkownikom, którzy wymagają lub preferują połączenia przewodowe. Ponadto dwa gniazda USB umożliwiają podłączenie zewnętrznego dysku twardego lub drukarki w celu stworzenia rozwiązania typu NAS, bezprzewodowego systemu kopii bezpieczeństwa, czy też umożliwienia bezprzewodowego drukowania. Jedno z gniazd USB jest umieszczone z przodu dla większej wygody podczas podłączania urządzeń.

      Aby sprostać coraz większej ilości danych przesyłanych przez większą liczbę połączonych z siecią urządzeń, jaką obsługuje standard 802.11ax, a także danych pochodzących z ośmiu gniazd LAN i dwóch gniazd USB, router RT-AX88U został wyposażony w 64-bitowy, czterordzeniowy procesor 
      o częstotliwości taktowania 1.8 GHz, który zapewnia wystarczającą moc obliczeniową do płynnej obsługi nawet najbardziej obciążonych sieci.

      Zaawansowane funkcje oprogramowania
      ASUS RT-AX88U zapewnia podwójne przyspieszenie rozgrywki internetowej, oferując adaptacyjną regulację jakości usług (Adaptive QoS), która nadaje priorytetu pakietom z gier dla bardziej płynnej rozgrywki online, a ponadto technologię wtfast, wyszukującą najkrótszą trasę pomiędzy urządzeniem, na którym toczy się rozgrywka, a serwerem gry, aby zminimalizować w ten sposób ping i straty pakietów danych.

      Obsługa technologii ASUS AiMesh umożliwia użytkownikom stworzenie systemu bezprzewodowej sieci typu mesh za pośrednictwem podłączania do swojej sieci innych routerów kompatybilnych z AiMesh. Dzięki temu można cieszyć się zasięgiem pokrywającym całą powierzchnię domu, płynnym roamingiem oraz zsynchronizowaną funkcjonalnością i scentralizowanym sterowaniem siecią.

      W pakiecie z routerem RT-AX88U użytkownik otrzymuje również darmowy abonament funkcji AiProtection Pro na nieograniczony czas. Jest to funkcja bezpieczeństwa sieci o klasie komercyjnej, napędzana przez Trend Micro™, która chroni wszystkie podłączone do sieci urządzenia, nawet te, na których nie można bezpośrednio zainstalować oprogramowania bezpieczeństwa, takie jak np. urządzenia IoT. AiProtection Pro regularnie, automatycznie aktualizuje swoją bibliotekę sygnatur bezpieczeństwa, pobierając je z bazy danych Trend Micro – w celu zapewnienia, że bezpieczeństwo Twojej sieci zawsze będzie opierało się na aktualnym poziomie wiedzy.
       

      ASUS RT-AX88U będzie dostępny w sprzedaży na polskim rynku już na przełomie października i listopada 2018 roku.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.