Skocz do zawartości
Roman Dom

Asuswrt-Merlin raz dziennie restartuje się router

Rekomendowane odpowiedzi

Roman Dom

Panowie od czasu zainstalowania Merlina raz dziennie restartuje mi się router ok. godz. 18. oraz powoduje rozłączanie tv podpiętego kablem po ok. 20min. oglądania z dysku sieciowego. Macie jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb
36 minut temu, Roman Dom napisał:

Panowie od czasu zainstalowania Merlina raz dziennie restartuje mi się router ok. godz. 18. oraz powoduje rozłączanie tv podpiętego kablem po ok. 20min. oglądania z dysku sieciowego. Macie jakieś pomysły?

Czy po instalacji Merlina przywracałeś ustawienia fabryczne po czym ustawiałeś wszystko na nowo ?

Jaką masz wersje Merlina, czy idzie po LAN czy po WIFI jak po WIFI to jak daleko jest odbiornik np. TV ?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Roman Dom

tv po lanie, po instalacji Merlina nie przywracałem ustawień z lenistwa :-)

Miałem nadzieję że obejdzie się bez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb
22 godziny temu, Roman Dom napisał:

tv po lanie, po instalacji Merlina nie przywracałem ustawień z lenistwa :-)

Miałem nadzieję że obejdzie się bez.

No to już wiesz od czego rozpocząć poszukiwania, nie zapomnij skasować dane z podlaczonego dysku a zapisane przez router (zdjecia, programy, filmy mogą pozostać)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Roman Dom

Przywróciłem od fabrycznych ustawień, o dysku nie pomyślałem ale narazie wszystko działa jak należy, dzięki za pomoc.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • manol68
      Przez manol68
      Witam. W logach systemych mam dwie różne wiadomości:
       
       
      Ten pojawia się głównie przy ściaganiu plików przy wysokich prędkościach. Mam łącze 1Gb/s.
      Łącze jest stabilne, nie rozłącza się. Co ta wiadomość oznacza i jak naprawić ten problem ?
      Drugi sprawa to urządzenie wifi które ciąglę się rozłacza i łączy ponownie:
       
       
      Jest to dekoder satelitarny nc+ (chip: Sagemcom Broadband SAS).
      Urządzenie łączy się zarówno z siecią 2.4 GHZ jak i 5 GHZ, jakość sygnału i zasięg nie jest tutaj problemem.
      Tu są ustawienia mojej sieci wifi:
       

       
      Czy mogę cokolwiek poprawić / zmienić aby naprawić lub zredukować ten problem ?
      Obie wiadomości pojawiają się niezależnie od użytego firmware, obecnie używam AsusWRT / Merlin 384.10_beta1.
      Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu !
       
    • sxc
      Przez sxc
      Mój pierwszy tekst, więc się przywitam, cześć
      Proszę o pomoc w wyborze routera, szukam już ok 2 tygodni i na razie mam  2 typy do których nie jestem przekonany Asusa RT-AC66AU i Asusa RT-AC68AU (*)

      Zależy mi na:
      - Silnym sygnale 3x110m2 (**) nie chcę dodatkowych urządzeń, wolę użyć anteny o większym zysku
      - Możliwości automatycznego przełączania na zapasowe łącze może być wbudowany modem lub na usb
      - Print serwer
      - przynajmniej jedno USB3
      - odłączane anteny
      - wszystkie porty Gigabit
      - bardzo dobra stabiliność, tutaj WAG200G jest bezproblemowy.

      * Asusa RT-AC66AU i Asusa RT-AC68AU, nowszy model ma lepszy procek, USB3 i podobno trochę gorsze radio. Generalnie Synology lub linksysy mają chyba lepsze radio, niestety nie znalazłem z możliwością używania modemu z sim. Stad ogromna prośba o pomoc.
      TP-linka nie biorępod uwagę bo mnie jakoś nie przekonuje mrka, chyba że mnie ktoś przekona, ASUS też jakoś spadł w moich oczach, mam wzmacniacz Asusa RP-AC55 i wymaga częstych restartów, niektóre urządzenia nie chcą się łączyć itp. generalnie tego wzmacniacza nie używam na piętrze, tylko włączam go na strychu 3p.

      ** Router będzie pracował z Funbox 3.0 Orange (wiadomo tutaj radio jest beznadziejne, dużo gorsze od WAG200G)
      Teraz WiFi jest na stabilnym ale przestarzałym Linksys WAG200G, router stoi mniej więcej w centralnym miejscu Domu na 1p.
      Pokrywa sygnałem Parter, 1 i 2 piętro o powierzchni 110m2 każde, oczywiście są miejsca gdzie sygnał jest słaby.
      Cel zmiany to zwiększenie prędkości i lepsze pokrycie sygnałem.
      Liczba urządzeń:
      ok 18 urządzeń mobilnych
      4 urządzenia po kablu poprzez switch podłączony do FunBoxa.
    • Łukasz_B
      Przez Łukasz_B
      Witajcie
      Mam problem z serwerem VPN asusa. Początkowo postawiony VPN działał bardzo ładnie i miło. Niestety od jakiegoś czasu (może po którymś update'ie) z połączenia VPN może korzystać ostatnio dodany użytkownik.
      W przypadku łączenia za pomocą pozostałych kont użytkowników- nie pozwala nawiązać połączenia i wywala w logach takie coś:
       
      Mar 15 09:50:45 pptp[31886]: pppd 2.4.7 started by admin, uid 0
      Mar 15 09:50:45 pptp[31886]: Connect: pptp0 <--> pptp (188.146.28.8)
      Mar 15 09:50:49 pptpd[31885]: CTRL: Ignored a SET LINK INFO packet with real ACCMs!
      Mar 15 09:50:49 pptp[31886]: Peer pawel failed CHAP authentication
      Mar 15 09:50:49 pptp[31886]: Connection terminated.
       

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.