Skocz do zawartości
Borg

ASUS RT-87AC problem z Netflix'em

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Borg

Cześć

Od 3 dni mam problem z Netflixem na RT-87AC - wygląda to tak jakby tylko ten serwis blokowany był na wszystkich urządzeniach podłączonych do routera. Wpierw męczyłem router później zgłosiłem to do mojego dostawcy internetu (lokalna firma) - kazali mi ominąć router i sprawdzić czy jest problem. Komputer który przed chwilą miał problem z otworzeniem ze strony Netflixa jakiegoś video pod czystym pppoe śmiga bez problemu. 

Jakieś pomysły ? Miałem soft merlina, wywaliłem go wróciłem na asus-wrt - reset z poziomu routera do ustawień fabrycznych - QoS wyłączone. HBO GO, CP GO, YT - działają bez żadnego problemu, Netflix do wtorku też działał prawidłowo - kończą mi się pomysły. W czasie gdy to się stało byłem na służbowym wyjeździe więc nic nie grzebane było na urządzeniu - przed wyjazdem jeszcze sobie offline z Netflixa seriale ściągałem - dzisiaj nawet 1 MB nie chce pobrać jeśli telefon podłączony jest przez RT-87U (po LTE leci bez problemu).

edit: Po odpaleniu dual wan'a z modemem LTE - Netflix działa jeżeli router przez LTE chodzi, po przełączeniu na dotychczasowego dostawcę nie działa - sprawa byłaby prosta gdyby nie to że na laptopie z bezpośrednio zestawionym pppoe też działa :( .

edit1:

Temat rozwiązany - ku potomności pomogło zmiana MTU i MRU z 1492 na 1480 - co dziwne innym serwisom streamingowym nie przeszkadzało to.

 jak sprawdzić MTU np. z stąd : 

    Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto, aby wyświetlić ukryty link.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś ten post". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Maciek90
      Przez Maciek90
      Mam problem z tym routerem a mianowicie z aplikacją download master. Po podpięciu dysku pod usb klikam "zainstaluj" w zakładce aplikacja usb. Wszystko przebiega pomyślnie, aplikacja się instaluje i na końcu wyświetla komunikat "uruchom download master". Po kliknięciu odsyła mnie ponownie do strony logowania, co jak wczytałem w instrukcji jest rzeczą normalną. Niestety tutaj pojawia się problem, ponieważ nie mogę się zalogować bo wyskakuje komunikat o błędnym haśle lub nazwie użytkownika. Dane logowania wpisuję oczywiście dobre, bo powinny być takie same jak do całego panelu routera. Dodam jeszcze, że robiłem reset do fabrycznych i sprawdzałem inne nośniki i sytuacja się powtarza. Ktoś coś na to poradzi?
    • matthies
      Przez matthies
      Hej
      rozważam zakup tego routera bardzo poważnie. Pytanie tylko czy ktoś może potwierdzić jego działanie z modemami USB?
      Mam Huawei E3372s w wersji HiLink.

      Inna sprawa, w podobnej cenie i z podobnymi funkcjami znalazłem też Fritz 4040. Porównywał ktoś może te dwa urządzenia?

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej wyjaśni nasza Polityka prywatności.