Jump to content
Borg

ASUS RT-87AC problem z Netflix'em

Rate this topic

Recommended Posts

Borg

Cześć

Od 3 dni mam problem z Netflixem na RT-87AC - wygląda to tak jakby tylko ten serwis blokowany był na wszystkich urządzeniach podłączonych do routera. Wpierw męczyłem router później zgłosiłem to do mojego dostawcy internetu (lokalna firma) - kazali mi ominąć router i sprawdzić czy jest problem. Komputer który przed chwilą miał problem z otworzeniem ze strony Netflixa jakiegoś video pod czystym pppoe śmiga bez problemu. 

Jakieś pomysły ? Miałem soft merlina, wywaliłem go wróciłem na asus-wrt - reset z poziomu routera do ustawień fabrycznych - QoS wyłączone. HBO GO, CP GO, YT - działają bez żadnego problemu, Netflix do wtorku też działał prawidłowo - kończą mi się pomysły. W czasie gdy to się stało byłem na służbowym wyjeździe więc nic nie grzebane było na urządzeniu - przed wyjazdem jeszcze sobie offline z Netflixa seriale ściągałem - dzisiaj nawet 1 MB nie chce pobrać jeśli telefon podłączony jest przez RT-87U (po LTE leci bez problemu).

edit: Po odpaleniu dual wan'a z modemem LTE - Netflix działa jeżeli router przez LTE chodzi, po przełączeniu na dotychczasowego dostawcę nie działa - sprawa byłaby prosta gdyby nie to że na laptopie z bezpośrednio zestawionym pppoe też działa :( .

edit1:

Temat rozwiązany - ku potomności pomogło zmiana MTU i MRU z 1492 na 1480 - co dziwne innym serwisom streamingowym nie przeszkadzało to.

 jak sprawdzić MTU np. z stąd : https://www.asus.com/pl/support/faq/1007914/

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś ten post". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • waldi1888
      By waldi1888
      Mam problem ze zrobieniem backupu za pomocą Active Backup for Business. Chodzi o to, że w firmie mamy Synology DS1618+ i 15 komputerów. Na 10 komputerach normalnie można utworzyć zadanie backupu a na 5 po przejściu wszystkich opcji "Kreatora tworzenia kopii zapasowej agenta" wyskakuje na końcu komunikat  "ten folder współdzielony zawiera dane, których nie można skopiować. Wybierz inny folder". Takie coś dzieje się wtedy gdy wybieram robienie backupu na 2 dysku w Synology. Kiedy ustawię aby backup zapisywał się 1 dysku głównym to nie wyskakuje komunikat i robi harmonogram backupu.


    • Adaware1
      By Adaware1
      Witam, postanowiłem ostatnio zakupić MR2200ac do mojego routera Synology RT2600ac. Po ukończeniu konfiguracji sieci wifi, zostaje informowany, że nie udało się dokonać aktualizacji systemu w MR2200ac. W panelu sterowania RT2600ac, otrzymuję komunikat, że "wersje systemów w punktach Wi-Fi są niezgodne. Pobierz i zaktualizuj SRM do najnowszej wersji". Nie mam możliwości przeprowadzić automatycznie aktualizacji systemu, cały czas widnieje ten komunikat oznaczony na czerwono. MR2200ac był wielokrotnie przez mnie resetowany do ustawień fabrycznych, próbowałem restartować te urządzenie ze strony mojego głównego routera i przeprowadzać całą konfigurację na nowo. Nic to nie daje, cały czas mam problem z aktualizowaniem MR2200ac do najnowszej wersji systemu. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem i zna może rozwiązanie? Urządzenie mogę zawsze zwrócić, szkoda, że odstaje jakościowo tak bardzo od RT2600ac.
      Pozdrawiam.
       
      Pomogło pobranie firmware ze strony producenta i wykonanie ręcznej aktualizacji - można zamknąć.
    • manol68
      By manol68
      Witam. W logach systemych mam dwie różne wiadomości:
       
       
      Ten pojawia się głównie przy ściaganiu plików przy wysokich prędkościach. Mam łącze 1Gb/s.
      Łącze jest stabilne, nie rozłącza się. Co ta wiadomość oznacza i jak naprawić ten problem ?
      Drugi sprawa to urządzenie wifi które ciąglę się rozłacza i łączy ponownie:
       
       
      Jest to dekoder satelitarny nc+ (chip: Sagemcom Broadband SAS).
      Urządzenie łączy się zarówno z siecią 2.4 GHZ jak i 5 GHZ, jakość sygnału i zasięg nie jest tutaj problemem.
      Tu są ustawienia mojej sieci wifi:
       

       
      Czy mogę cokolwiek poprawić / zmienić aby naprawić lub zredukować ten problem ?
      Obie wiadomości pojawiają się niezależnie od użytego firmware, obecnie używam AsusWRT / Merlin 384.10_beta1.
      Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu !
       

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies for purposes related to advertising, social media and statistics. By continuing to browse this site, you agree to our use of cookies. All information required in this matter includes: Privacy Policy, Guidelines and Terms of Use.