Skocz do zawartości
Borg

ASUS RT-87AC problem z Netflix'em

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Borg

Cześć

Od 3 dni mam problem z Netflixem na RT-87AC - wygląda to tak jakby tylko ten serwis blokowany był na wszystkich urządzeniach podłączonych do routera. Wpierw męczyłem router później zgłosiłem to do mojego dostawcy internetu (lokalna firma) - kazali mi ominąć router i sprawdzić czy jest problem. Komputer który przed chwilą miał problem z otworzeniem ze strony Netflixa jakiegoś video pod czystym pppoe śmiga bez problemu. 

Jakieś pomysły ? Miałem soft merlina, wywaliłem go wróciłem na asus-wrt - reset z poziomu routera do ustawień fabrycznych - QoS wyłączone. HBO GO, CP GO, YT - działają bez żadnego problemu, Netflix do wtorku też działał prawidłowo - kończą mi się pomysły. W czasie gdy to się stało byłem na służbowym wyjeździe więc nic nie grzebane było na urządzeniu - przed wyjazdem jeszcze sobie offline z Netflixa seriale ściągałem - dzisiaj nawet 1 MB nie chce pobrać jeśli telefon podłączony jest przez RT-87U (po LTE leci bez problemu).

edit: Po odpaleniu dual wan'a z modemem LTE - Netflix działa jeżeli router przez LTE chodzi, po przełączeniu na dotychczasowego dostawcę nie działa - sprawa byłaby prosta gdyby nie to że na laptopie z bezpośrednio zestawionym pppoe też działa :( .

edit1:

Temat rozwiązany - ku potomności pomogło zmiana MTU i MRU z 1492 na 1480 - co dziwne innym serwisom streamingowym nie przeszkadzało to.

 jak sprawdzić MTU np. z stąd : https://www.asus.com/pl/support/faq/1007914/

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś ten post". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Buczacznik
      Przez Buczacznik
      Witam
       
      Chciałem prosić o radę gdzie popełniam błąd. Posiadam serwer ZyXEL NAS520 i mam problem z usługą – myZyXELcloud a konkretnie jest tak że udostępniam sobie jakieś wybrane katalogi dla tej usługi i wszystko jest ok do momentu aż odpalę na którymś telefonie aplikacje ZyXEL Drive i gdy zaloguję się do swojego serwera chwilę po tym usuwa mi uprawnienia do katalogów jakie wcześniej zaznaczyłem . Czyli na przykład udostępniam sobie katalog filmy , zaznaczam na przykład tylko do odczytu i chwile po tym jak zaloguje się zdalnie przez aplikację do serwera to te pole zostaje wyczyszczone i już nie mam udostępnionych katalogów. Używałem tej usługi cały czas i zawsze działała . Ale miałem potrzebę pełnego resetu serwera i po ponownej konfiguracji stworzył mi się taki problem
       
      Pozdrawiam
    • Mosfet
      Przez Mosfet
      Witam,
       
      Zwracam się do Was z prośbą byście pomogli mi podjąć decyzję. Poszukuję dobrego routera do mojego mieszkania ok. 60m2. Zależy mi na bardzo mocnym i stabilnym sygnale w całym mieszkaniu. Ostatnio zakupiłem kamerę internetową która łączy sie za pomcą wifi 2,4 oraz 5GHz z moim dotychczasowym routerem Netgear WNR3500L V2 (niestety tylko po 2,4GHz), przy fullhd opóźnienia ma straszne i do tego przycina obraz:/ Do pokoju w którym kamera jest zainstalowana w linii prostej jest jakieś 6-7m, na przeszkodzie stoją dwie ścianki z gazobetonu i szafa:). Zależałoby mi również na stremowaniu 4k na TV ale to już z bliskiej odległości.  I tu pytanie do Was ponieważ mam rozterkę pomiędzy ASUS RT-AC86U a R7800 Nighthawk X4S co byście bardziej polecali (zakładając że oba są w tej samej cenie)?
    • Łukasz Socha
      Przez Łukasz Socha
      kolejne spostrzeżenie - moj egzemplarz ma bardzo niestabilne radio 2.4 G 
      moje raspberry pi w wbudowanym radiem rozłączają się regularnie, bez względu na wybrany kanał...jakieś sugestie?

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.