Jump to content
BlachaP

Nadal widoczne usunięte foldery po DLNA.

Rate this topic

Recommended Posts

BlachaP

Witam

Posiadam dysk sieciowy Synology DS.-115j na którym znajduje się tylko jedno, moje konto utworzone podczas pierwszego uruchomienia dysku i jego konfiguracji. Na dysku znajdują się 3 domyślne foldery medialne (photo, video, music) w których umieszczam swoje pliki. Jeśli chodzi o pliki wideo i muzykę to przesyłanie plików realizuję za pośrednictwem File Station. Ze zdjęciami był kłopot gdyż „wrzucanie” ich za pomocą Photo Station trwało bardzo długo (konwersja) więc „przesiadłem” się na Photo Station Uploader. Wcześniej jednak, do Photo Station nieopatrznie przeniosłem folder (nazwijmy go głównym – znajduje się na dysku zewnętrznym komputera stanowiącym kopię zapasową danych) zawierający podfoldery z plikami zdjęć z poszczególnych lat. Operację tą szybko anulowałem, a następnie usunąłem znajdujące się w folderze „photo” foldery, które później przeniosłem za pomocą uploadera. Obecnie mam taką sytuację, że w aplikacji Photo Station oraz File Station (zarówno wersji na PC i mobilnej) w folderze photo widoczne są foldery przeniesione uploaderem przyporządkowane poszczególnym rocznikom wykonania zdjęć. W przypadku wyświetlania zdjęć w urządzeniach za pośrednictwem DLNA oprócz wymienionych wyżej folderów oznaczonych poszczególnymi latami widoczny jest folder „główny” z podfoderami, które wcześniej chciałem przenieść, ale po anulowaniu operacji usunąłem z dysku NAS. – tak jak pisałem wcześniej folderu tego nie ma w File Station i Photo Station.  Po otworzeniu tego folderu widoczne są podfoldery, które są puste – nie zawierają żadnych plików.

Stąd moja prośba o wytłumaczenie jak to możliwe, że w aplikacjach „przeglądarkowych” brak jest folderu głównego i znajdujących się w nim podfolderów (które de facto zostały usunięte z NAS-a po anulowaniu operacji) i tak powinno być, natomiast w połączeniu DLNA foldery te widać? No i kolejne pytanie: W jaki sposób usunąć ten folder (z podfolderami) by nie był widoczny (lubię porządek w zbiorach J). Próbowałem reinstalacji aplikacji (m.in. KODI itp.), czyszczenia danych tych aplikacji jednak bez powodzenia. Żadna z tych aplikacji nie posiada także opcji „usuń” dla danych folderów. Dodaję, że próbowałem ponownej indeksacji plików, ale nie pomogło.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
37 minut temu, BlachaP napisał:

Stąd moja prośba o wytłumaczenie jak to możliwe, że w aplikacjach „przeglądarkowych” brak jest folderu głównego i znajdujących się w nim podfolderów (które de facto zostały usunięte z NAS-a po anulowaniu operacji) i tak powinno być, natomiast w połączeniu DLNA foldery te widać?

dlatego, że photostation trzyma informacje o strukturze folderów we własnej, niedostępnej od tak dla użytkownika bazie (postgresql) 

37 minut temu, BlachaP napisał:

W jaki sposób usunąć ten folder (z podfolderami) by nie był widoczny (lubię porządek w zbiorach J). Próbowałem reinstalacji aplikacji (m.in. KODI itp.),

trzeba nadpisać bazę nową, może to Ci pomoże :

pamiętaj o zrobieniu kopii zapasowej danych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlachaP

house - jesteś WIELKI!

Dzięki za pomoc - pomogło! Czasami najprostsze rozwiązania wymagają "tęgich" umysłów :)

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Najważniejsze, że pomogło - rozwiązanie jest obejściem problemu - support Synology sobie z tym nie poradził, pomimo zdalnego grzebania w plikach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Temat zamykam jako rozwiązany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies for purposes related to advertising, social media and statistics. By continuing to browse this site, you agree to our use of cookies. All information required in this matter includes: Privacy Policy, Guidelines and Terms of Use.