Skocz do zawartości
djmarco

Dell Inspiron 17R SE 7720 - problem z wyświetlaczem

Rekomendowane odpowiedzi

djmarco

Witam. Od kilku dni moje della dopadła jakąś choroba. Po dołożenie laptopa dzieje się coś takiego:

Wyświetlacz wariuje, włącza się wentylator na full po czym po około 1 min wyłącza się.

Nie dzieje się to samoczynnie a tylko i wyłącznie po dołożenie czyli po delikatnym wstrząsie. Przy normalnej pracy może działać nawet cały czas. Czy to na biosie czy to na systemie to jest to samo. Czy ktoś może zna rozwiązanie tego problemu?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

a stery aktualizowałeś. Ostatnio robiłem dell i też miał szopy dopiero wgranie orginalnego sterownika intel managment Engine interface przyniosło rezultaty. Musisz metodą prób i błędów. nie podałeś też jaki system ma. jakie sterowniki etc? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

Dell Inspiron 17R SE 7720 :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Godzinę temu, djmarco napisał:

Nie dzieje się to samoczynnie a tylko i wyłącznie po dołożenie czyli po delikatnym wstrząsie

może taśma matrycy. sugeruje to :

Godzinę temu, djmarco napisał:

Czy to na biosie czy to na systemie to jest to samo

 

4 minuty temu, neon napisał:

Dell Inspiron 17R SE 7720 :)

thx @neon, nie spojrzałem na tytuł tylko wszedłem z powiadomienia :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
djmarco

No właśnie z tą taśmą to nie bardzo bo jak ruszam matrycą to nic się nie dzieje.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

a jaki system jak grafa ??? więcej szczegółów, bo tak to ciężko cokolwiek 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
18 minut temu, djmarco napisał:

No właśnie z tą taśmą to nie bardzo bo jak ruszam matrycą to nic się nie dzieje.

popukaj w nią delikatnie, jak nic się nie wydarzy - podłącz przez hdmi do tv lub monitora. Jeśli wyskoczy to co na video to grafika, jak nie - matryca.

Laptopy DELL mają chyba diagnostykę pod F12 przy bootowaniu, porób testy.

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość pola kod.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

U mnie kiedyś tak było po aktualizacji sterów Ati w toshiba. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

@neonale wtedy "mryga" w OS a kolega pisze, że w biosie również więc stawiam na sprzęt a nie sterownik.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

racja, tego nie doczytałem. Szacun House :) 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
djmarco
popukaj w nią delikatnie, jak nic się nie wydarzy - podłącz przez hdmi do tv lub monitora. Jeśli wyskoczy to co na video to grafika, jak nie - matryca.
Laptopy DELL mają chyba diagnostykę pod F12 przy bootowaniu, porób testy.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość pola kod.

 


Diagnostyka wyskakuje ok

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

a jaki system jak grafa ??? więcej szczegółów, bo tak to ciężko cokolwiek 

System win10, grafy są dwie - Intel HD i NVidia 650m

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
2 godziny temu, djmarco napisał:

Diagnostyka wyskakuje ok

zrób jeszcze ten z zewnętrznym monitorem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • jw68
      Przez jw68
      Witam.
      Mój problem polega na tym, że po podłączeniu do routera modemu usb z kartą od orange i uzyskaniu od nich publicznego adresu ip
      nie mogę dostać się z zewnątrz do swojej sieci. Wcześniej RT2600ac był ustawiony z WAN od netii i wszystko śmigało. 
      Myślałem że podepnę modem usb z siecią komórkową i wszystkie konfiguracje przekierowania portów przełączą się na IP z orange.
      Niestety tak to nie zadziałało.
      Nie wiem gdzie mam zmienić jakieś ustawienia. 
      Proszę o pomoc. Z góry dzięki 
    • oveld
      Przez oveld
      Witam
      Mam pytanie,
      Mój laptop dell i7, Windows 10, nie widzi 5 G, działa tylko 2,4 G,średnie 75 mb/s a mój iPhone XS widzi 5G, średnie 260 mb/s. Mam rutera od vectry max 300 mb/s 
      czy w laptopie da się ustawić na 5 GHz ?
      nie wiem jak to się robić. proszę o pomoc
       
       
    • pike28
      Przez pike28
      Witajcie . Zakupiłem przełącznik ubiquiti i mam pewien problem z dwoma urządzeniami w sieci .
       
      1. Komputer stacjonarny DELL Optiplex 790 z karta sieciową 1Gb/s . Komputer nawiązuje połączenie ale negocjuje prędkość 10/100 Mbit. Zmiana sterowników nie pomogła kable zarobione poprawnie.
       
      2 PS4. Konsola nawiązuje połączenie z pełnym 1Gb/s ale transfer pobierania plików jest w iście żółwim tempie. Zmiany konfiguracji na konsoli :DNS, MTU nie przynoszą żadnych zmian. Inna konsola PS4 (PRO) również pracuje w sieci i działa poprawnie osiągając maksymalne prędkości pobierania.
       
      Czy w ubiquiti istnieje możliwość sprawdzenia logów dotyczących połączeń i pracy portów ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć a dzienniki nic nie pokazują.
       
      Bedę wdzięczny za każdą pomoc.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.