Skocz do zawartości
muzykcb

ASUS ROG G750JZ - przebicie na obudowie klawiatury

Rekomendowane odpowiedzi

muzykcb

Witam.

Posiadam ASUS ROG G750JZ, od jakiegoś czasu mam lekkie mrowienie na obudowie klawiatury - prawdopodobnie przebicie. Sprzęt był już dwa razy w serwisie ASUS (w Koszalinie) w ciągu 20 dni. W tym czasie wymieniono:

- klawiaturę,

- głośniki (nie wiem po co)

- wentylator CPU

- wentylator GPU

ale problem nadal istnieje .

Macie jakieś propozycje co do przyczyny ? (zastanawiam się czy winny nie jest zasilacz ale niestety nie mam innego aby to sprawdzić).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Trudno coś powiedzieć po dwukrotnej wizycie w serwisie, w końcu producent wie najlepiej co jest nie tak. Rzeczywiście najpewniej byłoby sprawdzić sam zasilacz. Zgłoś go po raz trzeci ze wskazaniem zasilacza, ale wydaje mi się że akurat psu (chyba) ma krótszą gwarancję niż sam laptop.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb

Laptop + zasilacz to pewnie jedna gwarancja - jako cały zestaw.

Zastanawia mnie fakt że serwis zdiagnozował usterkę wymienił części (niby przetestował) i odesłał, a po włączeniu problem nadal widnieje. I tak dwa razy z rzędu (tyle że za drugim razem trzymali sprzęt 2 tygodnie twierdząc że ciągle testują, i znaleźli - wina to wentylatory, tyle że po otrzymaniu sprzętu przebicie nadal jest.

 

Może ktoś miał taki problem i podpowie co funkcjonowało wadliwie ??

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Gamingowe laptopy Asus to nie jest popularny sprzęt, może ktoś się trafi :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb

Witam. Widzę że nikt nie spotkał się z w/w problemem - Asus uporczywie twierdzi że problemu niema, ja twierdzę że jest, ostatnio oddałem sprzęt do jednego z większych serwisów komputerowych w moim mieście  - mam protokół z oględzin (bez otwierania komputera bo jeszcze na gwarancji) że problem istnieje ale powiem szczerze że informatycy z serwisu też się strasznie zdziwili bo nigdy nie widzieli takiego przypadku, przypadek był tak ciekawy że zawołali innego informatyka aby sprawdził czy coś czuje, potem podłączyli miernik prądowy który faktycznie wykazał im delikatny prąd na obudowie. Zgłosiłem się do wykwalifikowanego elektryka który jak zdjęcie wskazuje też wskazuje że prąd istnieje i strasznie "skacze"  od 0,5 do 1,5. Dodam że komputer nawet nie jest włączony, tylko podłączony do gniazdka bez uziemienia - oczywiście po podłączeniu do gniazdka z uziemieniem problemu niema lub jest znikomy wręcz nie wyczuwalny.

20160818_161351.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Ile razy ta przypadłość była diagnozowana w serwisie Asus?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb

aż 3 razy :

1) za pierwszym razem wymienili klawiaturę i odesłali że niby sprawny - po otrzymaniu okazało się że wada nadal występuje - odesłałem następnego dnia

2) za drugim razem wymienili wentylatory i odesłali że niby sprawny - po otrzymaniu okazało się że wada nadal występuje - odesłałem po kilkunastu dniach wymiany e-mailowej

3) za trzecim razem odesłali i napisali że problem nie występuje a ja widocznie niewłaściwie użytkuję ....

 

Za każdym razem dokładnie opisywałem jak można wadę wykryć, dodawałem zdjęcia itp - mam wrażenie że tego nie czytają.

Edytowane przez muzykcb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Zbierz dokumentację potwierdzającą poprzednie naprawy, określ swoje wymagania (nie są wygórowane skoro chcesz sprawny sprzęt) i wezwij ich pisemnie do wymiany sprzętu na wolny od wad. Jeśli nie ustosunkuja się w ciągu 3-4 tygodni, zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumenta. Trochę potrwa ale im lepiej udokumentujesz usterkę (np pisemną opinia niezależnego serwisu) tym pomyślniej sprawa się zakończy. Osobiście przerobiłem taką ścieżkę z firmą goclever i ich badziewnym tabletem, po 6 miesiącach kopania się po kostkach zwrócili mi koszt produktu. Czasem zrobienie syfu na FB pomaga, dział PR wpłynie na serwis motywująco :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb

Poczyniłem już pewne kroki włącznie z FB - dzięki za radę.

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • manol68
      Przez manol68
      Witam. W logach systemych mam dwie różne wiadomości:
       
       
      Ten pojawia się głównie przy ściaganiu plików przy wysokich prędkościach. Mam łącze 1Gb/s.
      Łącze jest stabilne, nie rozłącza się. Co ta wiadomość oznacza i jak naprawić ten problem ?
      Drugi sprawa to urządzenie wifi które ciąglę się rozłacza i łączy ponownie:
       
       
      Jest to dekoder satelitarny nc+ (chip: Sagemcom Broadband SAS).
      Urządzenie łączy się zarówno z siecią 2.4 GHZ jak i 5 GHZ, jakość sygnału i zasięg nie jest tutaj problemem.
      Tu są ustawienia mojej sieci wifi:
       

       
      Czy mogę cokolwiek poprawić / zmienić aby naprawić lub zredukować ten problem ?
      Obie wiadomości pojawiają się niezależnie od użytego firmware, obecnie używam AsusWRT / Merlin 384.10_beta1.
      Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu !
       
    • Łukasz_B
      Przez Łukasz_B
      Witajcie
      Mam problem z serwerem VPN asusa. Początkowo postawiony VPN działał bardzo ładnie i miło. Niestety od jakiegoś czasu (może po którymś update'ie) z połączenia VPN może korzystać ostatnio dodany użytkownik.
      W przypadku łączenia za pomocą pozostałych kont użytkowników- nie pozwala nawiązać połączenia i wywala w logach takie coś:
       
      Mar 15 09:50:45 pptp[31886]: pppd 2.4.7 started by admin, uid 0
      Mar 15 09:50:45 pptp[31886]: Connect: pptp0 <--> pptp (188.146.28.8)
      Mar 15 09:50:49 pptpd[31885]: CTRL: Ignored a SET LINK INFO packet with real ACCMs!
      Mar 15 09:50:49 pptp[31886]: Peer pawel failed CHAP authentication
      Mar 15 09:50:49 pptp[31886]: Connection terminated.
       
    • house
      Przez house
      zainteresowani ?  Ten model to nic innego jak świecąca wersja RT-AC86U 😂
      więcej informacji : https://rog.asus.com/articles/networking/up-your-game-with-the-rog-rapture-gt-ac2900-gaming-router/

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.