Skocz do zawartości
muzykcb

ASUS ROG G750JZ - przebicie na obudowie klawiatury

Rekomendowane odpowiedzi

muzykcb

Witam.

Posiadam ASUS ROG G750JZ, od jakiegoś czasu mam lekkie mrowienie na obudowie klawiatury - prawdopodobnie przebicie. Sprzęt był już dwa razy w serwisie ASUS (w Koszalinie) w ciągu 20 dni. W tym czasie wymieniono:

- klawiaturę,

- głośniki (nie wiem po co)

- wentylator CPU

- wentylator GPU

ale problem nadal istnieje .

Macie jakieś propozycje co do przyczyny ? (zastanawiam się czy winny nie jest zasilacz ale niestety nie mam innego aby to sprawdzić).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Trudno coś powiedzieć po dwukrotnej wizycie w serwisie, w końcu producent wie najlepiej co jest nie tak. Rzeczywiście najpewniej byłoby sprawdzić sam zasilacz. Zgłoś go po raz trzeci ze wskazaniem zasilacza, ale wydaje mi się że akurat psu (chyba) ma krótszą gwarancję niż sam laptop.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb

Laptop + zasilacz to pewnie jedna gwarancja - jako cały zestaw.

Zastanawia mnie fakt że serwis zdiagnozował usterkę wymienił części (niby przetestował) i odesłał, a po włączeniu problem nadal widnieje. I tak dwa razy z rzędu (tyle że za drugim razem trzymali sprzęt 2 tygodnie twierdząc że ciągle testują, i znaleźli - wina to wentylatory, tyle że po otrzymaniu sprzętu przebicie nadal jest.

 

Może ktoś miał taki problem i podpowie co funkcjonowało wadliwie ??

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Gamingowe laptopy Asus to nie jest popularny sprzęt, może ktoś się trafi :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb

Witam. Widzę że nikt nie spotkał się z w/w problemem - Asus uporczywie twierdzi że problemu niema, ja twierdzę że jest, ostatnio oddałem sprzęt do jednego z większych serwisów komputerowych w moim mieście  - mam protokół z oględzin (bez otwierania komputera bo jeszcze na gwarancji) że problem istnieje ale powiem szczerze że informatycy z serwisu też się strasznie zdziwili bo nigdy nie widzieli takiego przypadku, przypadek był tak ciekawy że zawołali innego informatyka aby sprawdził czy coś czuje, potem podłączyli miernik prądowy który faktycznie wykazał im delikatny prąd na obudowie. Zgłosiłem się do wykwalifikowanego elektryka który jak zdjęcie wskazuje też wskazuje że prąd istnieje i strasznie "skacze"  od 0,5 do 1,5. Dodam że komputer nawet nie jest włączony, tylko podłączony do gniazdka bez uziemienia - oczywiście po podłączeniu do gniazdka z uziemieniem problemu niema lub jest znikomy wręcz nie wyczuwalny.

20160818_161351.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Ile razy ta przypadłość była diagnozowana w serwisie Asus?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb

aż 3 razy :

1) za pierwszym razem wymienili klawiaturę i odesłali że niby sprawny - po otrzymaniu okazało się że wada nadal występuje - odesłałem następnego dnia

2) za drugim razem wymienili wentylatory i odesłali że niby sprawny - po otrzymaniu okazało się że wada nadal występuje - odesłałem po kilkunastu dniach wymiany e-mailowej

3) za trzecim razem odesłali i napisali że problem nie występuje a ja widocznie niewłaściwie użytkuję ....

 

Za każdym razem dokładnie opisywałem jak można wadę wykryć, dodawałem zdjęcia itp - mam wrażenie że tego nie czytają.

Edytowane przez muzykcb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Zbierz dokumentację potwierdzającą poprzednie naprawy, określ swoje wymagania (nie są wygórowane skoro chcesz sprawny sprzęt) i wezwij ich pisemnie do wymiany sprzętu na wolny od wad. Jeśli nie ustosunkuja się w ciągu 3-4 tygodni, zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumenta. Trochę potrwa ale im lepiej udokumentujesz usterkę (np pisemną opinia niezależnego serwisu) tym pomyślniej sprawa się zakończy. Osobiście przerobiłem taką ścieżkę z firmą goclever i ich badziewnym tabletem, po 6 miesiącach kopania się po kostkach zwrócili mi koszt produktu. Czasem zrobienie syfu na FB pomaga, dział PR wpłynie na serwis motywująco :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muzykcb

Poczyniłem już pewne kroki włącznie z FB - dzięki za radę.

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • rocknrolla
      Przez rocknrolla
      Cześć. W końcu dotarł do mnie router ASUS RT-AC86U 2900M z Chin. Niestety na dzień dobry odpala się konfigurator sieci w języku chińskim i trochę ciężko mi jest się połapać co i jak poustawiać żeby dostać się do menu. Czy ktoś z Was ma z tym doświadczenie? Może jest jakiś sposób podmiany firmware bez wchodzenia do menu?
       
       
      [EDIT] Dobra poradziłem sobie jednak :D Wystarczyło wklepać http://router.asus.com/Main_Login.asp. 
       
      To teraz do rzeczy. Jeśli chodzi o Merlina to chciałem się tylko upewnić, że wrzucam to firmware bezpośrednio z poziomu routera poprzez menu Firmware Upgrade??
    • GrzegorzZ
      Przez GrzegorzZ
      Witam
       
      Mam wielką prośbę. Na wstępie wyjaśnię krótki opis jak obecnie wygląda moja sieć. 
      Więc mam internet z Orange. Sygnał odbieram Routerem  Huawei 8525s, którego mam kablem podłączonego do Asusa 4G-AC68U (troche chore, ale spowodowane jest to dziwnym zjawiskiem. Jak mam kartę włączoną do Asusa to mam bezpośredni transfer na kompie mierzeny na speedtest 2-5MB/s, jak mam kartę do Huaweia to mam ok 7MB/s ,a jak mam Huaweia podłączonego do Asusa, mam 20-30MB/s, ot, zjawisko dla mnie nie do wyjaśnienia).Kontynuując, od Asusa mam połączony kablem Switch TP-Link  TL SF1008D,od którego mam odprowadzone kable do 4 dekoderów (tak aby były w jednej sieci). Tak więc Asus jak dobrze rozumiem ustala sieć na mój dom wysyłając sygnał przez kabel i jednocześnie Wi-Fi (które również jest rozprowadzone przez Routery "gniazdkowe" jako wzmacniacze). Do sieci WI-Fi jest podłączona drukarka.
      Co ja bym chciał??? Mianowicie, marzy mi się ,aby zrezygnować z "gniazdkowych" i tak zrobić sieć ,aby w pomieszczeniach, których mam rozprowadzone kable podłączyć bezpośrednio pod nie Router, który by wysyłał sygnał Wi-Fi oraz podłączyć do niego dekoder. I co kluczowe. To musi być jedna sieć (przynajmniej dla dekoderów oraz dla sieci Wi-Fi). Na razie podłączyłem Tp-Linka WR743 ale nie mogę tego ustawić. Jak już udało mi się ,aby dekodery się widziały to znów sieć Wi-Fi jest inna i drukarki nie widzę. 
      Pytanie czy jestem w stanie to zrobić (pewnie wszystko się da) na tym co mam ? czy muszę coś do kupić ? 
       
       
    • Konradi95
      Przez Konradi95
      Witam
      Co mogą państwo poradzić w takiej sytuacji?
       
      Od razu dopowiem,
      Router nie ma wystawionego GUI do WAN, tak samo telnet i ssh.
      hasła dosyć mocne(reguła silnego hasła)
       
      fw najnowsze z sierpnia
       
      Pozdrawiam

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.