Skocz do zawartości
Idanit

RT-AC87U + Xiaoyi Home Camera

Rekomendowane odpowiedzi

Idanit

Nowy zakup... kamerka Xiaoyi Home Camera, po podłączeniu do WiFi w liście klientów pojawiło się coś takiego.

ASUS Wireless Router RT AC87U   Mapa sieci.png

Domyślam się co to... ale jak się tego pozbyć, kamera ma obserwować magazyn (a raczej co się dzieje z towarem w nocy) ale nie bawi mnie, że jakiś chińczyk ma do niej dostęp. Jak ktoś spotkał się z czymś podobnym lub ma jakiś pomysł to chętnie poczytam.

Edytowane przez Idanit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

wciśnij odśwież w liście klientów. Czasami tak mam, jak podłączam się do routera kablem a potem WiFi z tego samego laptopa

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idanit
16 minut temu, house napisał:

wciśnij odśwież w liście klientów. Czasami tak mam, jak podłączam się do routera kablem a potem WiFi z tego samego laptopa

To nic nie daje, ta dwójeczka znika na chwilę i znowu się pojawia samoczynnie, wygląda to tak jakby poprzez tą kamerę ktoś łączył się z moją siecią. Nie daje nic nawet wyłączenie dostępu do internetu dla tego urządzenia. Kamera łączy się z serwerem/chmurą Mi w celu zapisywania zdarzeń po wykryciu ruchu... być może, że komunikacja jest dwustronna. 

Edytowane przez Idanit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
4 minuty temu, Idanit napisał:

Kamera łączy się z serwerem/chmurą Mi w celu zapisywania zdarzeń po wykryciu ruchu być może, że komunikacja jest dwustronna

i router wykrywa ten link jako bridge dlatego pokazuje 2 klientów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idanit
10 minut temu, house napisał:

i router wykrywa ten link jako bridge dlatego pokazuje 2 klientów.

być może... niestety mocno mnie to niepokoi (dwóch klientów jest podłączonych do routera poprzez to urządzenie)... nigdzie nie jest powiedziane, że są to połączenia wewnątrz sieci, tym bardziej, że ja wszystkie urządzenia odłączyłem od kamery!!! Może poblokuje pakiety do APi Xiaomi, tylko czy wtedy stream będzie działał? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

w 192.168.1.1/Main_DHCPStatus_Content.asp sprawdź ile adresów IP ma jeden adres mac kamery, następnie sprawdź w macvendorlookup.com czy wszystkie mają tego samego vendora, będziesz miał pewność czy na pewno jest to jedynie kamera.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idanit

tu wszystko wygląda OK.

ustaliłem adresy IP api.xiaoyi.com... to 115.29.106.70 i 115.28.132.108, pytanie tylko jak na routerze zablokować ruch dwukierunkowy z tymi adresami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
19 minut temu, Idanit napisał:

pytanie tylko jak na routerze zablokować ruch dwukierunkowy z tymi adresami?

dodać 2 osobne reguły typu source i target w blacklist po ip w 192.168.1.1/Advanced_Firewall_Content.asp bez wskazania portu

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idanit

Już tak zrobiłem i jeszcze to samo w Filtr URL ale nadal informuje, że jest podłączonych dwóch klientów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

po restarcie routera również ? myślę że będzie nadal tak pokazywać pomimo wyciętej komunikacji 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • pobutek
      Przez pobutek
      Witam, jak aktualnie wygląda wsparcie do Linksys WRT1900ACS.  Po wgraniu merlina mój  asus  rt-ac87u na drugi dzień padł 
      Czy polecacie tego linksysa czy może lepiej kupić inny model ?
       
      Pozdawiam
       
      Ps.przepraszam jak zrobiłem bałagan w temacie. ale nie widzę info o tym routerze.
    • Dziq83
      Przez Dziq83
      Cześć Wszystkim,
       
      od kilku lat posiadam router ASUS RT-AC87U i jestem (byłem) z niego bardzo zadowolony.
      Od ponad roku mieszkam w domu i przerzuciłem się z sieci osiedlowej na LTE i tutaj pojawił się problem, podłączyłem modem LTE po USB do routera.
      Internet działa w miarę szybko ale niestety co 3-5 minut rozłącza połączenie WAN, po chwili ponownie się łączy i znowu działa jakiś czas i rozłącza.
      Stwierdziłem, że to wina modelu USB i kilka dni temu kupiłem router Huawei B525 z wbudowanym modemem LTE, podłączyłem go kablem LAN do gniazda WAN w ASUSie.
       
      I tutaj niespodzianka, połączenie WAN dalej jest rozłączane, praktycznie dokładnie tak samo jak wcześniejszej.
      Sprawdzałem połączenie na samym B525 i jest OK nie rozłącza.
       
      Do Asusa wgrałem najnowszy soft, nic to nie zmieniło, wgrałem soft Asuswrt-Merlin to też nie rozwiązało problemu.
      Przywróciłem ustawienia fabryczne, konfigurując urządzenie od zera ale to też nie rozwiązało problemu.
       
      Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że rozłączanie połączenia z netem występuje na dwóch osobnych portach, tj. USB (sprawdzałem oba) oraz WAN.
       
      Prośba o jakieś wskazówki czy też pomoc w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu tego problemu.
       
      Pozdr.
       
    • kowalio
      Przez kowalio
      Witam
      Już od dłuższego czasu nie mogę wejść do ustawień routera w zakładkę Aplikacja USB.
      Kółeczko z aktualizacją kręci się cały czas. Zmieniałem oprogramowanie na oryginalne i merlina i to samo.
      Mogę prosić o podpowiedz?

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.