Skocz do zawartości

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

neon

wgrałem DSM 6 na DS 214 play, wcześniej miałem pliki video, które bez problemu odtwarzałem przez media serwer na tv. po zmianie na DSM 6 nie mogę. tv widzi jedynie foto. robiłem indeksowanie ponowne i nic. 

widzi pliki video ale plik jest nieobsługiwany. czy coś można zrobić z tym faktem ???

 

pozdrawiam i Wesołych  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Oprócz aktualizacji DSM zaktualizowałeś również pakiet serwer multimediów w Centrum pakietów ? Po aktualizacji pakietu włączy się automatycznie ponowne indeksowanie wiec zawartość będzie dostępna dopiero po jakimś czasie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

tak wszystko zostało zaktualizowane i zindeksowałem. nawet dwukrotnie bo jak nie działało to ponownie wykonałem indeksację. niestety bez wpływu na rozwiązanie problemu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

w usłudze indeksowania usuń foldery, odinstaluj pakiet serwera, reboot DSM, zainstaluj ponownie, dodaj foldery i wymuś ponowną indeksację. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

ok House już robię dam znać czy podziałało. 

Dziękuję 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

no zrobiłem wszystko jak podałeś 

niestety video dalej nie działa.

co może być nie tak ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

posypała się baza indeksera, rozwiązania są dwa - ręcznie usuniesz bazę i wgrasz ponownie plik *.pat z DSM, mniej więcej jak tutaj :

drugie - bardziej bezpieczne rozwiązanie - zgłoś to synology :

    Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto, aby wyświetlić ukryty link.

Wejdą zdalnie i naprawią, ale zajmie to kilka dni (support jest w Dusseldorfie w DE).   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

a co bardziej radzisz zrobić ? pierwszy raz mam, że coś nie działa na DSM :) 

dobra zgłosiłem do pomocy zobaczę jak im się uda :) 

zmieniłem w końcu na https w swoim playu i mam pytanie czy się przejmować tym przekreśleniem czerwonym w chrome ? czytałem trochę o zmianie tego certyfikatu, ale czy to ma sens? 

 

pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

połączenie jest szyfrowane, przeglądarka zgłasza jedynie że certyfikat nie został poświadczony przez zaufane urząd certyfikacji. nie ma się czym przejmować - tak to działa dla certyfikatów "self-signed". 

3 godziny temu, neon napisał:

a co bardziej radzisz zrobić ?

zdecydowanie zgłosić do wparcia synology. Sam możesz zepsuć za dużo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

Dzięki House :) 

tak zrobię 

 

pozdrawiam 

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

od ostatniego postu zgłosiłem do support. niestety dostałem jak na razie tylko dwa emaile. wysłałem logi i problem dalej nie rozwiązany. czyli pozostało jedynie czekać i być cierpliwym :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

możliwe, że sami nie wiedzą jak sprawę rozwiązać :P

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

na to wygląda :) jak dostane jakaś pomoc to podzielę się info :) 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
neon

niby dostałem pomoc z supportu kilka razy. 

na razie działa jedynie kilka plików w streamingów. a reszta nie działa niestety. 

cały czas czekam na kompleksowe rozwiązanie. 

 

pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Zao
      Przez Zao
      Witajcie
      Chciałbym zmienić ruter..., pod uwagę biorę Synology RT2600ac i Netgear R7800
      Synology można powiedzieć dopiero zaczęło "podróż" z tego typu sprzętem, nie obawiam się oczywiście bo jest to firma z doświadczeniem, ale chciałbym poznać opinie osób które ten ruter posiadają (RT2600ac)...
      i oczywiście opinie osób posiadających Netgear'a (R7800)...
      @hause - posiadasz już trochę RT2600ac, jak dla Ciebie sprawuje się ten ruter, zadowolony jesteś ? z Twoim doświadczeniem w temacie ruterów proste pytanie....
      Na obecną chwilę wrócibyć do innej firmy ?
      Czy ktoś a Was porównywał oba te urządzenia i może coś napisać od siebie dlaczego jeden albo drugi ?
       
      PS.
      Będę próbował to spiąć z Orange FTTH więc jak ktoś ma doświadczenie to może się podzielić (da się to zrobić na jednym i drugim sprzęcie z tego co wiem, ale nie tak prosto jakby się wydawało....)
    • OpenITbot
      Przez OpenITbot
      Synology w ramach programu Synology Partner Online Training (SPOT) organizuje cykl bezpłatnych webinarów dla wszystkich, którzy chcą lepiej poznać ich rozwiązania. Webinary Synology to nie tylko prezentacje dotyczące rozwiązań, ale także demonstracja na żywo funkcjonalności oprogramowania oraz miejsce, gdzie można uzyskać odpowiedzi na swoje pytania. Najbliższy Webinar już w marcu :
      Temat: Surveillance Station 8.1 - Rozwiązania dla automatyki domowej i detalicznej Data: 06.03.2018 Godzina: 15:00 Czas trwania: 45 min. Szczegóły: Podczas webinara przedstawione zostaną funkcje Surveillance Station 8.1. Synology pokaże w jaki sposób za pomocą intuicyjnego interfejsu punkty detaliczne mogą śledzić swoje transakcje, przeszukiwać zasoby archiwum transakcji oraz powiązać sprzedaż z nagraniami video, dzięki integracji z POS. Synology przedstawi również różne ustawienia zabezpieczeń dla domu, jakie oferuje Surveillance station 8.1 oraz doradzi w jaki sposób chronić naszą przestrzeń. Wśród uczestników spotkania zostanie rozlosowany serwer NAS Synology DiskStation.

      W celu rejestracji należy kliknąć przycisk "Zarejestruj" na stronie :

      Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto, aby wyświetlić ukryty link.
    • MiMB
      Przez MiMB
      Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Mam problem z prawidłowym działaniem serwera dlna. Spędziłem już dużo czasu na czytaniu różnych postów na różnych forach. Próbowałem już różnych rozwiązań. Mam wgrane na ruterze najnowszego Merlina. Co ciekawe do tej pory korzystałem z dlna na routerze rt-n14 Asusa i było wszystko ok. Z serwera dlna korzystam przez blueraya LG który jest podłączony do neta przez kabel od routera. Serwer jest widziany przez kilkanaście minut i znika. Dziwne że na PS3 pliki są widziane przez cały czas. Dysk podłączony do routera jest sprawny i nawet sformatowalem go ostatnio na linuksowy format plikow ext4 bo czytałem że to też może pomóc, niestety nie pomogło.Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić? Bo widzę że ludzie mają z tym problem już od dłuższego czasu bo czytałem posty z 2015 r zresztą z tego forum. Wtedy wpis robił mickarp i house podał rozwiązanie niestety to też nie pomogło. Dlatego założyłem temat od nowa.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej wyjaśni nasza Polityka prywatności.