Skocz do zawartości
korek2

Urządzenia nie widzą się

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

korek2

Witam,
Mam router TL-MR3420 v2 z Gargoyle połączony w trybie most/przekaźnik z Asusem RT-N16  z Tomato. Urządzenia podpięte do TL-MR3420  przez wi-fi nie widzą tych podpiętych kablem.
Jakieś sugestie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glorifyday

U mnie takie cuda potrafily sie cudownie naprawic po reboocie urzadzen.

Raz byl potrzebny nawet restart do ustawien fabrycznych i poustawianie wszystkiego od nowa.

 

Inne sugestie... czy adresy urzadzen podpietych po kablu i po WiFi sa w tej samej podsieci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korek2

Resetowane były już dziesiątki razy.

Są w tej samej sieci i nie ma znaczenia czy mają stały adres czy przez DHCP. Oczywiście DHCP jest tylko na Asusie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korek2

Dzięki, przejrzałem te linki lecz nie znalazłem tam rozwiązania. Toretycznie wszystko zrobiłem jak w opisach, generalnie wszystko działa, jest internet, sprzęt dostaje adresy. Jedynie z wi-fi nie widać komputerów na kablu. I tylko na drugim routerze z gargoylem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glorifyday

W druga strone (wifi - z kabla) widac?

 

Albo konflikt sprzetowy, albo cos walniete, albo TTTM (Ten Typ Tak Ma)?

Powtarzam, ze u mnie byla troche podobna sytuacja i pomogl dopiero factory reset i poustawianie wszystkiego od nowa na switchu pomiedzy ruterami.

 

Moze jeszcze sprobowac inna wersje gargoyle'a?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korek2

Poddałem się, w żaden sposób nie mogłem tego uruchomić. Zmieniłem konfigurację, teraz Gargoyle jest w trybie AP + klient ale sieci urządzenia z jednej sieci nie widzą urządzeń w drugiej. Pingi przechodzą ale nie można wejść na stronę czy serwer dlna. Jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glorifyday

Na OFW tez tak bylo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korek2

Nie wiem, od razu wgrałem Gargoyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Pingi przechodzą ale nie można wejść na stronę czy serwer dlna. Jakieś pomysły ?

dns+wins ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korek2

A trochę jaśniej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
A trochę jaśniej ?

jak masz skonfigurowany dns w trybie AP gargoyle ?brama jako dns ? look :

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

ew najlepiej zasięgnąć języka u źródła :

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • jw68
      Przez jw68
      Witam.
      Mój problem polega na tym, że po podłączeniu do routera modemu usb z kartą od orange i uzyskaniu od nich publicznego adresu ip
      nie mogę dostać się z zewnątrz do swojej sieci. Wcześniej RT2600ac był ustawiony z WAN od netii i wszystko śmigało. 
      Myślałem że podepnę modem usb z siecią komórkową i wszystkie konfiguracje przekierowania portów przełączą się na IP z orange.
      Niestety tak to nie zadziałało.
      Nie wiem gdzie mam zmienić jakieś ustawienia. 
      Proszę o pomoc. Z góry dzięki 
    • pike28
      Przez pike28
      Witajcie . Zakupiłem przełącznik ubiquiti i mam pewien problem z dwoma urządzeniami w sieci .
       
      1. Komputer stacjonarny DELL Optiplex 790 z karta sieciową 1Gb/s . Komputer nawiązuje połączenie ale negocjuje prędkość 10/100 Mbit. Zmiana sterowników nie pomogła kable zarobione poprawnie.
       
      2 PS4. Konsola nawiązuje połączenie z pełnym 1Gb/s ale transfer pobierania plików jest w iście żółwim tempie. Zmiany konfiguracji na konsoli :DNS, MTU nie przynoszą żadnych zmian. Inna konsola PS4 (PRO) również pracuje w sieci i działa poprawnie osiągając maksymalne prędkości pobierania.
       
      Czy w ubiquiti istnieje możliwość sprawdzenia logów dotyczących połączeń i pracy portów ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć a dzienniki nic nie pokazują.
       
      Bedę wdzięczny za każdą pomoc.
    • Kojot77
      Przez Kojot77
      Witam wszystkich,
      Posiadam DS216j, 2x WD RED 6 TB, 2 osobne wolumeny, lacze 300/20 Mb/s od Vectry, RT2600ac (zakupiony ostatnio po waszych opiniach ). Komputer po WiFi bez problemu sciaga pliki pelna szerokosia lącza.  Problem polega na tym, ze Transmission nie wykorzystuje lacze na full przy sciaganiu, wysylanie jest ok. Szczytowe osiagi to 120 Mb/s ktore obserwuje na NASie oraz routerze, bo Transmission Remote GUI "dlawi sie" i poki torrent sie nie sciagnie praktycznie nie odpowiada. W trakcie sciagana bez problemu loguje sie z WAN na NAS oraz router. NAS z routerem polaczone gigabitem (nawet wymienilem przewod ostatnio). Jak ogranicze sciaganie w samym transmission do 80-90 Mb/s to RemoteGUI dziala ok. Myslalem ze to moj staruszek Netgear sie nei wyrabial na zakretach, ale niestety na RT2600ac jest to samo. Wiec obstawiam ze to cos z samym transmission jest nie halo tylko nie moge sie dogrzebac co.  Spotkal sie ktos z takim cudem? Jakies podpowiedzi gdzie szukac?
       
      Pozdrawiam

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.