Skocz do zawartości
Adam Wilski

Brak dostępu do poczty Mail Station z internetu

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Adam Wilski

Nie mogę odszukać przyczyny braku dostepu do poczty Mail Station z internetu. Podobnie jest z dostepem do aplikacji OpenERP 7.0. Obie aplikacje działają w sieci LAN.

Pojawia się komunikat: "Dostęp do tego pakietu za pomocą funkicji QuickConnect nie jest możliwy"

Czy mogłby ktoś podpowiedzieć na co zwrócić uwagę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

na odpowiednie przekierowanie portów. Masz dostęp do routera którym wychodzisz do Internetu ? Quickconnect jest fajny ale dość zawodny. Mailstation działa na 80/tcp i 443/tcp a openerp na 80/tcp więc musisz wypuścić na zewnątrz 2 różne porty do 80/tcp w LAN. 

Lista konkretnych portów podana jest w tym KB : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adam Wilski

Nadal nie rozwiązałem problemu. Czy przypadkiem nie powinienem mieć statycznego IP aby łączyć się z OpenERP przez internet z dowolnego komputera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
50 minut temu, Adam Wilski napisał:

Czy przypadkiem nie powinienem mieć statycznego IP aby łączyć się z OpenERP przez internet z dowolnego komputera?

nie, powinieneś mieć *publiczny* adres ip - czy jest on statyczny, czy przydzielany dynamicznie - nie ma znaczenia. Mówimy tu oczywiście o interfejsie WAN. W LAN'ie ma to znaczenie - warto ustawić statyczne, ze względu na wpis przekierowania portu (nie zmienia się automatycznie po zmianie adresu hosta). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Wlodek_242
      Przez Wlodek_242
      Hejka. Znów potrzebuję pomocy. Jak pisałem mój router stoi na poddaszu i chciałem połączyć go z routerem na dole kablem ethernet. Mam kable porozciągane ale niezarobione. Wziąłem się za to. Zarobiłem końcówki na górze w standardzie B I na dole do gniazd to samo. Pokazuje mi jednak jakby szukał ale finalnie nie łączy. Generalnie jak na krótkim kablu łącze bezpośrednio do routera to śmiga. Z tego co wiem to długość takiego kabla może być dość dluga. I już nie wiem... Może ktoś jakiś pomysł? Może być, że router "nie ma siły"?
    • Paul
      Przez Paul
      Witam jak w temacie nie moge sie połączyć z siecią 5G modem można raczej wykluczyć firmware był wgrany 377,380 i teraz mam najnowszy 384.7 a pozatym na laptopie karta z intela ac działa bez problemu
      Ustawienia w routerze kanał czy 44 czy 48 to samo kanał auto nie wykrywa sieci 80mhz ustawione na sztywno
      PCE AC68 sterownik broadcom 7.35.317.3 to samo pobrałem z strony asusa i zaktualizowałem sam sterownik do wersji 7.35.351.0 ten sam efekt
      w właściwosciach sterownika opcje zaawansowane jedynie co mam zmienione to
      20/40 Coexistance Wartosc Disable
      2G Bandwidth Capability Wartosc 2.4G 20/40 Mhz = to musze mieć tak ustawione bo gdy dam na 20mhz to po 2.4ghz max 50mg wyciągam a jak ustawie 20/40mhz to 100mb
      40mhz Intolerant Wartosc Disable
      Po wgraniu najnowszego softu do routera zresetowałem ustawienia  i jedyne co zmieniłem to wyłączyłem WPS
      Przedtem korzystałem z tych ustawień podanych na stronie nie wiem czy jakoś polepszają
      https://aivboh.wordpress.com/2017/06/04/tuning-the-asus-wireless-router-to-best-performance/
    • jjjanek1
      Przez jjjanek1
      Witam posiadałem synology DS-712+ w roku 2017 zakupiłem Synology DS916+ w firmie Fipro w Warszawie,sprzęt dotarł i przystąpiłem do przenoszenia danych ze starego sprzętu na nowy.Niestety jednak poszło coś nie tak ponieważ mam problem z jedną aplikacją WEB Station na synology mam włączoną funkcję blogai do tej pory korzystałem z tego rozwiązania chciałem zainstalować wordpres aby uruchomić stronkę.Niestety aby wordpres zadziałał muszę włączyć WEB Station  w pakietach jest jako zainstalowany ale jako zatrzymany prubowałem odinstalować bez rezultatu,próbowałem włączyć to samo .Przeszedłem do Panelu Sterowania gdzie jest zakładka usługi obecnie była odhaczona więc ponownie usługę załączyłem .Niestety pojawia się komunikat aby wylogować się i ponownie zalogować bez rezultatu nadal nie mogę włączyć usługi. Jeśli pomógł by mi ktoś odnośnie uaktywnienia Web Station byłbym wdzieczny


openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.