Skocz do zawartości
glorifyday

Całkowita deinstalacja pakietu?

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

glorifyday

Jakie macie doswiadczenia z deinstalacja pakietow? Interesuje mnie przede wszystkim odinstalowanie Plexa tak, zeby po nim nie pozostaly jakiekolwiek smiecie.

Mialem na probe zainstalowane Video Station, ale odinstalowalem. Niestety zostal po nim folder video... i moze cos jeszcze, o czym nie wiem.

 

Czy pakiet da sie z reguly odinstalowac w pelni i czy sa do tego jakies narzedzia, czy guglanie i dlubanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
branetre

Jakie macie doswiadczenia z deinstalacja pakietow? Interesuje mnie przede wszystkim odinstalowanie Plexa tak, zeby po nim nie pozostaly jakiekolwiek smiecie.

Mialem na probe zainstalowane Video Station, ale odinstalowalem. Niestety zostal po nim folder video... i moze cos jeszcze, o czym nie wiem.

 

Czy pakiet da sie z reguly odinstalowac w pelni i czy sa do tego jakies narzedzia, czy guglanie i dlubanie?

Zawsze zostaną jakieś smiecie po pakietach Nic na to nie poradzisz ...

Pytanie po co szukać i usuwać jak to nie szkodzi systemowi a do tego nie zawala miejsca na dysku ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glorifyday

OK... rozumiem... myslalem, ze moze cos zamula, nie lubie tez smieci, ktore zostaly diabli wiedza po czym.

Czyli w sumie w kazdym konkretnym przypadku pozostaje szperanie za konkretym rozwiazaniem, albo machniecie reka...

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house
Czyli w sumie w kazdym konkretnym przypadku pozostaje szperanie za konkretym rozwiazaniem, albo machniecie reka...

dokładnie :hug-right:

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • gozdek
      Przez gozdek
      Cześć,
       
      mam taki oto problem...
      Posiadam dwa DS218j. Jeden z nich (zakupiony niedawno) nie indeksuje plików wideo.
      Wszystko mam skonfigurowane identycznie na obu urządzeniach + najnowszy firmware.
       
      Pliki video nie pojawiają się w aplikacji DS Video ani w Video Station - było tak od pierwszego uruchomienia serwera.
      Gdy dorzucam do folderu z filmami nowy film, serwer nie indeksuje go.
      Poszperałem na necie i znalazłem instrukcję usunięcia bazy danych przez ssh. Po tej operacji serwer pokazuje, że zostało mu zaindeksowania ponad 500 plików wideo
      Mielił to całą noc (nada mieli) - efekt podobny - zero plików w DS Video oraz Video Station.
      Na TV z DLNA filmy sie pokazują.
       
      Jestem na etapie kopiowania danych na dysk USB i będę chciał zaorać serwer, ale może ktoś z Was zna jakieś rozwiązanie tego problemu?
       
      pozdrawiam,
      gozdek
    • emer
      Przez emer
      dzisiaj neta mi zmieniono ... tak szybko i na świeżo:
      po kablu:

      po WiFi:

    • no4fly1
      Przez no4fly1
      Witam,
       
      Mam problem z działaniem Cloud Station Drive - nie synchronizuje danych pomiędzy laptopem a serwerem.
      Zainstalowana ponownie aktualne wersja na laptopie (Windows)
      Katalogi zdefiniowane poprawnie. 
      Jest możliwy "ręczny " dostęp do zmapowanego katalogu na serwerze.
       
      Cloud Station Server nie pokazuje żadnych błędów.
      Na laptopie (a także na innym stacjonarnym kompie) pokazuje się ikona CS Drive ale po kliknięciu prawym opcje (informacje o... oraz wyjście) są niedostępne.
      Tak jakby coś blokowało dostęp.
       
      CS Server pokazuje zdefiniowanych klientów jako niedostępnych.
       
       
      Przestało działać jakiś czas temu (zauważyłem dopiero teraz).
      Po datach kojarzę przywracanie ustawień fabrycznych na routerze (ale nie chcę sugerować).
      Na tym samym laptopie analogiczny  QSync z serwerem w domu (Qnap) działa poprawnie.
       
      Czy macie jakiś pomysł, jak to naprawić ?
      Dodam, że Synology helpdesk od wczoraj milczy.

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.