Skocz do zawartości
Mateusz

Asus RT-N18U brak połączenia 3g

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

Mateusz

Witam wszystkich, 

nie moja tematyka i zarejestrowałem się przed chwilą by prosić o pomoc.

Kupiłem do domu router Asus Rt-N18U + modem z listy kompatybilnych tj Huawei E372. Pracować ma to tymczasowo z internetem mobilnym z plusa, jednak po podłączeniu wszystkiego nie można nawiązać połączenia z internetem. Nie potrafię przybliżyć problemu bo nie znam sie kompletnie, postapiłem krok po kroku jak w przewodniku i po prostu nie działa. Miga niebieska lampka na modemie.

Wklejam kilka zdjęć, powiedzą pewnie więcej niż ja.

 

Bardzo prosze o jakieś podpowiedzi (możliwie najprostszym językiem;)) Pozdrawiam, Mateusz

1.png

2.png

3.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

na początek, czytałeś to : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
 ? 

wejdź w System Log - General Log, przekopiuj zawartość do txt i wklej. zobaczymy co w logach piszczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mateusz

Dziękuję za szybki odzew.

Pół dnia spędziłem przy tym, na koniec nie wpisałem pinu, nazwy użytkownika, hasła i zadziałało, nie wnikam już dlaczego akurat tak.

 

Niestety nie jestem zadowolony, polecono mi ten router jako stworzony do 3g/4g a nie mogę podłączyć modemu lte. 

W tym samym czasie oraz miejscu na modemie lte jest 15/20Mbps a na najszybszym modemie obsługiwanym przez w/w router tylko 12/2Mbps i jest to różnica odczuwalna szczególnie przy archiwizacji telefonów/tabletów a bardzo mi na tym zależy.

 

Jest jakaś możliwość podpięcia lte? może jakieś urządzenie przed routerem? Drugi tani router lte? 

Zmiany systemu/oprogramowań chyba nie wchodzą w grę z moimi zdolnościami informatycznymi.

 

Dziękuję za pomoc, Mateusz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

No cóż, temat LTE i Asuswrt do długa historia. Najlepszym rozwiązaniem będzie właśnie zmiana FW na tomato. W najnowszym wydaniu są wszystkie potrzebne moduły do obsługi modemu więc jest szansa na lepszą wydajność. Może takie rozwiązanie Cię zainteresuje :

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Dziq83
      Przez Dziq83
      Cześć Wszystkim,
       
      od kilku lat posiadam router ASUS RT-AC87U i jestem (byłem) z niego bardzo zadowolony.
      Od ponad roku mieszkam w domu i przerzuciłem się z sieci osiedlowej na LTE i tutaj pojawił się problem, podłączyłem modem LTE po USB do routera.
      Internet działa w miarę szybko ale niestety co 3-5 minut rozłącza połączenie WAN, po chwili ponownie się łączy i znowu działa jakiś czas i rozłącza.
      Stwierdziłem, że to wina modelu USB i kilka dni temu kupiłem router Huawei B525 z wbudowanym modemem LTE, podłączyłem go kablem LAN do gniazda WAN w ASUSie.
       
      I tutaj niespodzianka, połączenie WAN dalej jest rozłączane, praktycznie dokładnie tak samo jak wcześniejszej.
      Sprawdzałem połączenie na samym B525 i jest OK nie rozłącza.
       
      Do Asusa wgrałem najnowszy soft, nic to nie zmieniło, wgrałem soft Asuswrt-Merlin to też nie rozwiązało problemu.
      Przywróciłem ustawienia fabryczne, konfigurując urządzenie od zera ale to też nie rozwiązało problemu.
       
      Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że rozłączanie połączenia z netem występuje na dwóch osobnych portach, tj. USB (sprawdzałem oba) oraz WAN.
       
      Prośba o jakieś wskazówki czy też pomoc w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu tego problemu.
       
      Pozdr.
       
    • OpenITbot
      Przez OpenITbot
      Asuswrt-merlin is a customized version of Asus's firmware. The goal is to provide bugfixes and minor enhancements to Asus's firmware, with also 
      a few occasional feature additions.  This is done while retaining the look and feel of the original firmware, and also ensuring that the two codebases remain close enough so it will remain possible to keep up with any new features brought by Asus in the original firmware.
      This project's goal is NOT to develop yet another firmware filled with many features that are rarely used by home users - that is already covered by other excellent projects such as Tomato or DD-WRT. This more conservative approach will also help ensuring the highest level of stability possible.  Priority is given to stability over performance, and performance over features.
      Supported devices are:
      RT-N66U RT-AC66U RT-AC56U RT-AC66U_B1 (use the RT-AC68U firmware) RT-AC68U, RT-AC68P, RT-AC68UF (including HW revision C1 and E1) RT-AC86U RT-AC2900 (use the RT-AC86U firmware) RT-AC1900 & RT-AC1900P (use the RT-AC68U firmware) RT-AC3200 RT-AC87U RT-AC88U RT-AC3100 RT-AC5300 RT-AX88U
      http://asuswrt.lostrealm.ca/
    • Lutek
      Przez Lutek
      Dzień dobry,
      Spotkałem się z dziwnym zjawiskiem i to już drugi raz w ciągu 10 dni. Telewizor Samsung UE40ES8000 podłączony przez WiFi. Opcja IP w TV ustawiona na automatyczny, podobnie w routerze włączone DHCP, brak skojarzenia MAC z IP, a mimo to w urządzeniach podłączonych dla routera pokazuje Static, a nie DHCP. Reset routera nic nie pomaga wyłączenie i włączenie TV także nic nie daje i za każdym razem mam to samo. Sytuacja znika dopiero po wyłączeniu opcji "Odblokuj ręczny przydział" i ponownym jej włączeniu. 
      Jak dotąd taka sytuacja zdarzyła się 2x i za każdym razem w przypadku tego TV.
      Czy spotkał się ktoś z taką sytuacją?

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.