Skocz do zawartości
tamtosiamto

słaby upload - jak to ugryźć

Oceń temat:

Rekomendowane odpowiedzi

tamtosiamto

Nie wiem czy dział odpowiedni, bo sprawa nie tyczy sie bezpośrednio kamerki-mam słaby upload i chciałbym udostepnic obraz z kamery powiedzmy 4 osobom a uploadu starczy na 2-czy jest jakis sposob, jakis serwis czy cokolwiek innego zeby -i tu gdybam bo nie mam o tym zielonego pojecia-zbuforowal moj obraz i potem słal go szybszym laczem do wiekszej liczby odbiorcow? Moze byc kilkanascie czy nawet kilkadziesiat sekund opoznienia, to nie ma wiekszego znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
branetre

Co za kamera ? Jaki router ? i jaki upload ? Ciężko z kart lecieć ;)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tamtosiamto

No jak wspomnialem zielony jestem i nie przewidzialem, ze takie dane beda potrzebne :). Moj post to teoria, ktora chce wcielic w zycie. Kamery na razie nie ma, budzet na kamere to up to 500zl(moga byc 2, jeszcze lepiej by bylo, moga byc podpiete do rutera/ów o ile bedzie taka mozliwosc.). Ruter to n66u lub 3500lv1, upload to ok 700Kb, czyli nedza:/ ( malo tego, do podzialu na kilka kompow :( ). Brak zewnetrznego IP, ale moge dokupic o ile cos to pomoze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

@

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
- założyłeś 2 takie tematy, ten bez odpowiedzi usunąłem :neutral:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
branetre

Właśnie od kamery zależy czy to zrobisz czy nie Poczytaj o H.264 Pozwala na kompresje wideo. 700kb to nie taka nędza Ja 7 sztuk na 812kb mam podpięte i o ile w sieci nic nie wisi to nawet jako tako działa.

 

Radzę inwestować w kamery a nie w router ... Nie znaczy to że masz kupić WR 340 :D Może mnie o oczernianie nikt nie poda  :arrogant:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tamtosiamto

@

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
przepraszac za dbulowanie, nie wiem jak to zrobilem

@

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
ja w temacie kamer jestem dno i 2 metry mułu :/ czy mógłbys polecić cos do 500zł +- 20-%? 1 lub 2, zewnetrzne, ,fajnie by bylo jakby sie obracala(prac i wody nosic nie musi ;) )

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
branetre

Dobra kamera która ma możliwość ruchu za obiektem to nie ta kasa ...

 

Jaki obiekt ma być monitorowany ?

 

Zależy ci na jakości obrazu ? czy może na odległości ? Może chodzi ci o nocne wyniki ?

 

Pod rejestrator czy na kary DVR lub IP po ethernet ?

 

Mało mówić dużo wymagać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tamtosiamto

haha :) malo mowic bo mało wiedziec ,co chciec :P, a wiec po kolei:

obietkem beda 2 maluchy sasiada, ktory zostawil je u dziadkow i chce je sobie w domu na emigracji czasem poogladac, jak ganiaja po podworku ;)

Jakosc-HD nie jest wymagane, wiem ze to malo precyzyjna odpowiedz, ale na szybko nic madrzejszego nie wymysle :/, odleglosc max 20 m, wystarczy ze bedzie widac sylwetke, nocki opcjonalnie mile bylyby widziane(maluchu kiedys dorosna i moze kkamerka sie przyda do innych celow)

sledzenie obiektu - czy miales na mysli auto ? Bo ja myslalem o kilkaniu na "obroc"- ale to naprawde tylko opcja a nie jakies wymaganie.

Rejestratora nie ma w planach, na razie tylko transmisja LIVE, ot tak kolega chce sobie w wolnej chwili wlaczyc kompa i podaczas obiadu popatrzec, jak maluchy depcza kwiatki babci ahaha ;) .

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
branetre

To

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
 lub to
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.
 Poszukaj po necie bo może coś taniej znajdziesz i nie patrz na wodotryski w kamerach tylko na parametry Pierwsza ma możliwość strumieniowania w  (176x144)1-30kl/s co na twoje 700kb jest lekarstwem :D Druga już musi mieć neta lepszego bo i kompresja jak i strumień trochę gorszy ale jakość obrazu o niebo lepsza Szukaj kamer o wysokim kącie ok 57 stopni + i pamiętaj o temperaturze pracy Jak jest napisane że 0-50 stopni to raczej przy -10 padnie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tamtosiamto

dziekowac bardzo :) w miesiac temat mam nadzieje z grubsza ogarne i cos wybiore :) ta kopulkowa fajnie wyglada, ta druga to klamot jak nie wiem :) raczej do bardziej profesjonalnych zastosowan, ale pozyjemy, zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

Automatyczna wiadomość

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem został rozwiązany

Jeśli nie zgadzasz się z podanym powodem, prosimy o zgłoszenie tego posta do personelu forum.

Pozdrawiamy,

Ekipa OpenITForum.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • pike28
      Przez pike28
      Witajcie . Zakupiłem przełącznik ubiquiti i mam pewien problem z dwoma urządzeniami w sieci .
       
      1. Komputer stacjonarny DELL Optiplex 790 z karta sieciową 1Gb/s . Komputer nawiązuje połączenie ale negocjuje prędkość 10/100 Mbit. Zmiana sterowników nie pomogła kable zarobione poprawnie.
       
      2 PS4. Konsola nawiązuje połączenie z pełnym 1Gb/s ale transfer pobierania plików jest w iście żółwim tempie. Zmiany konfiguracji na konsoli :DNS, MTU nie przynoszą żadnych zmian. Inna konsola PS4 (PRO) również pracuje w sieci i działa poprawnie osiągając maksymalne prędkości pobierania.
       
      Czy w ubiquiti istnieje możliwość sprawdzenia logów dotyczących połączeń i pracy portów ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć a dzienniki nic nie pokazują.
       
      Bedę wdzięczny za każdą pomoc.
    • Kojot77
      Przez Kojot77
      Witam wszystkich,
      Posiadam DS216j, 2x WD RED 6 TB, 2 osobne wolumeny, lacze 300/20 Mb/s od Vectry, RT2600ac (zakupiony ostatnio po waszych opiniach ). Komputer po WiFi bez problemu sciaga pliki pelna szerokosia lącza.  Problem polega na tym, ze Transmission nie wykorzystuje lacze na full przy sciaganiu, wysylanie jest ok. Szczytowe osiagi to 120 Mb/s ktore obserwuje na NASie oraz routerze, bo Transmission Remote GUI "dlawi sie" i poki torrent sie nie sciagnie praktycznie nie odpowiada. W trakcie sciagana bez problemu loguje sie z WAN na NAS oraz router. NAS z routerem polaczone gigabitem (nawet wymienilem przewod ostatnio). Jak ogranicze sciaganie w samym transmission do 80-90 Mb/s to RemoteGUI dziala ok. Myslalem ze to moj staruszek Netgear sie nei wyrabial na zakretach, ale niestety na RT2600ac jest to samo. Wiec obstawiam ze to cos z samym transmission jest nie halo tylko nie moge sie dogrzebac co.  Spotkal sie ktos z takim cudem? Jakies podpowiedzi gdzie szukac?
       
      Pozdrawiam
    • Michał10
      Przez Michał10
      Witajcie,
      jestem nowy i zielony w tematach IT. Mam taki kłopot. Zainstalowano mi dzisiaj internet światłowodowy 300Mb/30Mb. Do tego internetu zakupiłem router Netgear R7000. I wszystko byłoby świetnie gdyby nie jeden mały szczegół. Gdy podepnę się bezpośrednio pod światłowód to mam transfer na poziomie 280Mb/28Mb na 2,4GHz (taki notebook stary trochę mam). Gdy podepnę router to po kablu mam

       
      Natomiast gdy chcę sprawdzić po wifi to niezależnie czy na 2,4GHz czy na 5GHz (sprawdzane na nowym smartfonie) w obu przypadkach jest podobnie:

       
      Czy możecie mi powiedzieć dlaczego tak jest? Co może być przyczyną, że WIFI ogranicza prędkość? Czy router jest uszkodzony? A może są jakieś ustawienia, które odblokują to ograniczanie prędkości. Przy okazji mam pytanie czy router Netgear R7000 jest taki problematyczny w konfiguracji? Technik od internetu bluźnił mi na ten router przy małym dziecku jak szewc. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi co zrobić. Będę wdzięczny jeśli powiecie mi też jak ewentualnie te ustawienia pozmieniać. Nie wiem co mam zrobić. Czy reklamować czy wykazać się jeszcze cierpliwością i poszukać kogoś kto sobie z tym poradzi.
      Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
       
       
       
       
       
       
       

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.