Skocz do zawartości
Eskan

Problem z połączeniem smb RT-N18U

Rekomendowane odpowiedzi

Eskan

Nie mogę skonfigurować połączenia samba z dyskiem (pendrive) wpietym w usb 3.0 routera. Połączenie ftp bangla. Nie zależy mi na połączeniu spod Windowsa, chodzi o urządzenia mobilne, konkretnie telefon. Co może "trzymać" sambe? Dodam, że delikatnie mówiąc, sieci nie są moją najsilniejszą stroną ;)

P2472ziwNe0YLyJRzMSUMe6ASMnVuVGcyrtdrtZX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

jaki os w telefonie ? Android ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eskan

Tak,  4.4.2 Konkretnie chodzi mi o wykorzystanie połączenia smb w tej app 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość pola kod.

Chociaż w Solid Explorer jest ten sam kłopot 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość pola kod.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

sprawdź to : 

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość pola kod.

podłączyłem się od razu, zapytał ładnie o uprawnienia, wszystko działa.

Screenshot_2015-11-22-22-00-39.thumb.png 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eskan

@house dzięki za pomoc. Ale to chyba nie ten kierunek. Podany przez Ciebie menadżer szybko i gładko uzyskuje połączenie. W SE, o którym wspominałem wcześniej, ma opcje jak na skrinie. Tutaj z połączeniem ftp również jest zero problemów ale juz smb... kaput. Chodzi o to że PlaylistManager z postu #3 wykorzystuje smb. I tylko tak można się połączyć. Coś/jakoś trzyma mi smb, ręce mi już opadają :(

Może powinienem o tym powiedzieć wcześniej. Co właściwie chcę uzyskać? Teoretycznie dzięki PlaylistManager mogę stworzyć sobie playlistę utworów z dysku sieciowego (gdzie mam xGB muzyki) i odtworzyć ja na telefonie (konkretnie w PowerAmp).

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
house

To coś z tą aplikacją jest coś nie tak, jeżeli to co podałem łączy się bez problemu. Spróbuj wyłączyć logowanie i włącz dostęp dla gościa. Może tutaj jest problem. 

13 godzin temu, Eskan napisał:

Coś/jakoś trzyma mi smb

możesz jaśniej ? co znaczy "trzyma" ? Nie możesz w ogóle się połączyć ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eskan

@house ok, sprawdzę tak jeszcze. Pisząc "trzyma" miałem na myśli właśnie to, że nie mogę się połączyć. Sprostowanie: w Solid Explorer uzyskałem połączenie smb. W Playlist Manager nadal impas :( Developer twierdzi, że użytkownicy w zasadzie nie mają tego problemu i trudno jest zdiagnozować co się u mnie dzieje.

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, aby wyświetlać zawartość linków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • pike28
      Przez pike28
      Witajcie . Zakupiłem przełącznik ubiquiti i mam pewien problem z dwoma urządzeniami w sieci .
       
      1. Komputer stacjonarny DELL Optiplex 790 z karta sieciową 1Gb/s . Komputer nawiązuje połączenie ale negocjuje prędkość 10/100 Mbit. Zmiana sterowników nie pomogła kable zarobione poprawnie.
       
      2 PS4. Konsola nawiązuje połączenie z pełnym 1Gb/s ale transfer pobierania plików jest w iście żółwim tempie. Zmiany konfiguracji na konsoli :DNS, MTU nie przynoszą żadnych zmian. Inna konsola PS4 (PRO) również pracuje w sieci i działa poprawnie osiągając maksymalne prędkości pobierania.
       
      Czy w ubiquiti istnieje możliwość sprawdzenia logów dotyczących połączeń i pracy portów ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć a dzienniki nic nie pokazują.
       
      Bedę wdzięczny za każdą pomoc.
    • Kojot77
      Przez Kojot77
      Witam wszystkich,
      Posiadam DS216j, 2x WD RED 6 TB, 2 osobne wolumeny, lacze 300/20 Mb/s od Vectry, RT2600ac (zakupiony ostatnio po waszych opiniach ). Komputer po WiFi bez problemu sciaga pliki pelna szerokosia lącza.  Problem polega na tym, ze Transmission nie wykorzystuje lacze na full przy sciaganiu, wysylanie jest ok. Szczytowe osiagi to 120 Mb/s ktore obserwuje na NASie oraz routerze, bo Transmission Remote GUI "dlawi sie" i poki torrent sie nie sciagnie praktycznie nie odpowiada. W trakcie sciagana bez problemu loguje sie z WAN na NAS oraz router. NAS z routerem polaczone gigabitem (nawet wymienilem przewod ostatnio). Jak ogranicze sciaganie w samym transmission do 80-90 Mb/s to RemoteGUI dziala ok. Myslalem ze to moj staruszek Netgear sie nei wyrabial na zakretach, ale niestety na RT2600ac jest to samo. Wiec obstawiam ze to cos z samym transmission jest nie halo tylko nie moge sie dogrzebac co.  Spotkal sie ktos z takim cudem? Jakies podpowiedzi gdzie szukac?
       
      Pozdrawiam
    • Michał10
      Przez Michał10
      Witajcie,
      jestem nowy i zielony w tematach IT. Mam taki kłopot. Zainstalowano mi dzisiaj internet światłowodowy 300Mb/30Mb. Do tego internetu zakupiłem router Netgear R7000. I wszystko byłoby świetnie gdyby nie jeden mały szczegół. Gdy podepnę się bezpośrednio pod światłowód to mam transfer na poziomie 280Mb/28Mb na 2,4GHz (taki notebook stary trochę mam). Gdy podepnę router to po kablu mam

       
      Natomiast gdy chcę sprawdzić po wifi to niezależnie czy na 2,4GHz czy na 5GHz (sprawdzane na nowym smartfonie) w obu przypadkach jest podobnie:

       
      Czy możecie mi powiedzieć dlaczego tak jest? Co może być przyczyną, że WIFI ogranicza prędkość? Czy router jest uszkodzony? A może są jakieś ustawienia, które odblokują to ograniczanie prędkości. Przy okazji mam pytanie czy router Netgear R7000 jest taki problematyczny w konfiguracji? Technik od internetu bluźnił mi na ten router przy małym dziecku jak szewc. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi co zrobić. Będę wdzięczny jeśli powiecie mi też jak ewentualnie te ustawienia pozmieniać. Nie wiem co mam zrobić. Czy reklamować czy wykazać się jeszcze cierpliwością i poszukać kogoś kto sobie z tym poradzi.
      Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
       
       
       
       
       
       
       

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używamy plików cookie do celów związanych z reklamami, mediami społecznościowymi i statystykami. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Wszystkie wymagane w tej kwestii informacje zawierają: Polityka prywatności, Regulamin oraz Warunki użytkowania.