Jump to content
house

DiskStation Manager 4.3 beta

Rate this topic

Recommended Posts

glorifyday

Nie znamy jeszcze listy zmian?

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

jeszcze nie. wiadomo ,że photostation będzie uaktualnione:

pre_1371796688__175033lhzzulvlv7lhvh3n.j

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Zglaszalem na forum Synology prosbe, zeby dodali wieksze mozliwosci manipulacji na folderach wirtualnych (w szczegolnosci, zeby mialy ustawiane widocznosc/bezpieczenstwo i zeby mogly byc tworzone ze wszystkich poindeksowanych zdjec, nie tylko tych w katalogu foto). Ciekawe, czy ktos to zauwazyl i wzial pod uwage?

 

W obecnej postaci aplikacja rozmija sie nieco z moimi oczekiwaniami i sposobem skladowania zdjec.

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

ja sobie chwalę, gdyż cale archiwum mam w podfolderach. dodanie w usłudze indeksowania mediów innego folderu (ze wskazaniem treści jako zdjęcia) nie indeksuje go w photostation tylko w dlna ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Mialem inne przyzwyczajenia i trudno mi sie przestawic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Tlumaczone na angielski:

You do not have the required permissions to view the link content.

 

Albo duzo zmian, albo duzo szumu.

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

w przypadku synology nie ma nigdy szumu :) zawsze jest "whooow" :cake: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Dopiero dolaczylem do rodziny, to widze to po raz pierwszy ;-).

Czy w przypadku Synology kolejne wersje zazwyczaj puchna i sa wolniejsze, czy chlopaki daja rade?

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Chłopaki to wyznaczają trendy :-) nigdy nie jest wolniej, zdarzają się jakieś zonki w przypadku bety, ale poprawiane są na bieżąco.

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Obawialem sie, ze moze byc jak z systemami MS: dwa razy szybciej... na czterokrotnie szybszym sprzecie :-D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
branetre

Zmian sporo Ciekawe jak stabilność na tym ucierpi ...

You do not have the required permissions to view the link content.

  • Like it 1
  • Dislike 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

zaczyna się :12_slight_smile: chodzą plotki, że może w końcu obsługa dropbox zawita do dsm :12_slight_smile: tego mi brakuje posiadając 50GB konto :12_slight_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Tylko kto sie teraz skusi na trzymanie danych w USA? :moneymouth:

 

W DSMie jest juz obsluga "chmury", ale nie korzystalem z tego. Gdzie sa trzymane dane? Na DSie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Tylko kto sie teraz skusi na trzymanie danych w USA? :moneymouth:

 

W DSMie jest juz obsluga "chmury", ale nie korzystalem z tego. Gdzie sa trzymane dane? Na DSie?

tak, na synology masz folder z droboxem i sync do chmury. jest kilka rozwiązań które to robią (poprzez paczki) ale żadne nie działa do końca sprawnie.

netgear i qnap to mają (netgear w ReadyNas a qnap poprzez opkg i obydwa działają świetnie).

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

kolejne info :

You do not have the required permissions to view the link content.

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Opis wskazuje na mniej zmian, niz by wynikalo z prezentacji.

 

Ciekawe na czym maja polegac te (TFU!) google apps. Koles o nich nie pisze, a sa w prezentacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

zmian będzie bardzo dużo, przebudowane cloudstation, nowe photostation, usprawnienia w uprawnieniach usług katalogowych i dostęp userów z tzw "trusted domains" (wiele domen w jednym lesie) i sporo innych. na chwilę obecną to podglądamy jedynie konferencje - prawdopodobnie na przełomie lipca/sierpnia program wystartuje publicznie więc będzie można się pobawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

i beta zrobiła się OPEN :

You do not have the required permissions to view the link content.

 

rzeczywiście, zmian jest dość dużo zarówno w kwestii dsm jak i paczek...

Share this post


Link to post
Share on other sites
b3rok

i beta zrobiła się OPEN :

You do not have the required permissions to view the link content.

 

rzeczywiście, zmian jest dość dużo zarówno w kwestii dsm jak i paczek...

Dzięki za cynk. I jak ładnie (o dziwo) się pobrało : ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Mam takie pytanie... czy jak pobiore te bete, to moge potem wszystko zaorac i wrocic do 4.2?

 

Pisza, ze nie jest downgradable, ale ja nie chce zrobic downgrade'u tylko zaorac i wrocic do 4.2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Pisza, ze nie jest downgradable, ale ja nie chce zrobic downgrade'u tylko zaorac i wrocic do 4.2.

nie wrócisz do 4.2

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Hmmm... to nie wiem, czy sie decydowac na eksperymenty :moneymouth: .

 

Ale dziwne to troche w sumie. Rozumiem, ze downgrade moze nie byc mozliwy, ale wyczyszczenie wszystkiego i postawienie od zera systemu wedle wlasnego wyboru powinno byc... coz by taki nowy system mial ustawiac na dyskach, zeby nie dalo sie tego wyzerowac? Czy system w DSach jest tylko na dyskach, czy jeszcze w jakims flashu w urzadzeniu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

photostation 6 znacząco przyspieszyło :) usprawniono zarządzanie pamięcią ram. cache dla transmission w końcu nie przytyka interfejsu DSM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
b3rok

photostation 6 znacząco przyspieszyło :)

A sam firmware? Szybszy?

Trochę obawiam się bawić w testy, po wcześniejszym doświadczeniu i to na finalnym firmware (a nie beta) ze znikającym wsparciem dla mojego zewnętrznego dysku USB...

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

A sam firmware? Szybszy?

nie widzę znaczącej różnicy....

 

Trochę obawiam się bawić w testy

w Twoim przypadku uzasadnione jest używanie stabilnego wydania, ja lubię się bawić beta'mi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

Ja bym sie nawet chetnie pobawil poki nie mam na dyskach danych, ale jesli potem nie jest mozliwa opcja zero i wgranie 4.2, to sie troche cykam...

 

Ale jesli moge, to skorzystam z cudzych doswiadczen i podpytam...

 

1. Czy wirtualne katalogi w Photo Station mozna teraz zabezpieczac haslem (niezaleznie od uprawnien uzytkownikow)?

2. I czy moga sie one skladac ze zdjec, ktore sa w innych katalogach niz 'photo'?

3. Czy katalog 'photo' nadal jest tworzony z automatu i nie mozna wybrac innej lokalizacji?

 

Mam swoj wlasny, wypracowany latami system organizacji katalogow ze zdjeciami, Photo station nie jest z nim do konca kompatybilne. Natomiast byloby dla mnie bardzo przydatne, gdyby umozliwialo mi otagowanie moich zdjec i przez to organizacje ich w katalogi wirtualne, z roznymi mozliwosciami dostepu do nich. Czesc bym upublicznial, czesc przydalaby mi sie do organizowania zdjec dla wlasnych potrzeb.

 

Przy tym katalogi wirtualne chcialbym dosc wyraznie oddzielic od tych rzeczywistych. Wirtualne moglyby sobie byc w /photo, natomiast rzeczywiste bylyby schowane w zupelnie innej lokalizacji zgodnie z moim systemem ich skladowania. Takie Photo station bardzo by mi sie przydalo, w wersji tekiej jak 5.0 troche sie rozmija z moimi oczekiwaniami.

 

Byloby tez fajnie, gdyby Photo station jakos wspolpracowalo z Lightroomem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
house
Dnia 10.07.2013 o 16:39, glorifyday napisał:
Natomiast byloby dla mnie bardzo przydatne, gdyby umozliwialo mi otagowanie moich zdjec i przez to organizacje ich w katalogi wirtualne, z roznymi mozliwosciami dostepu do nich.

 

smart albums na to pozwala.

pre_1373468896__screenshot00009.png

 

Dnia 10.07.2013 o 16:39, glorifyday napisał:
1. Czy wirtualne katalogi w Photo Station mozna teraz zabezpieczac haslem (niezaleznie od uprawnien uzytkownikow)?

nie, jedynie te w folderze /photo

pre_1373469229__screenshot00010.png

Dnia 10.07.2013 o 16:39, glorifyday napisał:
2. I czy moga sie one skladac ze zdjec, ktore sa w innych katalogach niz 'photo'?

nie.

pre_1373469575__screenshot00011.png

Dnia 10.07.2013 o 16:39, glorifyday napisał:
3. Czy katalog 'photo' nadal jest tworzony z automatu i nie mozna wybrac innej lokalizacji?

tak jest z automatu i nie można dodać innego - screen jw.

Dnia 10.07.2013 o 16:39, glorifyday napisał:
ale jesli potem nie jest mozliwa opcja zero i wgranie 4.2, to sie troche cykam...

czego ? 4.3 chodzi naprawdę lepiej.

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

bardziej przystępnie podane zmiany w DSM 4.3: :

You do not have the required permissions to view the link content.

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorifyday

czego ? 4.3 chodzi naprawdę lepiej.

 

Troche sie cykam instalowac bete i pchac prawdziwe dane, na ktorych mi zalezy.

4.3 pewnie zainstaluje, jak juz bedzie.

 

Dzieki za informacje. Zmiany troche niestety nie wychodza mi na przeciwko. Chyba autorzy programu sa przywiazani do swojej wizji, teraz ja musze sobie zadac pytanie, czy chce ugiac moja ;-).

  • Like it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • mickarp
      By mickarp
      Witam, nie wiedziałem gdzie napisać.
       
      Zmieniła mi się trochę koncepcja i z przykrością chcę sprzedać:
       
      Synology DiskStation DS918+ z pamięcią RAM 6GB, 2x NVMe SX6000 128GB jako cache. 
      Serwer z listopada 2018 (36mc gw.)
      Dyski NVMe ze stycznia 2019 (36mc gw.)
      Wszystko za 2300zł
    • OpenITbot
      By  OpenITbot
      Jak informuje Synology za pomocą małej ikonki na swojej stronie wkrótce ma pojawić się pierwsza wersja beta oprogramowania do systemów NAS tej firmy w wersji DSM 5.1
      Prezentacja zaplanowana jest na połowę września, więc po tym terminie dowiemy się czegoś więcej na temat zmian i usprawnień nowej wersji.
       

      Pierwsze konferencje Synology już za nami . Z nowości można wymienić :
      NAS Security Advisor Notestation wsparcie dla CardDAV wsparcie dla pobierania napisów w VideoStation (opensubtitles.org) nowy odtwarzacz video w filestation Microsoft OneDrive , box.com i hubiC w cloudstation Serwer proxy (!) out of box Wersja beta DSM 5.1 wg zapowiedzi ma pojawić się jeszcze w tym miesiącu

openitforum.pl

Forum poświęcone przesyłaniu i przechowywaniu danych w małej sieci. Prezentujemy testy urządzeń oraz pomagamy w ich obsłudze i konfiguracji.

Obserwuj nas:

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies for purposes related to advertising, social media and statistics. By continuing to browse this site, you agree to our use of cookies. All information required in this matter includes: Privacy Policy, Guidelines and Terms of Use.